dat ook , en je hebt dus een kleine mana pool en amper health, dat zou betekenen dat een rogue je met 1 klap neerlegtquote:Op maandag 12 september 2005 20:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Los daarvan is er ook een lichtelijk verschil tussen casters en melee-class natuurlijk...
uhh.. voor warlocks betekent mana weinig hoor.. gewoon lifetappen en bandagen als je OOM gaat, of even een healthstone naar binnen werkenquote:Op maandag 12 september 2005 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar hebben zon kleine mana pool dat ze uiteindelijk nog niks beginnen
En naakte rogues hebben wel tonnen health? Laat me niet lachenquote:Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat ook , en je hebt dus een kleine mana pool en amper health, dat zou betekenen dat een rogue je met 1 klap neerlegt
kzeg niet dat ze tonnen health hebben , maar als ze prepared een gevecht ingaan en die stunlock uitzitten dan ben je dood voor het je het weet, bij een mage is het de kunst om vijanden van je af te houdenquote:Op maandag 12 september 2005 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En naakte rogues hebben wel tonnen health? Laat me niet lachen
Een naakte rogue kan tegen mij NIETS beginnen.. Da's 1x curse, 1x shadowburn en 2 of 3x searing pain en hij ligt dood.
Stunlock of niet, die instants kun je altijd spammen tussen de stuns door. En als een rogue geen gear aan heeft klap je hem met 2 of 3 instants dood.quote:Op maandag 12 september 2005 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzeg niet dat ze tonnen health hebben , maar als ze prepared een gevecht ingaan en die stunlock uitzitten dan ben je dood voor het je het weet, bij een mage is het de kunst om vijanden van je af te houden
jij kan spells achter je casten? ik niet iigquote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stunlock of niet, die instants kun je altijd spammen tussen de stuns door. En als een rogue geen gear aan heeft klap je hem met 2 of 3 instants dood.
DD spreuken niet. Polymorph kan je doen zelfs als je niet naar je tegenstander kijkt. Ik geloof curses ook. Oh ja, ik own best naakt, maar ik word ook enorm hard wtf-pwnt doordat mijn stamina nu niet denderend is als mage.quote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij kan spells achter je casten? ik niet iig
Curses werken achter je rugquote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij kan spells achter je casten? ik niet iig
Ach, mijn equipment ziet er tenminste niet uit alsof je het van het leger des heils gekregen hebtquote:Op maandag 12 september 2005 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's waar, maargoed. Je bent behoorlijk stom als je alliance warlock rolltTenzij je soul link gaat met felhunter/voidwalker.. Maargoed, seduce is en blijft de betere tactiek tegen warriors aangezien ze daar totaal geen verweer tegen hebben.. Vs alle andere classes is felhunter/voidwalker echt veel beter. Ikzelf ben ook soullink specced, en alleen shamans geven mij probleme, maargoed die zijn ook aan mijn kant en zijn gewoon overpowered
....lees eens wat die hotlink msg aangeeft....niemand lijkt dat te lezen, moet het echt in elk topic uitleggenquote:
ik doe mee. Ook al kan ik nog steeds niet spelen, dan heb ik de patch alvastquote:
patch is binnenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:35 schreef NiTiN het volgende:
[..]
ik doe mee. Ook al kan ik nog steeds niet spelen, dan heb ik de patch alvast
Hoed bedoel je....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga zo vissende hordes ganken die de hengel willen winnen
Ik weet het alquote:Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand in hoeverre me instellingen kwa mods, en chat vensters enzo opgeslagen blijven na de update? Aan gezien wow dacht dat me hardware gewijzigt was en ik op ja heb geklikt op de vraag reload setings.
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exequote:Op woensdag 14 september 2005 16:33 schreef R_o_N het volgende:
Weet iemand of ik alleen de laatste patch nodig heb, als ik een nieuwe install doe ?
Of moet ik alle voorgaande patches apart runnen ?
Nou dat werkte dus niet, via de Blizz downloader hoef ik nu wel alleen de patch 1.7.0 downloaden... maar niet de WoW-1.6.1.4544-TO-1.7.0-enGB-patch.exequote:Op woensdag 14 september 2005 17:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exe
daar is je antwoord
Hey, Ik heb keiveel DPS maarehquote:Op woensdag 14 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
druid heeft nog steeds een dps van lik me aarsje...kut patch
mijn kat vorm hoort mij een normale DPS te geven.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey, Ik heb keiveel DPS maareh
Warlocks hebben nog steeds geen mogelijkheid om veel armor te krijgen...
Warlocks hebben nog steeds geen goede healing spells...
Warlocks kunnen nog steeds niet stealthen of snel onder water zwemmen.
KUT PATCH
Het probleem is dat je jezelf ook heel makkelijk kan healen, daarom zul je nooit goeie DPS krijgen omdat het anders overpowered is.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn kat vorm hoort mij een normale DPS te geven.
deze patch moest mijn kat vorm doormiddel van wat dingen omgooien ook normale DPS geven, ik ben er NIKS op vooruit gegaan, druid zuigt nog steeds
iedere class kan mijn heal stoppen...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het probleem is dat je jezelf ook heel makkelijk kan healen, daarom zul je nooit goeie DPS krijgen omdat het anders overpowered is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |