quote:Op zondag 4 september 2005 13:24 schreef Roi het volgende:
Somewhere over the rainbow - Israel Kamakawiwo'ole
Ook iddquote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef cryotek het volgende:
Coldplay - Till Kingdom Come
En natuurlijk Like spinning plates (live)quote:Radiohead - Exit Music (for a film)
Radiohead - True love waits
Radiohead - Street Spirit
Vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
En natuurlijk Like spinning plates (live)
ter aanvulling:quote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
En natuurlijk Like spinning plates (live)
Idd, supermooi nummerquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef ThomasBerge het volgende:
André Hazes - Kleine Jongen
goed nummerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef Un4 het volgende:
Dream Theater - Disappear
sjmooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:41 schreef Cyclo het volgende:
Keane--Bedshaped
Wat dat betreft wordt Sabbath ook erg onderschat, Solitude is bv. ook schitterend.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:38 schreef zwareshag het volgende:
Black Sabbath - Planet Caravan
Dit nummer heeft voor mij heel veel betekend en nog steeds. Ik luister het ook met opzet zelden en vrijwel alleen op zomernachten, zodat het z'n schoonheid behoudt.
Zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:10 schreef CheizXL het volgende:
Moby - Why Does my Hart Feel so Bad
Briljant , die was ik in mijn enthousiasme vergeten te vermelden in mijn lijstje..dank uquote:Op woensdag 7 september 2005 04:04 schreef Tiesemans het volgende:
David Bowie - Jump They Say
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:41 schreef Cyclo het volgende:
Keane--Bedshaped
Dat nummer heet Diane, met een e. Verder wel eensch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:08 schreef Lotjeb het volgende:
Therapy? - Diana
Al jarenlang kippenvel.....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:18 schreef PLAE@ het volgende:
[Op zaterdag 1 oktober 2005 15:41 schreef Cyclo het volgende:
Keane--Bedshaped]![]()
Dat wilde ik net gaan zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:59 schreef LedZep het volgende:
Dire Straits - Brothers in Arms (zie ook hieronder)
A Rosequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:21 schreef BeetjeVreemd het volgende:
[..]
![]()
En: Thomas Newman - Any Other Name (soundtrack van American Beauty)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:15 schreef HV het volgende:
Finch - Frail
Jimmy Eat World - Hear you me
Ja is een erg mooi nummer, maar het orgineel van Husker Dü vind ik beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:08 schreef Lotjeb het volgende:
Therapy? - Diana
Al jarenlang kippenvel.....
de serie ook gewoon hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:01 schreef Cool_Runner het volgende:
Jan Hammer - Crockett's Theme
Die is prachtigquote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef sir_Tachyon het volgende:
Green Lizard - Autumn
Dies is zooo mooi.
- Ben Folds - Wanderingquote:
same herequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:36 schreef _van_puffelen het volgende:
Yann Lawick - De Ware
je kunt hem Hier beluisteren, onderaan staat hij.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
David Gray - This year's love. Zo enorm mooi
.
off-topic: Ken je andere nummers van Nick? Hij heeft zoveel mooiere gemaakt!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:55 schreef Googolplexian het volgende:
Nick Cave & Kylie Minogue - Where the wild roses grow
doet me ook wel wat
Red Right Hand!quote:Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef Foeske het volgende:
[..]
off-topic: Ken je andere nummers van Nick? Hij heeft zoveel mooiere gemaakt!
Stef Bos heeft mooiere liedjes dan dat, bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef Karina het volgende:
Momenteel Papa van Stef Bos.
Die ga ik even checken. Maar van Papa krijg ik nu kippenvel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stef Bos heeft mooiere liedjes dan dat, bijvoorbeeld:
Ik heb je lief
Welkom thuis
Ik heb gedronken
check ook:quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga ik even checken. Maar van Papa krijg ik nu kippenvel.
Ik heb je lief is idd heel mooiquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
check ook:
Margraten
De rivier
Jardin du luxembourg
De Tovenaar
Verstild in steen
enzovoort![]()
The Replacements - Unsatisfiedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef chesterfield_king het volgende:
[..]
Unsatisfied van the Replacements... daar word ik nou stil van
Eensch!quote:Op maandag 26 december 2005 06:29 schreef wimmel_1 het volgende:
Het goede Doel - Alles geprobeerd
één van de weinige Nederlandstalige nummers wat echt een gevoel kan opwekken, imho
Zooo echt wel!! Dit is het allermooiste nummer dat ik ooit heb gehoort. Krijg iedere keer kippevel en af en toe moet ik zelfs een traantje wegpinken. Gewoonweg PRACHTIG! Helaas hoor je hem tegenwoordig weer te vaak.quote:Op zondag 4 september 2005 13:24 schreef Roi het volgende:
Somewhere over the rainbow - Israel Kamakawiwo'ole
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_060958ITM.jpg]afbeelding][/URL]
Vind ik zo mooi...alsof een engel zingt
Refererend naar je avatar: Feeder - Feeling A Momentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef pino.in.disguise het volgende:
Air - All I need
Metallica - Fade to Black
Eagles - Hotel California
Led Zeppelin - Stairway to heaven
Snow Patrol - Run........wegens omstandigheden destijds
Louis Armstrong - la vie en rose
Geweldig inderdaad! ik vind dat ze het nummer ook super goed hebben toegepast aan het eind van die romeo en julliet remake.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:58 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Radiohead - Exit music (for a film)
Die wel, al licht het er een beetje aan wanneer.quote:Op zondag 4 september 2005 13:34 schreef Ultralaser het volgende:
Last Post
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:59 schreef LedZep het volgende:
Dire Straits - Brothers in Arms (zie ook hieronder)
quote:
kvind die man echt geniale muziek makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:26 schreef Grobbel het volgende:
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy, jr.
Iemand die zo'n prachtig en emotioneel beladen kippevelnummer kan schrijven over een vreselijke seriemoordenaar is echt uniek.
Ben opgegroeid met muziek van Black Sabbath, Deep Purple, Led Zeppelin, Pink Floyd etc. dankzij mijn ouders. Dit nummer kon ik niet voor me halen, dus even gedownload. Echt kippevel. Zo mooi!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:38 schreef zwareshag het volgende:
Black Sabbath - Planet Caravan
Dit nummer heeft voor mij heel veel betekend en nog steeds. Ik luister het ook met opzet zelden en vrijwel alleen op zomernachten, zodat het z'n schoonheid behoudt.
Ik kan het niet beter zeggen... ontroerend goedquote:
Possibly the closest thing to heaven if it exists
The concert begins with Santorini a chilling track. Then Yanni and his amazing team produce a continuous flow of wonderful, amazing and refreshing music that has never been heard on this planet before. Karen Briggs the superhuman violinist,"the lady in red" just adds to this heavenly evening with her violin performance. Her solo performances are mind blowing. And so is Charlie Adams who is damn happy and excited to break his drums.Yanni looks God-like and plays with wonderful dexterity on a grand piano and many other synthesizers. Also Royal Philharmonic Orchestra team from London delivered a great performance.It was a perfect evening with perfect harmony of different musical instruments. It sounded like music made in heaven. I am sure the audience who were there that evening felt close enough to heaven. I wish I was there. A perfect masterpiece!!! I wish I could give it a 100 out of 10. Must see and you wont regret it.
Jammer dat ik die te vaak gehoord heb. Heeft zijn magie een beetje verloren bij mij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Zal vast wel gezegd zijn:
Guns N Roses - November Rain.
Ja, daarom luister ik hem ook bijna nooit, zodat het gevoel er dan nog in zit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jammer dat ik die te vaak gehoord heb. Heeft zijn magie een beetje verloren bij mij.
Die van Lucie Silvas is niet leuk nee. Met zo'n Guus Meeuwis-stem ingezongenquote:O ja, verder wordt ik helemaal stil van Nothing Else Matters, maar dan wel de Metallica versie
Die ook ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:20 schreef newyorkcity het volgende:
R.E.M Everybody hurts..
Ondanks het Amerikaanse patriottisme dat er later in de clip overheen is gegoten... eens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Traantje wegpinken?
Live - Overcome
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef Sethje het volgende:
jazzpolitie - liefdesliedjes
only time van Enya is mooier Nunaquote:
Ken je meer van hun?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef Sethje het volgende:
jazzpolitie - liefdesliedjes
Word je daar stil van? o-kay..quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:29 schreef Tiesemans het volgende:
Busta Rhymes - gimme some more [afbeelding]
(Tiesemans zet ff de stereo op z'n hardst met de buren in het achterhoofd)
Mmm en laat ik nou sedert jaar en dag 'toevallig' enkele gekochte cd's van de Leaders of the Newschool in mijn bezit hebben evenals ongeveer bijna alle verdere werken waar Busta in voorkomt.quote:Op zondag 9 april 2006 00:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Word je daar stil van? o-kay..
Ik word er ook stil vanOmdat het zo;n slecht nummer is en alle andere slechte nummers overtreft
![]()
ken je Leaders of the Newschool?
Moet je es: Case ot he PTA downloaden en hier vertellen wat je ervan vind.
Als je het niks vind verklaart dat wws. veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |