Wedden dat je wint!quote:Op zondag 4 september 2005 19:18 schreef Gelderland het volgende:
ik heb een combo, die lukt als MIRNYI Max strax wint....dus hopen datie dat ook doet
dat zou ik niet te snel zeggen..hij gaat het flink lastig krijgen....hij is ook al in de 1e set gebroken...quote:
WAAR IS DE BANK!quote:Op zondag 4 september 2005 19:49 schreef Butra het volgende:
Hewitt lijkt me free money nu. Ik heb 'm gepakt op 1.96 en nog 100 euro op 1.53 daarnet.
Als hij van Dent verliest eet ik mn schoenen op.
Nice jobquote:
Binnuuuuuuuuuuhquote:
tvp (die heb ik geannuleerd, lees terug gelayed) ........ik hou er trouwens nog 1 euro 30 aan over, mocht hij per toeval toch winnenquote:Op maandag 5 september 2005 00:47 schreef APK het volgende:
Mooie Yield, N_G.![]()
Waar is Federer gebleven
komt omdat de kolom te smal is ..... je zit daar boven de 999,99quote:Op maandag 5 september 2005 00:49 schreef APK het volgende:
Oh ja, zoals je kunt zien stuitert mijn Excel sheetje weer met al die hekjes, maar ik vertrouw er op dat je iets geniaals ingebouwd hebt en dat het opeens allemaal weer goed komt.
Ja, dat heb je met die mega-winsten, hè?quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
komt omdat de kolom te smal is ..... je zit daar boven de 999,99
dus trek je kolom iets breder, en je ziet de getallen weer![]()
NG
Portugal, Frankrijk, Zweden.quote:Op maandag 5 september 2005 01:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is saai zo, zonder lopende bets. Maar MLB op zondag is altijd kut
Wat zijn de bets voor woensdag?
Maar euh, N_G's sheetje is dus niet berekend op meer winst dan 1000¤?quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
komt omdat de kolom te smal is ..... je zit daar boven de 999,99
Nee, natuurlijk niet. Vergeet ook niet dat ie oorspronkelijk alleen voor hemzelf was bedoeldquote:Op maandag 5 september 2005 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh, N_G's sheetje is dus niet berekend op meer winst dan 1000¤?![]()
Ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 5 september 2005 02:49 schreef Greetings het volgende:
Verliezen kunnen overigens wel meer dan 1000 zijn....
En vandaag 2-0quote:mlb: (gister 4-0 )
White Sox en de Engelen van Anaheim
Waarom nietquote:Op maandag 5 september 2005 03:11 schreef Greetings het volgende:
Ik doe niet aan dat sheetje trouwens...
Omdat ik het niet van gewone bets moet hebben, maar van handelen. Ik doe wel af en toe wat lowstake bets voor de fun, hoewel ze wel altijd beredeneerd zijn. Maar ik heb geen zin om daarvoor zo'n sheetje bij te houden. Misschien in de toekomst ooit.quote:Op maandag 5 september 2005 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet
Is toch een leuk inkijkje?
Het geeft ook een beeld wie we kunnen vertrouwen met de tips.
Ik heb net bij die andere Belg op Zweden, Portugal en Bulgarije ingezet.
Boeit mij geen fuck, het was toch gratis.![]()
Doen!quote:Op maandag 5 september 2005 03:33 schreef Greetings het volgende:
Misschien in de toekomst ooit.
Het was kolom J.quote:Op maandag 5 september 2005 06:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
APK, even met je muis op de letter van die kolom gaan hangen (de i is dat bij jou) dan rechtermuisknop en dan "kolombreedte" .........maak van die 7 een 9...................en anders zie ik 'm wel weer in m'n postvak
Vergis je niet, Schyder is een zeer goede tennister..quote:Op maandag 5 september 2005 13:45 schreef NiceBear het volgende:
Dementieva blijft een beetje een gok maar ik denk dat ze die Schnyder wel moet kunnen pakken
Blake maakt gehakt van Robredoquote:Op maandag 5 september 2005 14:26 schreef Breukink het volgende:
maakt robedo een kans tegen blake? wat denken jullie?
wacht op een advies van NG
Montoya voor hakkinen, ik had er wel een miljoen op durven zettenquote:
Fuck it, ik ga hier gewoon met full stakes op. Ik kan me echt niet voorstellen dat 1 van de 3 verliest.quote:Op maandag 5 september 2005 12:58 schreef Butra het volgende:
Henin x Mauresmo x Agassi vandaag @ 1.92.
Holy shit! Waar krijg jij die 1,92? Die is namelijk supergoed. Als je de (normaal toch zeer hoge) odds van BF met elkaar combineert kom je al niet hoger dan 1,75!quote:Op maandag 5 september 2005 16:19 schreef Butra het volgende:
[..]
Fuck it, ik ga hier gewoon met full stakes op. Ik kan me echt niet voorstellen dat 1 van de 3 verliest.
Pierce is Henin's bitch (nog nooit een set gewonnen). Likhovtseva mag god op haar blote knietjes danken dat ze er nog inzit en Mauresmo staat bovendien ongelooflijk uit delen deze week (bijna een dubbele bagel tegen Karatancheva) en Malisse had allang in Belgie moeten zitten nadat hij 5-3 en 30-0 achter stond tegen Youzhny in de 5e set. Genoeg redenen om even wat honderdjes binnen te hengelen.![]()
1.49 bij MrB.quote:Op maandag 5 september 2005 16:46 schreef Greetings het volgende:
Holy shit! Waar krijg jij die 1,92? Die is namelijk supergoed. Als je de (normaal toch zeer hoge) odds van BF met elkaar combineert kom je al niet hoger dan 1,75!
Henin @ 1.38 x Mauresmo @ 1.17 x Agassi @ 1.16. Is overigens 1.88, maar nog steeds erg goed. Ik moet het nu inderdaad met wat minder doen, maar dat maakt het vertrouwen er niet minder op.quote:Op maandag 5 september 2005 16:46 schreef Greetings het volgende:
[..]
Holy shit! Waar krijg jij die 1,92? Die is namelijk supergoed. Als je de (normaal toch zeer hoge) odds van BF met elkaar combineert kom je al niet hoger dan 1,75!
(Naam van bookie kan je dan halfuur later weer wegeditten, of gebruik een afkorting)
Ze spelen wel alle drie uit hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef kikoooooo het volgende:
geen tennis voor mij, ik wacht wel met voetbal voor woensdag en ga met de bets van APK mee.
Ook nog 200 op Polen en Finland @ 1,74, die spelen wél thuis.quote:Op maandag 5 september 2005 17:17 schreef kikoooooo het volgende:
ik zet er dan ook geen 200 600 euro op
huh dan zal er vast iets verkeerd zijn gegaan.. O ik had gister nieuwe regels toegevoegd.. De formule zal vast in de war zijn..quote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
Joooooooooooooooooooooones, je yield klopt niet. Na 1 gewonnen bet van 1.81 is je yield toch echt 81%
Voorschotjes is vragen om problemenquote:Op maandag 5 september 2005 20:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
Alvast een voorschotje op de overwinning van Agassi genomen. Die wint wel......dus de hele bende @ 1.30 op Blake gezet.
50 x 1.41 wordt de combo (fee al verrekend)![]()
Feliquote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef Greetings het volgende:
[..]
Voorschotjes is vragen om problemen![]()
![]()
![]()
Atlantaquote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef VinnieJones het volgende:
MLB plays:
Atlanta
Phillie
Det-Cle over 9.5
Verder nog wat op :
Gais -1.5
Lijkt mij niet dat mijn voorschotje enige invloed heeft op de wedstrijdquote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef Greetings het volgende:
Voorschotjes is vragen om problemen![]()
![]()
![]()
Deze komt op een tegeltje.quote:Op maandag 5 september 2005 12:58 schreef Butra het volgende:
Zat eigenlijk nog te twijfelen over Blake. Maar een speler van zijn niveau kan de ene dag geweldig spelen (zoals tegen Nadal), maar een dag later kan-ie ook weer dramatisch zijn.
Ik heb wat gehandeld... uiteindelijk 43 euro winst meequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef OnlineGokker het volgende:
Voor hoeveel had je 'm gebackt?
Wat ga je er op zetten........ "Blake speelt al de hele voorbereiding iedereen en alles met buitenaarts tennis van de baan......maar ik vind hem een beetje wisselvallig"quote:
Je kunt op 'm via onderstaande link binnen trekkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:04 schreef lucardo079 het volgende:
Hey NG,
Je zou mij een plezier doen als je me dat excell sheetje zou kunnen sturen.
Gaat bes lekker achter mijn pc en heb ook graag wat overzicht.
Vaag?quote:
Ik bedoelde dat je jouw post gewijzigd had voordat N_G de link plaatste.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef lucardo079 het volgende:
Vaag?Had mijn posts gevolgd vandaag voor mooie winsten...
Skyhigh.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef lucardo079 het volgende:
ik ben immers bekend met je skyhigh yield.
Dat klinkt als een gouden business....quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:08 schreef lucardo079 het volgende:
Ik heb vandaag live betting uitgevonden op betfair waar ik nog wat cash op had staan. Komt nu es leuk van pas op Pierce, ff wat uitproberen.
Vraagje: Ik zie bijv. op betfair de wedstrijd australie - solomon islands van vannacht.
Klopt het nou dat ik dus 4 euro in kan zetten TEGEN solomon islands en 4 x 89 euro opstrijken? (mits ik zelf dus 380 euro's heb)
Nee, als je Solomon Eilanden @ 89 layt voor 4 euro inzet.... dan:quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:11 schreef lucardo079 het volgende:
ja.. maar klopt mijn beredenering ook dan? Want ik ben pas sinds gisteren wat met betfair lopen fucken
En @ 1,38 voor 400 euro teruggebackedquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:16 schreef Greetings het volgende:
Pierce voor 500 euro @ 1,04 gelayed
Die biatch heeft mijn mooie combo verneukt..quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:22 schreef Greetings het volgende:
Ik ga Pierce voortaan altijd layen als ze onder de 1,10 staat. Die zenuwlijer gaat dan altijd shaken![]()
en de mijne ook...bleh...Heninquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:47 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Die biatch heeft mijn mooie combo verneukt..
Waarom had je dan opeens geen vertrouwen meer in Henin?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:08 schreef Butra het volgende:
Henin.
Toen ik om 0:00 naar bed ging stond Mauresmo gelukkig al dik voor, waardoor ik Pierce @ 4.1 nog gepakt heb, zodat godzijdank niet mn hele zondagwinst naar de sodemieter is.
Ach gut, meneer gelooft het niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:47 schreef Greetings het volgende:
[..]
Waarom had je dan opeens geen vertrouwen meer in Henin?
Ik geloof het best. Ik vind het alleen vreemd dat je met je volle verstand op die combo van 3 zet waar je enorm veel vertrouwen in had, en vervolgens nadat je pas voor 1,30 aan odds op die combo gewonnen hebt de combo al afkapt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:03 schreef Butra het volgende:
[..]
Ach gut, meneer gelooft het niet.
Als je het zo graag wilt weten, ik deed het omdat ik dan tenminste rustig kon slapen. Overigens nog steeds verlies hoor, maar nu 25 ipv 250.
Op sommige wedstrijden kan je live wedden op andere niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef lucardo079 het volgende:
'morguh manschappen.
Zeg, kan je op Betfair ook live wedden op voetbalwedstrijden?
Ik zie namelijk de wedstrijd die bezig is 'suspended' als ik dat probeer.
Is dat altijd? Of een uniekum. ??
Gern geschehen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef lucardo079 het volgende:
@Calella, hey bedankt man. Fijn dat men zo behulpzaam is.
Tabee.
Agassi had me al genoeg laten zweten, eerder op de avond.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:09 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik geloof het best. Ik vind het alleen vreemd dat je met je volle verstand op die combo van 3 zet waar je enorm veel vertrouwen in had, en vervolgens nadat je pas voor 1,30 aan odds op die combo gewonnen hebt de combo al afkapt.
En je wist van tevoren ook al dat die wedstrijd om 01:00 uur begon, dus als je rustig wou slapen kon je beter gewoon een combo van alleen Agassi en Mauresmo nemen.
Okquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef Butra het volgende:
[..]
Agassi had me al genoeg laten zweten, eerder op de avond.
Wil je voortaan ook zo lief reageren als ik wel win?![]()
Servie bakt er dan ook niks van. Spanje rolt ze op.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:11 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Voor morgen heb ik al staan: 15 euro op een dubbel van Zweden en Polen @ 2.3
2 euro op Servië Montenegro @6.75 uit bij Spanje en een Fruitella op 0-2 correcte score @34
Komt nog wel wat meer bij, odds op Servië zijn echt belachelijk hoog vind ik.
En waar bazeer je dat op??quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Servie bakt er dan ook niks van. Spanje rolt ze op.
Zeker, ze spelen wel met veel reserves en het is do or die voor Turkije......maar aan de andere kant willen die reservespelers zich maar al te graag bewijzen voor een plekje bij het WK. Vraag me af of de odds op Turkije nog verder in zullen zakken......heel Turkije backt ze volgens mijquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef Greetings het volgende:
Ukraine @ 3,50 is ook wel lekker. Ze zijn al zeker van deelname aan het WK, maar toch zullen ze neem ik aan thuis wel winnen winnen....
Daarnaast is Frankrijk de laatste 3 jaar al belabberd.....typisch een gelijkspel zoals al heel erg vaak in deze poule is voorgekomen denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef Afunados het volgende:
Ierland is thuis zéér sterk
quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor mij Nieminnen en Hewitt in 3 sets
Je vertrouwt TT nu helemaal niet meer hè?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Notoire_Gek het volgende:
Federer NOT to win US Open
25 euro @ 3.28
Ik ben er sinds zondag weg, geen lid meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:11 schreef Calella het volgende:
Je vertrouwt TT nu helemaal niet meer hè?![]()
MLB: Red Sox, Indians en White Sox?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef VinnieJones het volgende:
YESS !
Eindelijk pakt Kiefer 'm..
Nu mag Federer weer gewoon goed spelen, heb 'm op 3-1 sets![]()
In een combo met Blake ja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik ben er sinds zondag weg, geen lid meer.......maar OnlineGokker had hjet over Verdasco.......was dat een TT tip van vandaag?
zat te denken aan :quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
MLB: Red Sox, Indians en White Sox?
Ik heb ook zoiets. Verschillende gecombineerd. Stel dat ik alles goed heb, komt er 23euro bij ipv 1euro erafquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
zat te denken aan :
Boston, Arizona, Cleveland en Texas
Kansas en NY Mets als underdogs![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik ben er sinds zondag weg, geen lid meer.......maar OnlineGokker had hjet over Verdasco.......was dat een TT tip van vandaag?
Alles op Heracles!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:48 schreef Calella het volgende:
Hopen dat na 6 vette en 6 magere maanden de vette maanden weer aanbreken.![]()
Ja, inderdaad, je moet wel tegenwoordig. Vroeger zette ik alles op Ajax toen die vette Van Der Vaart en die vette vriendin van hem daar nog zaten.quote:
De Texas tip zag ik ook herhaaldelijk voorbij komen ja, maar aangezien ze m'n vorige 2 combo's ook al verneukt hadden heb ik ze er uit gelatenquote:Op woensdag 7 september 2005 04:35 schreef VinnieJones het volgende:
Als Texas en Arizona nog weten te winnen heb ik een dikke vette combo binnen..
Arizona 2-2 in de 12e inning![]()
Texas 6-7 achter 8e inning![]()
3-2quote:Op woensdag 7 september 2005 04:37 schreef KastaNovamp het volgende:
Nog behoorlijk spannend zo rond 4:30.
[afbeelding]
Alles is al binnen, behalve de diamondbacks; die gaan nu met 2-2 de 12e inning in.
en 4-2quote:
Wat Vinnie zegt.quote:Op woensdag 7 september 2005 04:44 schreef KastaNovamp het volgende:
[..]
Ik zie ze echt nog zo met 4-3 verliezen.
stan 4-2 voor hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 04:44 schreef KastaNovamp het volgende:
[..]
Ik zie ze echt nog zo met 4-3 verliezen.
En de diamondbacks zijn ook binnen!quote:Op woensdag 7 september 2005 04:51 schreef VinnieJones het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Texeira
10-7 TEXAAAAAAAAS .. WHAHAHA
Arizona al binen zie ik 4-2 FT![]()
MOet texas het niet weggeven.. Pitcher is waardeloosquote:Op woensdag 7 september 2005 04:53 schreef KastaNovamp het volgende:
[..]
En de diamondbacks zijn ook binnen!![]()
.
Hoeveel levert het jou op?![]()
Waar vind ik dit terug?quote:Op woensdag 7 september 2005 10:21 schreef Greetings het volgende:
100 euro op op AZ -1,5 @ 2,07
Ik zeg: graaien!![]()
http://www.betbrain.comquote:
en binnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef OnlineGokker het volgende:
Heb hier Cleveland & Florida in een combo
Omdat ze traag zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef KastaNovalium het volgende:
Iemand enig idee waarom mrbookmaker m'n bet nog steeds open heeft staan?
Bij uitslag staat er 2-2 en nog lopend.
Twijfel nog of ik de gok ga wagenquote:there is enourmous huge betting from 3 terminals at our local bookie (iddaa) in 7 minutes time
first is at istanbul and the amount is 220000 USD second at ankara and worth 350000 usd and finally at trabzon 180000 usd
The local bookie still did not lock the match and odds for turkey is 2.8
maar dat turkije wint? want oekraine is al geplaatst toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:47 schreef KastaNovastwel het volgende:
Er gaan geruchten dat Oekraïne - Turkije gefixed is.
[..]
Twijfel nog of ik de gok ga wagen.
Zo'n gozer op BA beweert dat de wedstrijd away fixed is.. Odds zijn niet verkeerd, ik hapquote:Op woensdag 7 september 2005 15:47 schreef KastaNovastwel het volgende:
Er gaan geruchten dat Oekraïne - Turkije gefixed is.
[..]
Twijfel nog of ik de gok ga wagen.
Anyway, mijn voorlopige bets voor vanavond:
[afbeelding]
Yep en ook nog op Frankrijk..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:24 schreef lucardo079 het volgende:
Dus iedereen high stakes op Turkije? Gezellig...
Heeft er verder naast mij trouwens niemand meer op Portugal ingezet??
quote gezakt van 2,70 naar 2,35. Lijkt mij nog steeds bes interessant.
Ik hap een beetje mee.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:15 schreef VinnieJones het volgende:
Odds zijn niet verkeerd, ik hap![]()
Heb ik laatst ook gehad met tennis.. Achteraf niks meer van gehoordquote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef lucardo079 het volgende:
agh what the hell. spuit ik ook nog wat euro's op Frankrijk en Turkie.
Volg jij wel es wat matches via livestream ofzo?
Ow, en kijk es paar posts naar boven van mij. Denk je dat boekie dat nog rechtzet??
Naja, wel lijp om Oekraïne dan op 3.00 te zettenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:39 schreef APK het volgende:
Kan ook een truc van een bookie zijn natuurlijk, om met een gerucht effe lekker veel geld binnen te slepen.
Is er tegenwoordig al weer een fatsoenlijke site waar je kunt livebetten zonder creditcard dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:42 schreef VinnieJones het volgende:
Griekenland op 1-1
Had met live bet 15 euri @ 4.50 op Griekenland 5 min. voor de goal![]()
ps: als ze niet winnen is het nog beter trouwens.. Turkije moet 2e worden![]()
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef KastaNovastwel het volgende:
[..]
Is er tegenwoordig al weer een fatsoenlijke site waar je kunt livebetten zonder creditcard dan?
En waar je een beetje snel geld op kunt storten met een rabobank rekening....
Naja, ben te ongeduldig om 3/4 dagen te wachten, dus laat maar hangen danquote:Op woensdag 7 september 2005 16:53 schreef VinnieJones het volgende:
Ik speel altijd met CC, dus ik zou niet weten..
Via bank geld overmaken duurt zo'n 3/4 dagen. Mits je Internet bankieren hebt ?
zo goed ?![]()
Nee Oekraine kan niet meer worden ingehaald.. Ze hebben zich al geplaatst. Heel Kiev is in feest, ze gaan voor het eerst deelnemen aan een WK. Ook al verliezen ze vandaag, maakt voor hun niet veel meer uit..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef lucardo079 het volgende:
Nice! Heb me overigens weer bedacht. Zet toch wat in op Turkey. Kan Oekraine uberhaupt nog ingehaald worden met hun voorsprong? Ik geloof dat wel van die fixed shit.
Omdat een paar Turken dit op een publiekelijk forum posten? Daar moet je echt niet op af gaan. Sure, er is zeker een kans dat Turkije deze belangrijke wedstrijd gaat winnen, maar Oekraïne die voor het eerst naar het WK gaat gaat dus echt nooit van zn leven een match fixen he. Hoe stom kan je dan zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:56 schreef lucardo079 het volgende:
Nice! Heb me overigens weer bedacht. Zet toch wat in op Turkey. Kan Oekraine uberhaupt nog ingehaald worden met hun voorsprong? Ik geloof dat wel van die fixed shit.
Spelen ze in Moskouquote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef VinnieJones het volgende:
[En die Portugezen zullen het vast koud hebben daar in Russia..
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:06 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Omdat een paar Turken dit op een publiekelijk forum posten? Daar moet je echt niet op af gaan. Sure, er is zeker een kans dat Turkije deze belangrijke wedstrijd gaat winnen, maar Oekraïne die voor het eerst naar het WK gaat gaat dus echt nooit van zn leven een match fixen he. Hoe stom kan je dan zijn.
Dat is iets voor Oostblok-clubjes maar niet iets voor een Nationaal elftal als Oekraïne, volgens mij echt de grootste bullshit
ja, dat zeg ik...quote:
Volgens mij heb ik weer zo'n winning streakquote:HT Draw @ 2.00 gespeeld met 30 pleuri
Ik heb 'em via TV-out op mijn TV, redelijk beeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef KastaNovastwel het volgende:
En dankzij pplive kan ik het live volgen (kanaal cctv-5)
Ze lopen er echt als een stel lamzakken bij...quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef Harmen1984 het volgende:
Even een beginnersvraagje:
Als ik nu een overboeking doe (Postbank), wordt het pas morgen afschreven. Moet ik dan nu die mail sturen of morgen?
Thanks!
Euuuh, Hongaren bedoel je denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2005 18:13 schreef lucardo079 het volgende:
Als Zweden het vasthoudt en over de Russen heenloopt
Ze worden ook regelmatig door die Chinezen uitgelachen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:14 schreef KastaNovastwel het volgende:
Ze lopen er echt als een stel lamzakken bij...
Ballen die voor ze uit worden gespeeld sjokken ze achteraan in plaats van te rennen.
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef Harmen1984 het volgende:
Even een beginnersvraagje:
Als ik nu een overboeking doe (Postbank), wordt het pas morgen afschreven. Moet ik dan nu die mail sturen of morgen?
Thanks!
Ik ben nog niet aangemeldquote:Op woensdag 7 september 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Waarom meldt je je niet aan via iemand hier? Dan had je diegene 10euro gegund.
En overboeken duurt 1 dag bij ABN, maakt niet uit wanneer ik het overmaak volgens mij,
haha ja precies. Heb het geluid zacht maar dat heb ik ook in de gaten.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ze worden ook regelmatig door die Chinezen uitgelachen.![]()
Waarom onderbreken die kut-Chinezen nouquote:Op woensdag 7 september 2005 18:27 schreef lucardo079 het volgende:
[..]
haha ja precies. Heb het geluid zacht maar dat heb ik ook in de gaten.![]()
Omdat het een but-wedstrijd is waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom onderbreken die kut-Chinezen nou
Lat dan een andere wedstrijd zien ipv die twee gaylords.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:29 schreef KastaNovastwel het volgende:
[..]
Omdat het een but-wedstrijd is waarschijnlijk.
Je meldt je aan, je maakt geld over op een of andere manier. Ik snap niet wie je wil gaan mailenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:26 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog niet aangemeld![]()
Maar wat ik bedoelde: stuur je die mail gelijk bij het doen van de overboeking, of pas wanneer het daadwerkelijk afgeschreven is??
Staat in de OPquote:Op woensdag 7 september 2005 18:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
...Ik snap niet wie je wil gaan mailen...
het IS zo gebleven, daar gaat mijn comboquote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
denk dat het gelijk blijft, helaas![]()
Ah, Unibet. Daar kun je iemand anders een plezier meedoen met refer-a-friend, want daar wed ik niet. Weet ook niet precies hoe dat zit. Dacht dat je het over MrBookmaker hadquote:Op woensdag 7 september 2005 18:48 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Staat in de OP![]()
Anyway, als ik jou een plezier kan doen door me via jou aan te melden, laat even weten hoe...![]()
NG heeft mij onlangs ff de link gepost. Misschien als je een lieve smiley gebruikt doe ie het nog 1 keer. Misschien met deze :quote:Op woensdag 7 september 2005 19:31 schreef Harmen1984 het volgende:
Kan iemand mij mischien even aan die Excel-sheet helpen?
Dank![]()
Gevonden mbv de geweldige zoekfunctie..quote:Op woensdag 7 september 2005 19:40 schreef lucardo079 het volgende:
[..]
NG heeft mij onlangs ff de link gepost. Misschien als je een lieve smiley gebruikt doe ie het nog 1 keer. Misschien met deze :![]()
K ben voor vandaag wat te gulzig geweest.quote:
Die dwerglandjes worden inderdaad echt elk jaar beter in verdedigen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:58 schreef NiceBear het volgende:
Woeidat begon lekker
Rusland - Portugal en Letland - Slowakije had ik beide in een combo op gelijkspel
een andere combo op wat easy targets verlies ik door het gelijkspel van Kroatie tegen Malta (!)..
Nu heb ik nog een combo staan op Frankrijk x Turkije x ZwedenTurkije heeft al gewonnen, nu Zweden en Frankrijk nog
En ja hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 18:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
Mooie odds voor Porno Pierce ...ik heb ze genomen......20 euro @ 2.44
voor vandaag stond al Blakie boy 35 @ 1.93
Kindertjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:35 schreef Gelderland het volgende:
eerst moet polen scoren...shiit..comon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |