Zou ie nog leven?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Er ligt een oude man in je foto!![]()
Wel een mooie foto, maar: Ik wil zien wat voor gebouw daar achter die bomen staat.. Of ik wil het niet zien. Het trekt nu imho teveel de aandacht weg van de rest van de foto, wat denk ik niet de bedoeling was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef MacroTough het volgende:
Alvast wat uit het Franse...
[[url=http://www.everybodylovesden.net/frankrijk/20050909imgp8572-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Het herfst al vroeg in Parijs....
Op zich een mooie setting e.d., hetgeen wat ik jammer vind (en wat m.i. de foto's niet goed maken) is dat de modellen daar "niets te zoeken hebben". Ze staan er een beetje plomptverloren bij, duidelijk neergezet om te poseren en passen imho niet echt in de setting. De tweede foto vind ik dan het bestequote:Op zondag 11 september 2005 10:55 schreef afraidtech het volgende:
ik heb mijn twijfels over die man, volgens mij istie dood
heb gisteren even wat foto's geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flevoland?quote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nog eentje van een windmolen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
Ah. het enige dat me opvalt aan de foto is dat de lucht niet mooi overloopt qua kleuren. Of dat aan je camera ligt of aan de bewerking kan ik helaas niet zien. Qua compositie vind ik hem wel aardig.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee Culemborg. We hebben sinds kort ook drie windmolens.
Ik hoop niet dat het aan mijn camera ligt, maar dat zou misschien wel kunnen. Verder heb ik deze foto niet bewerkt, alleen wat verkleind.quote:Op zondag 11 september 2005 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah. het enige dat me opvalt aan de foto is dat de lucht niet mooi overloopt qua kleuren. Of dat aan je camera ligt of aan de bewerking kan ik helaas niet zien. Qua compositie vind ik hem wel aardig.
Tis de Martini Kerk in Franeker (Friesland)quote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef purplerose het volgende:
Staat die kerk toevallig in maassluis?
De compressie is wel erg beroerd zegquote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nog eentje van een windmolen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[afbeelding]
wow, bij die tweede komt alles precies samen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
De compressie is wel erg beroerd zeg
Hij staat scheef, alsof ie achterover valt. En hij staat wel erg dicht op de bomen. Zo'n windmolen moet een de ruimte hebben denk ik.
Maar windmolens zijn wel een leuk onderwerp. Een paar van mezelf, beide in Flevoland:
[[url=http://superrembo.com/tools/picture.php?action=view&size=thumb&picture=16]afbeelding][/url] [[url=http://superrembo.com/tools/picture.php?action=view&size=thumb&picture=132]afbeelding][/url]
Mooie foto, leuk zij aanzicht, leuk model.quote:
Mooie foto's.quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
De compressie is wel erg beroerd zeg
Hij staat scheef, alsof ie achterover valt. En hij staat wel erg dicht op de bomen. Zo'n windmolen moet een de ruimte hebben denk ik.
Maar windmolens zijn wel een leuk onderwerp. Een paar van mezelf, beide in Flevoland:
[[url=http://superrembo.com/tools/picture.php?action=view&size=thumb&picture=16]afbeelding][/url] [[url=http://superrembo.com/tools/picture.php?action=view&size=thumb&picture=132]afbeelding][/url]
Within Temptation?? Nou dat was dus totaal niet de bedoeling, als ik ergens een hekel aan heb!.. ze heeft gewoon witte oogschaduw om haar ogen in een hele strakke lijn, heeft de visagiste veel moeite voor gedaan hoorquote:Op maandag 12 september 2005 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mooie foto, leuk zij aanzicht, leuk model.
Maar wil je dat Within Temptation-achtige verf geklieder es latenDie verf dat lijkt echt nie
![]()
p.s. * HMaster-II vind WT verf acties totaal jammer en vernieling van het aangezicht![]()
Een poosje terug heb ik bij de FOT-Kesselmeet een paar visagistes in actie gezien. Eén ervan was ook op deze manier aan het werk. Hoe veel moeite het ze ook kost, en hoe knap sommige mensen het ook vinden, ik vind het niks. Een visagiste moet de make-up van een model aanpassen aan wat ik als fotograaf wil, en ik wil een natuurlijke look. Dat betekent dat een visagiste zich dus zal moeten beperken tot wat vlekjes wegwerken, en hooguit de lippen en ogen wat mag bijkleuren.quote:Op maandag 12 september 2005 09:57 schreef Suspicious18 het volgende:
[..]
Within Temptation?? Nou dat was dus totaal niet de bedoeling, als ik ergens een hekel aan heb!.. ze heeft gewoon witte oogschaduw om haar ogen in een hele strakke lijn, heeft de visagiste veel moeite voor gedaan hoorHier even een andere foto ter verduidelijking:
[afbeelding]
Smaken verschillen idd. Ik kan dit wel waarderen. Op de 'verduidelijkingsfoto' vind ik het overigens beter tot zijn recht komen.quote:Op maandag 12 september 2005 10:04 schreef Suspicious18 het volgende:
Dat kan RonaldMaar dat is een kwestie van smaak. Dit was namelijk precies wat IK wilde..
Ja dat is helemaal waar, daar valt er geen licht op en is het veel duidelijkerquote:[b]
Op de 'verduidelijkingsfoto' vind ik het overigens beter tot zijn recht komen.
Je bent in iedergeval verstandig... (Hekel aan WT)quote:Op maandag 12 september 2005 09:57 schreef Suspicious18 het volgende:
[..]
Within Temptation?? Nou dat was dus totaal niet de bedoeling, als ik ergens een hekel aan heb!.. ze heeft gewoon witte oogschaduw om haar ogen in een hele strakke lijn, heeft de visagiste veel moeite voor gedaan hoorHier even een andere foto ter verduidelijking:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |