Thnxquote:Op maandag 5 september 2005 09:52 schreef Vliegvrager het volgende:
cool Puckzzz, real Psycho. ik had een soortgelijk idee
Mijn studioof wat daar voor door moet gaan ligt hopeloos overhoop. Daarom heb ik ook op zelfportret gestemd: geeft me een reden de boel eindelijk eens op te ruimen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ThnxEn kleur he?
ik ben ook benieuwd naar jouw uitvoering van het idee
die van het oog moet ik je gelijk in geven, maar het is al moeilijk genoeg om op deze manier een foto te maken, je bent constant aan het heen en weer rennen tussen camera-scherpstellen / zelfontspanner- gauw het stuk warte karton pakken (hield ik achter mijn hoofd) en dan ook nog eens op de juiste plaats het water met je hand wegvegen - ow en dan ook nog eens proberen te poseren...en met een plantenspuit zorgen dat je haar en de douchedeur nat blijvenquote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef Robertje het volgende:
Er zitten een paar druppels "verkeerd" In de buurt van je oog en en in de buurt van je mondhoek. Het lijkt nu net of je een pruillipje hebt Voor de rest is ie best OK hoor
* Ronaldv meldt zich als oorlogsvrijwilliger voor het bedienen van de knopjes en de plantenspuitquote:Op maandag 5 september 2005 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die van het oog moet ik je gelijk in geven, maar het is al moeilijk genoeg om op deze manier een foto te maken, je bent constant aan het heen en weer rennen tussen camera-scherpstellen / zelfontspanner- gauw het stuk warte karton pakken (hield ik achter mijn hoofd) en dan ook nog eens op de juiste plaats het water met je hand wegvegen - ow en dan ook nog eens proberen te poseren...en met een plantenspuit zorgen dat je haar en de douchedeur nat blijven
het pruillipje zie ik niet, zo is mijn mond gewoon
quote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Ronaldv meldt zich als oorlogsvrijwilliger voor het bedienen van de knopjes en de plantenspuit![]()
nee zwitserland bij het meer van luganoquote:Op zondag 4 september 2005 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
Waar zijn die foto's gemaakt? Prachtig landschap. Ik gok Italie?
cewlquote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Origineel
[afbeelding]
Bewerkt
[afbeelding]
Ik denk dat je je foto even ergens anders moet parkeren. Ik krijg nu een autorisatie errorquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:50 schreef furore het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw op dit forum... althans... ik kijk al een tijdje mee en besloot om eerst wat oudjes van mijn hand te posten, terwijl ik nog aan het rondkijken ben op Het grote Ik zoek een digitale camera topic - 16 voor een nieuwe camera.
Jawel, m'n nog-te-posten-oudjes zijn analoog-en-gescand
No 1:
[afbeelding]
Het onderwerp is helaas niet scherp, maar ik was zelf nogal verbaasd over de kleuren; het regende en het was vrij donker die dag (Tour de France in Den Bosch in juli 1994).
Hehe, ik had op die plek ook een cliché foto gemaakt hoor. Omdat het sowieso een goed leerproces is om goede foto's te imiteren, voordat je een eigen stijl ontwikkeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben 't volkomen eens met alles wat je zegt. Ik wilde eerst zelf deze punten al aanstippen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Ik was benieuwd wat jullie zouden vinden. Het idee is idd vreselijk cliché. Het is gemaakt in Auschwitz, wat het nog iets killer en cliché-er maakt. Maarja. Ik wilde de foto maken en ik vind hem nog steeds "mooi". Gelukkig hoef ik niet per se origineel te zijn
.
Zelf had ik ook het liefst het verdwijnpunt in het midden gehad, maar daar heb ik daar niet genoeg op gelet. Bijsnijden wil ik niet, omdat dat delen van de foto weghaalt die ik wil behouden. Jammer, maar helaas.
Die overbelichting bij dat bovenste stuk prikkeldraad heb ik trouwens expres gedaan. Dat vond ik wel mooi.
Woeiiquote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef snakelady het volgende:
purplerose echt prachtig mooi.
De bovenste in het rood en hij staat prachtig boven mijn bank.
Overbelicht welliicht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Hehe, ik had op die plek ook een cliché foto gemaakt hoor. Omdat het sowieso een goed leerproces is om goede foto's te imiteren, voordat je een eigen stijl ontwikkeld.
Maar je hebt toch een digitale neem ik aan? Dan kan je sowieso kosteloos minimaal drie foto's maken: één goed belicht, een onder- en een bovenbelicht (is bovenbelicht een woord? Waarom niet? Vanaf nu wel).
Wauw, schitterend hoor... mooie sfeer. De foto lijkt een verhaal te vertellen. Altijd goed dus.quote:
Nog een keer dan (begrijp niet goed waarom ik niet vanaf m'n eigen site kan linkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:50 schreef furore het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw op dit forum... althans... ik kijk al een tijdje mee en besloot om eerst wat oudjes van mijn hand te posten, terwijl ik nog aan het rondkijken ben op Het grote Ik zoek een digitale camera topic - 16 voor een nieuwe camera.
Jawel, m'n nog-te-posten-oudjes zijn analoog-en-gescand
No 1:
[afbeelding]
Het onderwerp is helaas niet helemaal scherp, maar ik was zelf nogal verbaasd over de kleuren; het regende en het was vrij donker die dag (Tour de France in Den Bosch in juli 1994).
quote:
Hele mooie foto. Ik heb wel wat met windmolens.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
okee dan! leuk detail die ik nu pas zie: de VVV pijl die ook net de goede kant op wijst, alsof die daar met een noodgang naartoe moet om de nieuwe folder van de Biesbosch te halen
Oké, misschien is dit wel een mooi moment om te vertellen dat je dat 'Gelul!' niet heel letterlijk moest nemen.quote:
Ja de zon was nog wel wat te fel op dat moment.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hele mooie foto. Ik heb wel wat met windmolens.
jammer dat de zon (te overbelicht is) Joh, gek hè
Maar je foto is mooi hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 20:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja de zon was nog wel wat te fel op dat moment.
Waarom zeker de tweede? Kun je dat uitleggen?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef Tobbes het volgende:
[[url=http://img208.imageshack.us/img208/2706/spoor2ae.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img208.imageshack.us/img208/1609/adam7xw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben eigenlijk in groentje in de fotografie en ben er zelden serieus mee bezig. Dit vond ik zelf wel aardige foto's, zeker die tweede.
Tobbes heb jij die eerste foto gemaakt in Groningen (vanaf de Verlengde Hereweg)??? Komt me namelijk heel erg bekend voor die trap aan de achterkant van het NS-station.quote:
Zou best eens kunnen, lijkt er wel op he?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tobbes heb jij die eerste foto gemaakt in Groningen (vanaf de Verlengde Hereweg)??? Komt me namelijk heel erg bekend voor die trap aan de achterkant van het NS-station.
Yups.. want bij die huizen parkeerde ik altijd mijn auto als ik naar Vera ga. (maar dat is nu ook al vergunninghouders-gebied)quote:Op donderdag 8 september 2005 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, lijkt er wel op he?
[off-topic-janken]quote:Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef Gerjo het volgende:
eeh, niks ervan, tis een harley, dat hoort ja!
ik vind wel mooi, ik hou wel van dit soort foto's (wil meer zienquote:Op donderdag 8 september 2005 11:03 schreef Gerjo het volgende:
[afbeelding]
Roept u maar en geeft een gil
Er had een oude auto ofzo moeten staan.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef afraidtech het volgende:
[..]
ik vind wel mooi, ik hou wel van dit soort foto's (wil meer zien)
[afbeelding]
vanavond even gemaakt, heb er naar zitten kijken, weet eigenlijk niet wat ik er van vind, het heeft wel wat denk ik, maar toch mist er iets. help
behalve dat de horizon net niet recht staat is misschien de kleurstelling wat grauwig, voor een zwart wit plaat moet er IMHO toch een redelijk puur wit en zwart element inzittenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef afraidtech het volgende:
[..]
ik vind wel mooi, ik hou wel van dit soort foto's (wil meer zien)
[afbeelding]
vanavond even gemaakt, heb er naar zitten kijken, weet eigenlijk niet wat ik er van vind, het heeft wel wat denk ik, maar toch mist er iets. help
[off-topic]quote:Op donderdag 8 september 2005 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[off-topic-janken]
Harley's20 kilometer rijden en 10 kilometer teruglopen om je onderdelen op te rapen.
![]()
[/off-topic-janken]
Foto is wel mooi daarentegen![]()
haha dat mag, maar dat kader heb ik gemaakt omdat het een poster wordt. Juist het plaatje scherp gedaan omdat ik die belangrijker (en spannender) vond dan de kraanquote:Op donderdag 8 september 2005 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
Hele mooie foto - Harley's Rule!! - maar ik had het kraantje zelf ook liever scherp gezien, nu is de focus op het plaatje erachter. Ook het kader vind ik iets teveel van het goede
ik ben een zeikerd, maar dit is dan ook 'beoordeel mijn foto'
Zo beter?quote:
Mooie foto, leuke uitsnede! Vind hem alleen iets aan de rode kant, miss je levels in PS even wat aanpassen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef johand het volgende:
Misschien een leuke foto voor hier.
AFBEELDING
Comments welkom
Ik vind 'm een beetje te geshopt, er zit een rare rand om het gebouwquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef johand het volgende:
Misschien een leuke foto voor hier.
[afbeelding]
Comments welkom
hm, waar is ie op gefocused? Niet echt te zien op de foto...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:54 schreef Martijn78 het volgende:
afbeelding
Laatste tijd heb ik hier regelmatig ff een kijkje genomen. Vaak errug leuke foto's te zien. Hierbij dan ook maar es eentje van mij! Commentaar uiteraard welkom!!
Op et voorste spinnenweb. Misschien beter te zien als je de foto aanklikt..quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:21 schreef Gerjo het volgende:
[..]
hm, waar is ie op gefocused? Niet echt te zien op de foto...
De rode kleur kan komen door een verwarmings Uv filter. deze heb ik standaard op de cam.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:44 schreef Gerjo het volgende:
[..]
Mooie foto, leuke uitsnede! Vind hem alleen iets aan de rode kant, miss je levels in PS even wat aanpassen?
Echter een probleem er is op het kader na niets aan geshopt, niets aan levels niets aan kleur.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje te geshopt, er zit een rare rand om het gebouw
Jpeg compressie kan komen door de Fot uploader die ook plaatjes verkleind.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef supah het volgende:
Trouwens JohanD die "rand" om het gebouw kan nog best komen door JPEG compressie. Waar sla je je plaatjes mee op? Photoshop? zo ja, dan moet je het denk ik in een hogere kwaliteit opslaan. Als het goed is krijg je daar een schermpje voor bij het savenOp zich leuke foto, recentelijk zelf ook zoiets gedaan hier met de lokale kerk. Komt de kleur van het gebouw misschien een beetje door natrium lampen als straatverlichting? Daar had ik hier nogal last van. Echt een vet lelijk licht.
voor een meesterplaat zou ik die auto er net afcroppen en trachten die brommer weg te soepen of er weer naartoegaan en hem verwijderen... verder goeie plaat hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef supah het volgende:
Vanuit de plaats waar je dus nog gewoon accijns moet betalen op het bier, een bezinningsmonument.
[afbeelding]
Voelt men de bezinning? Dit is de eerste keer dat ik het idee heb dat mijn Pol. filter iets heeft toegevoegd aan de foto. Namelijk de kleur van de lucht en wat minder weerspiegelingen van het gras en de stenen e.d. Hijs gewoon vanuit de hand geschoten, en de mijne trillen nogal door erfelijke aandoening, en nog scherp ook nog!
Ten eerste: niet "klik maar even op de foto dan zie je goed waar hij op gefocused is", maar gewoon je foto in fatsoenlijke proporties hier posten! Dat kan iedereen behalve dan één andere user hierboven dus jij ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:54 schreef Martijn78 het volgende:
[afbeelding]
Laatste tijd heb ik hier regelmatig ff een kijkje genomen. Vaak errug leuke foto's te zien. Heb me account maar weer geactiveerd om ook es wat te posten hiero.... Hierbij dan ook maar es eentje van mij! Commentaar uiteraard welkom!! Euhhh, sorry voor et formaat......
vooral omdat het bij het bezinningsmonument staat zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:13 schreef supah het volgende:
Ja die scooter baalde ik zelf ook wat van maar het leek me ook niet handig om hem ongevraagd te gaan verplaatsen. Voor hetzelfde geld krijg je wel een paar beste tikken ofzo.
Er ligt een oude man in je foto!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef MacroTough het volgende:
Alvast wat uit het Franse...
[[url=http://www.everybodylovesden.net/frankrijk/20050909imgp8572-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Het herfst al vroeg in Parijs....
Zou ie nog leven?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Er ligt een oude man in je foto!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |