abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30470486
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef McPhearson het volgende:

[..]

Er ligt een oude man in je foto!
Zou ie nog leven?
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_30477606
ik heb mijn twijfels over die man, volgens mij istie dood

heb gisteren even wat foto's geschoten

pi_30480210
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef MacroTough het volgende:
Alvast wat uit het Franse...

[[url=http://www.everybodylovesden.net/frankrijk/20050909imgp8572-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar

Het herfst al vroeg in Parijs....
Wel een mooie foto, maar: Ik wil zien wat voor gebouw daar achter die bomen staat.. Of ik wil het niet zien. Het trekt nu imho teveel de aandacht weg van de rest van de foto, wat denk ik niet de bedoeling was.
En misschien het kader van de paal (?) en de boom ietsje duidelijker gebruiken (nu staat er maar een heel klein stukje van beide op).
Verder leuk gedaan
quote:
Op zondag 11 september 2005 10:55 schreef afraidtech het volgende:
ik heb mijn twijfels over die man, volgens mij istie dood

heb gisteren even wat foto's geschoten

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Op zich een mooie setting e.d., hetgeen wat ik jammer vind (en wat m.i. de foto's niet goed maken) is dat de modellen daar "niets te zoeken hebben". Ze staan er een beetje plomptverloren bij, duidelijk neergezet om te poseren en passen imho niet echt in de setting. De tweede foto vind ik dan het beste
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_30497447
Nog eentje van een windmolen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

zondag 11 september 2005 @ 21:55:27 #105
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30497531
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef Sabrina1981 het volgende:

[afbeelding]
Flevoland?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30497544
Een foto uit het cursustopic maar ik ben ook wel benieud wat jullie van het plaatjes an sich vinden.

"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_30497710
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Flevoland?
Nee Culemborg. We hebben sinds kort ook drie windmolens.
  zondag 11 september 2005 @ 22:04:12 #108
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30497897
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nee Culemborg. We hebben sinds kort ook drie windmolens.
Ah. het enige dat me opvalt aan de foto is dat de lucht niet mooi overloopt qua kleuren. Of dat aan je camera ligt of aan de bewerking kan ik helaas niet zien. Qua compositie vind ik hem wel aardig.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30498009
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:04 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ah. het enige dat me opvalt aan de foto is dat de lucht niet mooi overloopt qua kleuren. Of dat aan je camera ligt of aan de bewerking kan ik helaas niet zien. Qua compositie vind ik hem wel aardig.
Ik hoop niet dat het aan mijn camera ligt, maar dat zou misschien wel kunnen. Verder heb ik deze foto niet bewerkt, alleen wat verkleind.
pi_30498298
Sabrina:

1. Veel JPEG compressie.
2. Ik zou een andere positie kiezen zonder die bomen.
3. Misschien had je nog langer moeten wachten tot je de foto nam zodat het zonsondergangs effect duidelijker was geweest.

Nog twee foto's van mij:
1.

2.
  zondag 11 september 2005 @ 23:03:03 #111
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30500059
Staat die kerk toevallig in maassluis?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_30500333

Man gooit bal weg en hond rent er achteraan

Dit zijn geen bewerkingen, ik heb gewoon met de sluitertijd gespeeld

[ Bericht 34% gewijzigd door Suspicious18 op 12-09-2005 10:12:25 ]
Inmiddels lang geen 18 meer
pi_30500373
pi_30500437

Was oorspronkelijk in kleur maar heb er toch een zwart wit van gemaakt.. kom maar op met de 'kritiek'.
pi_30500953
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef purplerose het volgende:
Staat die kerk toevallig in maassluis?
Tis de Martini Kerk in Franeker (Friesland)

Suspicious18: Je kan ook meerdere foto's in een post posten
pi_30502465
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef Sabrina1981 het volgende:

[afbeelding]
De compressie is wel erg beroerd zeg
Hij staat scheef, alsof ie achterover valt. En hij staat wel erg dicht op de bomen. Zo'n windmolen moet een de ruimte hebben denk ik.

Maar windmolens zijn wel een leuk onderwerp. Een paar van mezelf, beide in Flevoland:

Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_30502589
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef SuperRembo het volgende:

[..]

Hij staat scheef, alsof ie achterover valt. En hij staat wel erg dicht op de bomen. Zo'n windmolen moet een de ruimte hebben denk ik.

Maar windmolens zijn wel een leuk onderwerp. Een paar van mezelf, beide in Flevoland:

[[url=http://superrembo.com/tools/picture.php?action=view&size=thumb&picture=16]afbeelding][/url] [[url=http://superrembo.com/tools/picture.php?action=view&size=thumb&picture=132]afbeelding][/url]
wow, bij die tweede komt alles precies samen.
pi_30506884
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:12 schreef Suspicious18 het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto, leuk zij aanzicht, leuk model.

Maar wil je dat Within Temptation-achtige verf geklieder es laten Die verf dat lijkt echt nie

p.s. * HMaster-II vind WT verf acties totaal jammer en vernieling van het aangezicht
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_30507287
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef SuperRembo het volgende:

[..]

[[url=http://superrembo.com/tools/picture.php?action=view&size=thumb&picture=16]afbeelding][/url] [[url=http://superrembo.com/tools/picture.php?action=view&size=thumb&picture=132]afbeelding][/url]
Mooie foto's.
Ja die bomen is gewoon niet anders. Ze staan hier niet echt op een lege vlakte, ook dicht bij een bedrijventerrein. Aan dat scheef staan is natuurlijk wel wat te doen.
Zal het voor de volgende keer in de gaten houden.
pi_30507375
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:30 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Mooie foto, leuk zij aanzicht, leuk model.

Maar wil je dat Within Temptation-achtige verf geklieder es laten Die verf dat lijkt echt nie

p.s. * HMaster-II vind WT verf acties totaal jammer en vernieling van het aangezicht
Within Temptation?? Nou dat was dus totaal niet de bedoeling, als ik ergens een hekel aan heb!.. ze heeft gewoon witte oogschaduw om haar ogen in een hele strakke lijn, heeft de visagiste veel moeite voor gedaan hoor Hier even een andere foto ter verduidelijking:

maandag 12 september 2005 @ 10:02:02 #121
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30507485
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:57 schreef Suspicious18 het volgende:

[..]

Within Temptation?? Nou dat was dus totaal niet de bedoeling, als ik ergens een hekel aan heb!.. ze heeft gewoon witte oogschaduw om haar ogen in een hele strakke lijn, heeft de visagiste veel moeite voor gedaan hoor Hier even een andere foto ter verduidelijking:

[afbeelding]
Een poosje terug heb ik bij de FOT-Kesselmeet een paar visagistes in actie gezien. Eén ervan was ook op deze manier aan het werk. Hoe veel moeite het ze ook kost, en hoe knap sommige mensen het ook vinden, ik vind het niks. Een visagiste moet de make-up van een model aanpassen aan wat ik als fotograaf wil, en ik wil een natuurlijke look. Dat betekent dat een visagiste zich dus zal moeten beperken tot wat vlekjes wegwerken, en hooguit de lippen en ogen wat mag bijkleuren.
- Privacy Matters
pi_30507520
Dat kan Ronald Maar dat is een kwestie van smaak. Dit was namelijk precies wat IK wilde..
pi_30507563
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:04 schreef Suspicious18 het volgende:
Dat kan Ronald Maar dat is een kwestie van smaak. Dit was namelijk precies wat IK wilde..
Smaken verschillen idd. Ik kan dit wel waarderen. Op de 'verduidelijkingsfoto' vind ik het overigens beter tot zijn recht komen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_30507618
quote:
[b]
Op de 'verduidelijkingsfoto' vind ik het overigens beter tot zijn recht komen.
Ja dat is helemaal waar, daar valt er geen licht op en is het veel duidelijker
pi_30507924
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:57 schreef Suspicious18 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Je bent in iedergeval verstandig... (Hekel aan WT)

Maar ik vind het nog steeds niet mooi. Sorry, maar ik kan het niet bekoren. Ik heb, denk ik dezelfde kijk op visagie als RonaldV.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')