Ohkee thnx.dan maar 5-4-1 en gokken op een snelle counterquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
5-5-0, 5-3-2, 5-4-1, 5-2-3 zijn je opties met maximale training.
Ik moet dus twee weken achter elkaar tegen Joralf, eerst thuis en dan uit..quote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Speelschema is al bekend:
Game 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Game 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Game 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Game 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Game 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Game 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Game 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
After this the games reverse the fixtures, where week no.8 is reverse of week no.7, week 9 is the reverse of week 6 etc.
Net verhaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef Jonks het volgende:
maakt niet zoveel uit, het tijdstip waarop iets in de verkoop staat wordt teveel waarde aan gehecht. Want snachts zijn er wel minder users online, maar ook met minder spelers in de aanbieding. De prijzen komen daardoor vaak rond hetzelfde niveau uit. Daarnaast is Argentinie een van de grootste HT-landen, en kan je dus ook gewoon je eigen spelers om 2 uur snachts op de TL gooien, ik krijg altijd normale prijs ervoor.
Eensch
Maaar.. wat ik heb gemerkt:
Verkopen 's nachts rond 2-3 uur is een grotere kans op bids vooral als je start bod lekker hoog is.
Verkopen 's nachts moet je niet doen als je een laag openingsbod hebt en hoopt dat er veel op geboden wordt.
Aankopen.. 's nachts kan handig zijn maar als de speler heel erg gewild is dan hoef je het niet te proberen er zijn dan namelijk gekken die er speciaal voor wakker worden en dan zoiets hebben van "nu ben ik wakker en zal ik hem hebben ook"
Mijn strategie voor 's nachts kopen is om voor het slapen gaan rond uur of 0:30-1:00 een bod te plaatsen wat ongeveer 10-15% is onder wat je maximaal normaal zou willen bieden.
Soms heb je hem soms heb je hem niet.
Als het een hele goeie is.. gewoon maxbod bieden.
Verkopen: Als ik keertje thuis kom na uitgaan (yeah! donderdagavond rox hard zeker nu de training al om 2:00 is) zet ik een paar spelers erop voor een hoge vraagprijs; verkopen ze niet probeer ik het maandag ochtend opnieuw verkopen ze wel (tot nu toe hele leuke resultaten) dan ben ik happy
Geen onzin maar mijn ervaringquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
onzin. er zijn ook minder spelers in de aanbieding
Dat is het mooistequote:Op dinsdag 6 september 2005 18:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dan hebben we geen gedeelde ervaring![]()
Idd..quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Grumpey het volgende:
2 keer pic, zit je beide met een top-TS te winnen van respectievelijk de nummer 6 en de nummer 2.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Grumpey het volgende:
2 keer pic, zit je beide met een top-TS te winnen van respectievelijk de nummer 6 en de nummer 2.
nou een goede PIC/MOTS tactiek kan je plaatsen op de ranglijst en dus geld schelen, maar idd het grote geld zit op lange termijn met name in trainenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Grumpey het volgende:
geld verdienen doe je anders niet door te piccen hoor
bijdehandjequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef komrad het volgende:
[..]
nou een goede PIC/MOTS tactiek kan je plaatsen op de ranglijst en dus geld schelen, maar idd het grote geld zit op lange termijn met name in trainen
volgens mij ben jij normaal het bijdehandje dus ik dacht laat ik eens proberen slim over te komen, niet dat echt lukt met deze opmerking maar okequote:
goed slijmen, daar wordt je pas rijk van in het echte levenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:24 schreef ASSpirine het volgende:
daar doelde ik niet op
maar op je HT kennisslijm slijm
Tja, WO's....daar krijg ik nu ook mee te maken. Ik kan al niet degraderen. Maargoed, dat heeft iedereen in mijn divisie. Ik moet nog wel boven de andere 5 (oke, boven 4) eindigen om te promoveren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef ArTiC het volgende:
verschil tussen XI, X, IX en VIII is niet schrikbarend groot naar mijn mening
Ik promoveerde 2 seizoenen geleden van IX naar VIII en meteen vorig seizoen weer kampioen in VIII (durf zelfs te stellen dat VIII makkelijker is ivm WO's).
Hoop wel dat VII lastiger gaat worden, wil best ff een seizoen blijven hangen om te cashen qua trainees en een VI waardig team te vormen.
Een beetje inzicht kan geen kwaad hoor..quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
That is why you're so rich and good
Had ik niet kunnen bedenken eiglijk (denk ik)
Dat het verschil erg klein is heb je helemaal gelijk in, aangezien die competities heel snel achter elkaar gekomen zijn, één seizoen tussen de competities, met veel noobs en WO's, sinds de VIII erbij gekomen is zjin de verschillen daar erg klein, al begint de VIII naar verloop van tijd ook wel op een hoger niveau te komen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef ArTiC het volgende:
Ik promoveerde 2 seizoenen geleden van IX naar VIII en meteen vorig seizoen weer kampioen in VIII (durf zelfs te stellen dat VIII makkelijker is ivm WO's).
Hoop wel dat VII lastiger gaat worden, wil best ff een seizoen blijven hangen om te cashen qua trainees en een VI waardig team te vormen.
zo'n klassement heb ik in de jongere jaren van de federatie wel eens gehad, de belangrijkste vinding is dat het erg veel tijd kost om alles bij te houden. En ik verzeker je dat het na 15 weken toch wel gaat vervelen die handeling, maar als je dar geen last van hebt, be my guest. Het blijft altijd wel een leuk ideequote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
een fairplayklassement waarbij je punten aftrek krijgt voor rode en gele kaarten, blessures van de tegenstander en bonuspunten voor een 'cleane' wedstrijd.
of misschien veel leuker, een 'inverse-fairplayklassement' waarbij je bonuspunten krijgt door kaarten en blessures bij de tegenstander te schoppen, resulterende in de "Rachid Bouaouzan"-award aan t eind vh seizoen![]()
![]()
ik wil één en ander wel bijhouden als er interesse is
VII vind ik ook minder leuk vanwege de vele WO's Ik zat in een competitie met aan het eind 5 WO's en vanaf het begin al 4, dat was echt wekenlang achter elkaar een WO.. erg saai dus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef ArTiC het volgende:
Walk-Oversquote:Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
WO's?
Woeiquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik moet dus twee weken achter elkaar tegen Joralf, eerst thuis en dan uit..(4-7 en 7-4)
Whehehee, eerste wedstrijd 5-0 gewonnen dus!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:18 schreef Uddel het volgende:
Joralf en ik hebben trouwens al een WO in de competitie.. die gozer is gepromoveerd naar de VI en is gelijk een WO..
Erg goed ideequote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
een fairplayklassement waarbij je punten aftrek krijgt voor rode en gele kaarten, blessures van de tegenstander en bonuspunten voor een 'cleane' wedstrijd.
of misschien veel leuker, een 'inverse-fairplayklassement' waarbij je bonuspunten krijgt door kaarten en blessures bij de tegenstander te schoppen, resulterende in de "Rachid Bouaouzan"-award aan t eind vh seizoen![]()
![]()
quote:Emanuel Halbertsma [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 310, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Dat kun je bij Altiid HT ook zien enzo..quote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
![]()
ach ja, eigenlijk sinds ik begonnen ben playmaking getraind, maar was wel hard toe aan iets nieuws.. verdedigers is wel lucratief, maar dan moet je gewoon een uberaanval hebben, gekozen voor wingers, traint snel en met een beetje bijstats kun je er dik aan verdienenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Lortnoc het volgende:
Kijk eens aan, een echte oudgediende. Leuk dat er nog een wingertrainer op dat niveau actief is, je ziet ze sowieso weinig en al helemaal bovenin.
Fijn... Ik begin met een lastige pot in de comp, en dan een WO in de beker en dan een WO in de competitie omdat de kampioen gestopt isquote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef komrad het volgende:
de nieuwe cupmatches staan er op
De bekerwedstrijd is eerst hequote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Fijn... Ik begin met een lastige pot in de comp, en dan een WO in de beker en dan een WO in de competitie omdat de kampioen gestopt is![]()
En ik maar twijfelen of ik later moet overstappen naar een andere training omdat wing mss niet goed genoeg was voor de topquote:Op woensdag 7 september 2005 13:48 schreef Prosac het volgende:
mijn doelstelling voor seizoen 15 was niet degraderen na een P/D te hebben gehaald, nu heb ik die P/D keurig gehaald, maar wel voor het kampioenschap. Na 3 seizoenen al kampioen in IV.3 en dat met sterkere tegenstanders.
De doelstelling voor komend seizoen is gewoon weer dezelfde: Niet degraderen. liefst een p/d voor de inkomsten. Extra versterking voor het middenveld, want Titanic, Supernatural en Worldclass kan iets beter. Tevens wil ik mijn keeper verbeteren.
De wing training zet ik gewoon lekker door en uiteindelijk wil ik het skilltraden weer op gaan pakken. Maar niet de eerste weken van het seizoen, want dan betaal je je scheel aan spelers.
quote:ames Aalbers (74483209) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 150
Loon: 2 539 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
LOL.. in feite maakt het weinig uit.. Met verdedigers is het moeilijk om hogerop te komen, met middenvelders heb ik altijd gezeik, aankoop is duur, verkoop levert marginaal op.. Aanvallers is altijd leuk overigens.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En ik maar twijfelen of ik later moet overstappen naar een andere training omdat wing mss niet goed genoeg was voor de top
wingbacks zijn zo'n groot probleem bij mijquote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
LOL.. in feite maakt het weinig uit.. Met verdedigers is het moeilijk om hogerop te komen, met middenvelders heb ik altijd gezeik, aankoop is duur, verkoop levert marginaal op.. Aanvallers is altijd leuk overigens.
Set Pieces schijnt bij spelers met wat leuke bijstats helemaal lucratief te zijn, zeker vanaf een stat met minimaal Briljant kun je zo al 750k bij een normale prijs opdrukken. Laatst achter een Supernatural mid aangezeten met Magisch spelhervatten, kostte eventjes 5 miljoen, terwijl je normaal gesproken rond de 4 miljoen moet betalen. TonyTravel uit II.3 haalt daar leuke winsten op.
overigens is mijn verdiende geld weer op, na aankoop van een wingback trainee (brilliant def) heb ik vandaag mijn laatste centen uitgegeven aan een supernatural mid, daardoor is de verdeling op het middenveld iets beter en heb ik nog een worldclass als reserve
snel haalt niet veel uit, tis nog altijd lang...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEH, niet mn trainee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freerk van de Garde (47895602)
19 jaar, goed in vorm, geblesseerd (7 weken)
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 10 730
Loon: 1 660 ¤/week
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: (geschorst)
Fysiek: 7 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Snel 10 doktoren.
Dat is.. heel zuur....quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-afgeschopte trainee-
Snel 10 doktoren.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snel 10 doktoren.
like me zeg maar, 2 briljante met 1 goed vleugelspel (als redelijk gekocht, steeg na 1 training en is daardoor direct 5 ton meer waard) en 1 met redelijk net aangekocht. Maar echt jong haal ik ze niet, max 21, liefst 20.. maar alles daaronder is vanwege de def trainers onbetaalbaar als 50% traineequote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wingbacks zijn zo'n groot probleem bij mij
Heb je eiglijk niks aan, die halen nooit meer dan 3 sterren bij mij
vaak maar 2,5
of een dure halen met veel def, en nog jong ook nog
woensdagbacks ook zelfde manierquote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
like me zeg maar, 2 briljante met 1 goed vleugelspel (als redelijk gekocht, steeg na 1 training en is daardoor direct 5 ton meer waard) en 1 met redelijk net aangekocht. Maar echt jong haal ik ze niet, max 21, liefst 20.. maar alles daaronder is vanwege de def trainers onbetaalbaar als 50% trainee
de woensdagbacks gebruik ik voor skilltrades
skilltraden met reeds gespeelde spelers levert nog maar weinig op. daarom is het nu nog ietsje meer giswerk, maar gaat me redelijk af.. meestal poppen ze toch wel binnen 2 trainingen. vanwege de comp speel ik met een 100% wing TM, maar daar heb ik tevens een speciale speler voor gekocht die inmiddels uitmuntend PM en formidabel wing heeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
woensdagbacks ook zelfde manier
zo zijn er wel wat gepopt bij mij
En voor de competitie denk ik om wat oudjes erin te zetten, kwestie van een sterkere team te hebben
Dan verlies ik wel 1 hele trainingsplaats in principe...
dit liever dan degraderen
hoe goedkoop is dat dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
skilltraden met reeds gespeelde spelers levert nog maar weinig op. daarom is het nu nog ietsje meer giswerk, maar gaat me redelijk af.. meestal poppen ze toch wel binnen 2 trainingen. vanwege de comp speel ik met een 100% wing TM, maar daar heb ik tevens een speciale speler voor gekocht die inmiddels uitmuntend PM en formidabel wing heeft.
Ik heb mijn oudjes eruit gegooid en heb op de zondag 50% nu 2 briljante staan, beide gelukkig 20 en redelijk goedkoop aan kunnen kopen
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Hoogste bod:
918 000 ¤ door de Klowis
Het bieden is geëindigd!
Netto: 829 229 ¤
Gekocht 8 weken terug voor: 230k
600k winst in 8 weken
1,8 en 1,75 miljoen, hetgeen voor een speler met passable wing toch best goedkoop is, aangezien degene van 1,75 met solid wing nu minimaal 2,4 waard is en dat na 1 trainingquote:
Dat doe ik nog net niet. Hij was wel mn grootste talentje maar nu moet hij het maar even rustig aan doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
als ik dat had, zou ik accuut stoppen
pm dacht ik ookquote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef maniack28 het volgende:
trouwens.... wat heeft een winger to the middle nodig? Ook passen of alleen wing?
Omg.. das kut..quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snel 10 doktoren.
Ik hoop het. Een beetje geblesseerd ok, maar dit is toch wel te hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Uddel het volgende:
[..]
Omg.. das kut..
Mja.. 10 doktoren.. is hij begin van het seizoen wel weer bijna terug denk ik..
kan nooit tegen begin seizoen in orde zijn, ik gok op een week of 4quote:Op woensdag 7 september 2005 21:42 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een beetje geblesseerd ok, maar dit is toch wel te hoor.
Volgens de tool van HattrickFiles:quote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kan nooit tegen begin seizoen in orde zijn, ik gok op een week of 4
volgens mij alleen wing en playmaking (dit is belangrijker dan wing), maar helemaal zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef maniack28 het volgende:
trouwens.... wat heeft een winger to the middle nodig? Ook passen of alleen wing?
32 schoten, waarvan 10 op doel. Behoorlijk wedstrijdverslag lijkt mequote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef komrad het volgende:
possession, 82%
OMFG!!!!quote:Ik ben hopeloos verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |