das niet aardigquote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef MaRySe het volgende:
Kei grappig allemaal ventjes uitgelachen
Was het leedvermaak?quote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef MaRySe het volgende:
ja wie zal het zeggenquote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Ayaxola het volgende:
C2C, wat doet die avatar van jou nou precies?
Does nietquote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef MaRySe het volgende:
hm jawel, maar gecombineerd met een rotgevoel is t niet echt gezondquote:Op zondag 4 september 2005 13:26 schreef C2C het volgende:
[..]
dat mixje van gistre was toch niet helemaal ok?![]()
ahh, gewoon nog meer zuipen, dan gaat dat rotgevoel wel weg of niequote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm jawel, maar gecombineerd met een rotgevoel is t niet echt gezond![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 13:30 schreef C2C het volgende:
[..]
ahh, gewoon nog meer zuipen, dan gaat dat rotgevoel wel weg of nie![]()
hm nee, dan lijk ik op mijn vader en daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 4 september 2005 13:30 schreef C2C het volgende:
[..]
ahh, gewoon nog meer zuipen, dan gaat dat rotgevoel wel weg of nie![]()
Zie eens hoe hij erbij loopt te kwijlen, zo'n vent is blij datie t nog kan.quote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij dat dan doet, maar goed
je komt uit een probleem gezinquote:Op zondag 4 september 2005 13:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm nee, dan lijk ik op mijn vader en daar heb ik geen zin in![]()
![]()
Ik ken in Spakenburg ook wel dat soort mensen jaquote:Op zondag 4 september 2005 13:31 schreef C2C het volgende:
[..]
je komt uit een probleem gezin![]()
alleen maar relaxed, kan je gratiz met je pa meezuipe![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 13:31 schreef C2C het volgende:
[..]
je komt uit een probleem gezin![]()
alleen maar relaxed, kan je gratiz met je pa meezuipe![]()
Moet ik eigenlijk nog wel doenquote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef Imberr het volgende:
ga huiswerk maken ofzoof je voorbereiden op school
Huiswerkquote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef Imberr het volgende:
ga huiswerk maken ofzoof je voorbereiden op school
ik heb al huiswerk voor 3 vakken voor morgenquote:
Zonder je huiswerk te maken slaag je ook wel hoorquote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb al huiswerk voor 3 vakken voor morgen![]()
en komende week heb ik elke dag voor minstens 1 vak huiswerk![]()
tsssk, ik moest deze week thuis een heel hoofdstuk met economie vragen gaan maken, en nog een so en nog een duitse inlever opdracht, ben je ook niet blij.quote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb al huiswerk voor 3 vakken voor morgen![]()
en komende week heb ik elke dag voor minstens 1 vak huiswerk![]()
uuh nee, als ik huiswerk had gemaakt in de brugklas deed ik nu ath. ipv havo.quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Zonder je huiswerk te maken slaag je ook wel hoor![]()
Ik had het over havo 5quote:Op zondag 4 september 2005 14:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh nee, als ik huiswerk had gemaakt in de brugklas deed ik nu ath. ipv havo.
als ik op havo 2 huiswerk had gemaakt was ik niet blijven zitten en zat ik nu in havo4 ipv havo3
dat is dus zoiets doms van t Treviquote:Op zondag 4 september 2005 14:14 schreef Eix het volgende:
Ik moest net vijf minuutjes Duits doen.![]()
En ik heb huiswerk van Gym op. Moet een potje voetbal gaan voorbereiden en uitwerken en netjes inleveren. Belachelijk.![]()
Zeg lieve schat, 3e jaar trevi was gym relax. En tekenboeken zijn inderaad blod, je moet zon duur boek hebben, neemt het een keer mee als ze de PWW-stof gaan behandelen waarna je gewoon een samenvattingsstencil krijgt. Heb in dat boek de afgelopen 3 jaar mss 2x gekeken.quote:Op zondag 4 september 2005 14:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is dus zoiets doms van t Trevi
net zoals boeken voor tekenen, das ook belachelijk op de middelbare.![]()
ja en? krijg je er nu nog huiswerk voorquote:Op zondag 4 september 2005 14:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, 3e jaar trevi was gym relax. En tekenboeken zijn inderaad blod, je moet zon duur boek hebben, neemt het een keer mee als ze de PWW-stof gaan behandelen waarna je gewoon een samenvattingsstencil krijgt. Heb in dat boek de afgelopen 3 jaar mss 2x gekeken.
Jij zit nu pas in de 3e, volgend jaar flikken ze misschien wel hetzelfde geintje op jou school.quote:Op zondag 4 september 2005 14:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja en? krijg je er nu nog huiswerk voor![]()
Goh....we misten je al zeg...quote:Op zondag 4 september 2005 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weergister op stap geweest ( jaja verkapte post )
Dus was er niet
Dankjequote:
Whehe heb net geslapenquote:
Hier net zo.quote:Op zondag 4 september 2005 15:44 schreef PaRaR het volgende:
Mogguh ... en om de TT te beantwoorden: de kater is weer genieten ...
nee, mijn school besteed hun geld wel aan betere dingenquote:Op zondag 4 september 2005 14:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij zit nu pas in de 3e, volgend jaar flikken ze misschien wel hetzelfde geintje op jouw school.
Had ik gezegd dat je naar buiten mocht ? verdomme vuile hoerquote:Op zondag 4 september 2005 15:53 schreef Renesite het volgende:
Na een fijne rondrit en een GROOT bak ijs met tropical saus weer terug in town
Puhlease, als je sex wilt moet je het gewoon lief vragenquote:Op zondag 4 september 2005 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat je naar buiten mocht ? verdomme vuile hoer
Ik heb geen ideequote:Op zondag 4 september 2005 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb maar vanaf half 1 tot kwart voor 4
Wel om half 2 auto theorie![]()
Nah spam niet zo.quote:
Ja, maar toennet kreeg ik zo'n leuk schermpje dat ik te snel was enzo, die wil ik nu weer!quote:
Wiskunde!!!quote:Op zondag 4 september 2005 15:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk ja.. heb nl en frans al af en moet alleen wiskunde nog![]()
Die krijg ik ook ineens sinds vandaag....quote:Op zondag 4 september 2005 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar toennet kreeg ik zo'n leuk schermpje dat ik te snel was enzo, die wil ik nu weer!
Haha pwned like a noobquote:Op zondag 4 september 2005 15:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk ja.. heb nl en frans al af en moet alleen wiskunde nog![]()
Ik vond het al zo raarquote:Op zondag 4 september 2005 15:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die krijg ik ook ineens sinds vandaag....![]()
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
En ik zag ineens Brechtje weer posten vandaag, waar komt die ineens vandaan?quote:
Heeft dr huiswerk af denk ik.quote:Op zondag 4 september 2005 16:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik zag ineens Brechtje weer posten vandaag, waar komt die ineens vandaan?![]()
![]()
Ik zat me al helemaal de tering te klikken.quote:
Mag ook wel es na een paar dagen niet gemod te hebben.quote:
Ja hoi.quote:Op zondag 4 september 2005 16:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hoi
quote:Op zondag 4 september 2005 16:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mag ook wel es na een paar dagen niet gemod te hebben.
Een mod hoort toch wel een paar keer per dag te komen kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 16:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je verbaasd bent
Ik had een 10 op mijn eindexamenquote:Op zondag 4 september 2005 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet, mijn enigste enige 6 op mijn eindexamen!
arbeitenquote:Op zondag 4 september 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog bijzondere plannen voor vandaag/vanavond? Of wordt het allemaal voorbereiden school morgen?
iig ga ik Het Blok kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog bijzondere plannen voor vandaag/vanavond? Of wordt het allemaal voorbereiden school morgen?
Heb afgesproken om met een groepje wat te gaan 'drinken' ...quote:Op zondag 4 september 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |