Ja maar wij welquote:Op zondag 4 september 2005 22:01 schreef Chriz2k het volgende:
In Afrika hebben ze dat soort luxe niet.
daar hebben ze kei veel zonquote:Op zondag 4 september 2005 22:01 schreef Chriz2k het volgende:
In Afrika hebben ze dat soort luxe niet.
In Afrika hebben ze alleen de tering, niet de Ipod shufflequote:Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
daar hebben ze kei veel zonhebben wij ook niet! je kan niet alles hebben eh
![]()
Ha-ha. Ga je fotoboek updatenquote:Op zondag 4 september 2005 22:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze alleen de tering, niet de Ipod shuffle.
Pfft, een beetje dictatoriaal regime heeft zijn stromannetjes allang met Ipod Shuffle's uitgerust.quote:Op zondag 4 september 2005 22:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uiteraard! Als het maar nut heeft.quote:Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Pfft, een beetje dictatoriaal regime heeft zijn stromannetjes allang met Ipod Shuffle's uitgerust.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:06 schreef nietzman het volgende:
"Windows" "Apple zooi" en "verwachten dat iets meteen werkt" zijn dan ook als water en vuur.
ctrl+alt+del en dan bij processen en dan iets van iTunes helper of iets anders met iTunes afsluitenquote:Op zondag 4 september 2005 22:15 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
wat een teringzooi, ik krijg m echt niet aan de praat, Ephpod zegt dat mijn ipod gelockt is en dat ik itunes moet sluiten, en ik draai itunes niet eens!
Zijn die negers alsnog beter af :pquote:Op zondag 4 september 2005 22:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe origineel....quote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Punt 4: HostiMeister is een josti.
Anyway, morgen dat kkerding ruilen bij de media markt voor een gewone MP3 speler, echt niet normaal. En ik als trouwe klant altijd tevreden geweest met apple, computers maken kunnen ze wel, maar MP3s....tering
nooit meer
1e halfjaar geldt omgekeerde bewijslast hè!quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef harlingen het volgende:
En ik ben het met je eens dat het tering dingen zijn, die ipods... Mijn ipod mini heeft opeens een kapot scherm, ik heb dat ding nog maar 4 maand en apple wil hem niet repareren...
Bullshit !quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef harlingen het volgende:
ik heb dat ding nog maar 4 maand en apple wil hem niet repareren
shuffle heeft geen scherm?quote:Op maandag 5 september 2005 13:08 schreef Dromer het volgende:
Ja verdorie.. mijn Ipod shuffle had ook al een kapot scherm na één maand.![]()
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Verkapt "Ik-heb-een-PC"-topic.
Lul niet. Komt gewoon goed geluid uit de shuffle.quote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef 12knarf het volgende:
Overgewaardeerde goedkoop klinkende rotzooi is het
Nee, niks bullshit. Ik kreeg een brief dat de reparatie duurder is dan een nieuwe te kopen. Ik had hem misbruikt of er was een ongeval geweest en ze hadden het adres van de webwinkel van apple erbij gezet.quote:Op maandag 5 september 2005 10:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Bullshit !
Jij wil er waarschijnlijk niet voor betalen .
Ja dat heeft ook iets met dit probleem te maken hequote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef goflow het volgende:
handig he, een mp3 speler zonder scherm.
1: is dat zo?quote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef harlingen het volgende:
Ik had hem misbruikt of er was een ongeval geweest
Ah, onze Fok! recherche.quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
1: is dat zo?
2: hebben ze daar bewijzen voor?
Gewoon consumentenrecht dudequote:
Pauper....quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
*heeft m geruild voor een mooie SAMSUNG MP3, die oordopjes van de Ipod heb ik gewoon nog, kapotte oordopjes van mijn 9 maanden oue PSP in het doosje gedaan, ze hadden niets door![]()
eenschquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Sowieso, iPod eardopjes gebruiken icm een andere MP3-speler
Dat is echt zóóóóó wannabe
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Sowieso, iPod eardopjes gebruiken icm een andere MP3-speler
Dat is echt zóóóóó wannabe
tsss wannabe!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb het eens gedaan omdat mn eigen oordopjes kaduuk waren.
Whahaha, je hebt waarschijnlijk nog nooit een fatsoenlijke mp3-speler gehoord.quote:Op maandag 5 september 2005 18:51 schreef LostFormat het volgende:
Lul niet. Komt gewoon goed geluid uit de shuffle.
Een Ipod shuffle 200 euro..?? waar betaal je in godsnaam voor...een rotte mp3-speler, die goedkoop klinkt en je hebt geeneens een beeldschermpjequote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef harlingen het volgende:
[..]
Nee, niks bullshit. Ik kreeg een brief dat de reparatie duurder is dan een nieuwe te kopen. Ik had hem misbruikt of er was een ongeval geweest en ze hadden het adres van de webwinkel van apple erbij gezet.
Ik heb nog gebeld, het kost 280 euro om te repareren en een nieuwe kost 200 euro...
Ik laat hem nu repareren bij www.ipodreparatie.nl en dat is ook nog 110 euro!!! (incl. verzendkosten). Ben ik nu te beroerd om te betalen? Dacht het niet.
zeker niet als t "windows" en "verwachten dat t met apple werkt" is . apple met windows is daarentegen geen probleem;) (nooit geweest ookquote:Op zondag 4 september 2005 22:06 schreef nietzman het volgende:
"Windows" en "verwachten dat iets meteen werkt" zijn dan ook als water en vuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |