jaaaaaaa!!! Wat goed van je!!quote:
Jep, gave verhalen, van mensen die veel ouder zijn, uit hun jeugd is altijd leukquote:Op zondag 4 september 2005 13:17 schreef Falco het volgende:
Dit is stiekum toch beter dan 6 uur continu over seks praten.
Niets van waar. Doe mij die sekspraat maar.quote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Jep, gave verhalen, van mensen die veel ouder zijn, uit hun jeugd is altijd leuk
Je hoeft niet te kijken/luisteren...quote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pffffffffffffffffffffffff duuuurt wel lannggggggggggg dat verhaal teeeeeringggggggg
OF hij woonde in zijn jeugd in het meest achtergebleven gebied van het land, OF hij zwamt uit zijn nek.. die gast is 10 jaar ouder dan ik.... en de jeugd zoals hij hem beschrijft klopt echt niet met zijn leeftijd hoor....quote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Jep, gave verhalen, van mensen die veel ouder zijn, uit hun jeugd is altijd leuk
Ik hoop dat ze gaat krijsenquote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Het zal me benieuwen hoe Lieske vandaag gaat reageren op Chantal en Tanja
Jep, maar als ze nog ff blijft slapen, kan ik nu ff snel gaan eten en douchenquote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Ze woonde in een woonwagen?quote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef Falco het volgende:
Dido gaat nu vertellen over haar jeugd.
Ik hoop heel volwassen.quote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Die was ook wel heel erg goed zeg.quote:Op zondag 4 september 2005 13:22 schreef Jane het volgende:
Och jee, nu gaat Dido proberen er een schepje bovenop te doen.
Gaat een beetje op die scetch van Monty Pyton met Rowen Atkinson te lijken, die laatst ook weer bij Zomergasten herhaald is. Waar ze steeds tegen elkaar opbieden over hun jeugd en hoe arm ze het hadden enz.s
IK heb ook op het platteland gewoont, en ik kan je vertellen, ik ben dan wel niet zo oud, maar wij hadden ook alleen maar ned 1,2,3 maar we hadden wel een groot bos naast het huisquote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
OF hij woonde in zijn jeugd in het meest achtergebleven gebied van het land, OF hij zwamt uit zijn nek.. die gast is 10 jaar ouder dan ik.... en de jeugd zoals hij hem beschrijft klopt echt niet met zijn leeftijd hoor....
quote:Op zondag 4 september 2005 13:22 schreef Jane het volgende:
Och jee, nu gaat Dido proberen er een schepje bovenop te doen.
Gaat een beetje op die scetch van Monty Python met Rowen Atkinson te lijken, die laatst ook weer bij Zomergasten herhaald is. Waar ze steeds tegen elkaar opbieden over hun jeugd en hoe arm ze het hadden enz.
thats not an option......quote:Op zondag 4 september 2005 13:19 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken/luisteren...![]()
Ik verwacht ook niets anders. Dat heeft ze vannacht ook al wel laten zien. Anderen zouden zich die kritiek behoorlijk aangetrokken hebben, maar dat gebeurde dus totaal niet.quote:
Ja. Dat er niemand tussendoor iets vraagt ofzo zegt wel veel over hoe boeiend de persoon die het aanhoort het eigenlijk vindt.quote:Op zondag 4 september 2005 13:24 schreef Karina het volgende:
Het valt me wel op dat er geen gesprekken worden gevoerd, het zijn monologen, ieder vertelt zijn verhaaltje.
quote:Op zondag 4 september 2005 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
Peter6000 heeft de tijd nog meegemaakt dat we geen afstandsbediening hadden, en we hadden alleen maar nederland 1 en 2, en als we de televisie uit hadden gezet, mocht ie een half uur niet meer aan, want dat was slecht voor de tv.
En zo heb ik een keer Bassie en Adriaan gemist.
[/offtopic]
[offtopic]
Peter6000 heeft de tijd nog meegemaakt dat we geen afstandsbediening hadden, en we hadden alleen maar nederland 1 en 2, en als we de televisie uit hadden gezet, mocht ie een half uur niet meer aan, want dat was slecht voor de tv.
[/offtopic]
[offtopic]
[/offtopic]
jepquote:Op zondag 4 september 2005 13:29 schreef Kokstra het volgende:
Was dat de weg voor het BB Huis?
En het huis staat hier rechts?quote:Op zondag 4 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Het meest boeiende moment tijdens het relaas van Dido: Er komt een vliegtuig overvliegen
[afbeelding]
Ik word een beetje moe van dat "leuk he" als ze iets verteld...vooral als het niet leuk is...quote:
dat vond ik ook al ja!quote:Op zondag 4 september 2005 13:30 schreef sannuh het volgende:
wow precies om half 2 zegt nathalaie: het is denk ik een uurtje of half 2.... KNAP!
Wannabee schattig zijnquote:
Ja, maar ze is ook zo'n geweldig mens. Altijd maar cadeautjes kopen voor haar zusjes en nooit wat voor zichzelf...quote:Op zondag 4 september 2005 13:34 schreef Djoj het volgende:
Dido is iemand die erg blij is met zichzelf...
Dus jij had ook al een teiltje nodig?quote:Op zondag 4 september 2005 13:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ze is ook zo'n geweldig mens. Altijd maar cadeautjes kopen voor haar zusjes en nooit wat voor zichzelf...
Sure, moet eigenlijk nog ff wat doen in mn huissie...maar wil ook niks missen...pffff...de voyeur in mezelf..quote:Op zondag 4 september 2005 13:35 schreef sannuh het volgende:
nou nu nog Roel, Lieske en Chantal
Joost duikt er nu maar opquote:Op zondag 4 september 2005 13:37 schreef Jane het volgende:
Dido wordt erg moe van Joost (op zich wel te begrijpen), maar blijft er toch maar al te graag naast liggen.
Sorry, loos alarm. Leuk trouwens, mezelf quoten!quote:Op zondag 4 september 2005 13:37 schreef Kokstra het volgende:
DE HEKS/SPELBREEKSTER/BEYOTCH IS LOS!!!!!!!!!!!!!!!111111111111
Allemaal rasalcoholistenquote:Op zondag 4 september 2005 13:38 schreef Bep het volgende:
Hebben die gasten geen hoofdpijn?
Arm meisje....quote:Op zondag 4 september 2005 13:37 schreef washandje het volgende:
Lieske ziet er niet bepaald happy uit zeg...
quote:Op zondag 4 september 2005 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske we love you, kijk eens een beetje happy. Je gaat toch geen raad opvolgen van een verlopen heks en een zwangere koe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |