haha dat mag, maar dat kader heb ik gemaakt omdat het een poster wordt. Juist het plaatje scherp gedaan omdat ik die belangrijker (en spannender) vond dan de kraanquote:Op donderdag 8 september 2005 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
Hele mooie foto - Harley's Rule!! - maar ik had het kraantje zelf ook liever scherp gezien, nu is de focus op het plaatje erachter. Ook het kader vind ik iets teveel van het goede
ik ben een zeikerd, maar dit is dan ook 'beoordeel mijn foto'
Zo beter?quote:
Mooie foto, leuke uitsnede! Vind hem alleen iets aan de rode kant, miss je levels in PS even wat aanpassen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef johand het volgende:
Misschien een leuke foto voor hier.
AFBEELDING
Comments welkom
Ik vind 'm een beetje te geshopt, er zit een rare rand om het gebouwquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef johand het volgende:
Misschien een leuke foto voor hier.
[afbeelding]
Comments welkom
hm, waar is ie op gefocused? Niet echt te zien op de foto...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:54 schreef Martijn78 het volgende:
afbeelding
Laatste tijd heb ik hier regelmatig ff een kijkje genomen. Vaak errug leuke foto's te zien. Hierbij dan ook maar es eentje van mij! Commentaar uiteraard welkom!!
Op et voorste spinnenweb. Misschien beter te zien als je de foto aanklikt..quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:21 schreef Gerjo het volgende:
[..]
hm, waar is ie op gefocused? Niet echt te zien op de foto...
De rode kleur kan komen door een verwarmings Uv filter. deze heb ik standaard op de cam.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:44 schreef Gerjo het volgende:
[..]
Mooie foto, leuke uitsnede! Vind hem alleen iets aan de rode kant, miss je levels in PS even wat aanpassen?
Echter een probleem er is op het kader na niets aan geshopt, niets aan levels niets aan kleur.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje te geshopt, er zit een rare rand om het gebouw
Jpeg compressie kan komen door de Fot uploader die ook plaatjes verkleind.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef supah het volgende:
Trouwens JohanD die "rand" om het gebouw kan nog best komen door JPEG compressie. Waar sla je je plaatjes mee op? Photoshop? zo ja, dan moet je het denk ik in een hogere kwaliteit opslaan. Als het goed is krijg je daar een schermpje voor bij het savenOp zich leuke foto, recentelijk zelf ook zoiets gedaan hier met de lokale kerk. Komt de kleur van het gebouw misschien een beetje door natrium lampen als straatverlichting? Daar had ik hier nogal last van. Echt een vet lelijk licht.
voor een meesterplaat zou ik die auto er net afcroppen en trachten die brommer weg te soepen of er weer naartoegaan en hem verwijderen... verder goeie plaat hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef supah het volgende:
Vanuit de plaats waar je dus nog gewoon accijns moet betalen op het bier, een bezinningsmonument.
[afbeelding]
Voelt men de bezinning? Dit is de eerste keer dat ik het idee heb dat mijn Pol. filter iets heeft toegevoegd aan de foto. Namelijk de kleur van de lucht en wat minder weerspiegelingen van het gras en de stenen e.d. Hijs gewoon vanuit de hand geschoten, en de mijne trillen nogal door erfelijke aandoening, en nog scherp ook nog!
Ten eerste: niet "klik maar even op de foto dan zie je goed waar hij op gefocused is", maar gewoon je foto in fatsoenlijke proporties hier posten! Dat kan iedereen behalve dan één andere user hierboven dus jij ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:54 schreef Martijn78 het volgende:
[afbeelding]
Laatste tijd heb ik hier regelmatig ff een kijkje genomen. Vaak errug leuke foto's te zien. Heb me account maar weer geactiveerd om ook es wat te posten hiero.... Hierbij dan ook maar es eentje van mij! Commentaar uiteraard welkom!! Euhhh, sorry voor et formaat......
vooral omdat het bij het bezinningsmonument staat zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:13 schreef supah het volgende:
Ja die scooter baalde ik zelf ook wat van maar het leek me ook niet handig om hem ongevraagd te gaan verplaatsen. Voor hetzelfde geld krijg je wel een paar beste tikken ofzo.
Er ligt een oude man in je foto!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef MacroTough het volgende:
Alvast wat uit het Franse...
[[url=http://www.everybodylovesden.net/frankrijk/20050909imgp8572-550.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Het herfst al vroeg in Parijs....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |