das niet aardigquote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef MaRySe het volgende:
Kei grappig allemaal ventjes uitgelachen
Was het leedvermaak?quote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef MaRySe het volgende:
ja wie zal het zeggenquote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Ayaxola het volgende:
C2C, wat doet die avatar van jou nou precies?
Does nietquote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef MaRySe het volgende:
hm jawel, maar gecombineerd met een rotgevoel is t niet echt gezondquote:Op zondag 4 september 2005 13:26 schreef C2C het volgende:
[..]
dat mixje van gistre was toch niet helemaal ok?![]()
ahh, gewoon nog meer zuipen, dan gaat dat rotgevoel wel weg of niequote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm jawel, maar gecombineerd met een rotgevoel is t niet echt gezond![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 13:30 schreef C2C het volgende:
[..]
ahh, gewoon nog meer zuipen, dan gaat dat rotgevoel wel weg of nie![]()
hm nee, dan lijk ik op mijn vader en daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 4 september 2005 13:30 schreef C2C het volgende:
[..]
ahh, gewoon nog meer zuipen, dan gaat dat rotgevoel wel weg of nie![]()
Zie eens hoe hij erbij loopt te kwijlen, zo'n vent is blij datie t nog kan.quote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dat dan doet, maar goed
je komt uit een probleem gezinquote:Op zondag 4 september 2005 13:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm nee, dan lijk ik op mijn vader en daar heb ik geen zin in![]()
![]()
Ik ken in Spakenburg ook wel dat soort mensen jaquote:Op zondag 4 september 2005 13:31 schreef C2C het volgende:
[..]
je komt uit een probleem gezin![]()
alleen maar relaxed, kan je gratiz met je pa meezuipe![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 13:31 schreef C2C het volgende:
[..]
je komt uit een probleem gezin![]()
alleen maar relaxed, kan je gratiz met je pa meezuipe![]()
Moet ik eigenlijk nog wel doenquote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef Imberr het volgende:
ga huiswerk maken ofzoof je voorbereiden op school
Huiswerkquote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef Imberr het volgende:
ga huiswerk maken ofzoof je voorbereiden op school
ik heb al huiswerk voor 3 vakken voor morgenquote:
Zonder je huiswerk te maken slaag je ook wel hoorquote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb al huiswerk voor 3 vakken voor morgen![]()
en komende week heb ik elke dag voor minstens 1 vak huiswerk![]()
tsssk, ik moest deze week thuis een heel hoofdstuk met economie vragen gaan maken, en nog een so en nog een duitse inlever opdracht, ben je ook niet blij.quote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb al huiswerk voor 3 vakken voor morgen![]()
en komende week heb ik elke dag voor minstens 1 vak huiswerk![]()
uuh nee, als ik huiswerk had gemaakt in de brugklas deed ik nu ath. ipv havo.quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Zonder je huiswerk te maken slaag je ook wel hoor![]()
Ik had het over havo 5quote:Op zondag 4 september 2005 14:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh nee, als ik huiswerk had gemaakt in de brugklas deed ik nu ath. ipv havo.
als ik op havo 2 huiswerk had gemaakt was ik niet blijven zitten en zat ik nu in havo4 ipv havo3
dat is dus zoiets doms van t Treviquote:Op zondag 4 september 2005 14:14 schreef Eix het volgende:
Ik moest net vijf minuutjes Duits doen.![]()
En ik heb huiswerk van Gym op. Moet een potje voetbal gaan voorbereiden en uitwerken en netjes inleveren. Belachelijk.![]()
Zeg lieve schat, 3e jaar trevi was gym relax. En tekenboeken zijn inderaad blod, je moet zon duur boek hebben, neemt het een keer mee als ze de PWW-stof gaan behandelen waarna je gewoon een samenvattingsstencil krijgt. Heb in dat boek de afgelopen 3 jaar mss 2x gekeken.quote:Op zondag 4 september 2005 14:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is dus zoiets doms van t Trevi
net zoals boeken voor tekenen, das ook belachelijk op de middelbare.![]()
ja en? krijg je er nu nog huiswerk voorquote:Op zondag 4 september 2005 14:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, 3e jaar trevi was gym relax. En tekenboeken zijn inderaad blod, je moet zon duur boek hebben, neemt het een keer mee als ze de PWW-stof gaan behandelen waarna je gewoon een samenvattingsstencil krijgt. Heb in dat boek de afgelopen 3 jaar mss 2x gekeken.
Jij zit nu pas in de 3e, volgend jaar flikken ze misschien wel hetzelfde geintje op jou school.quote:Op zondag 4 september 2005 14:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja en? krijg je er nu nog huiswerk voor![]()
Goh....we misten je al zeg...quote:Op zondag 4 september 2005 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weergister op stap geweest ( jaja verkapte post )
Dus was er niet
Dankjequote:
Whehe heb net geslapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |