Hoe oud was Brechtje ook weer?quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nu is het nog wachten op de eerste te jonge kandidaat![]()
heeft ie 1 klas overgeslagen, raar zeg,quote:Op zondag 4 september 2005 12:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij bent 15 en zit in 5 gymnasium?
OMG![]()
smartass heeequote:Op zondag 4 september 2005 12:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
heeft ie 1 klas overgeslagen, raar zeg,
Nu je het zegt valt het idd wel mee, als ik dit jaar niet was blijven zitten had ik ook met 14 in de 4e klas gezeten.quote:Op zondag 4 september 2005 12:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
heeft ie 1 klas overgeslagen, raar zeg,
jupz ik doe nu ook met 15 jaar 4 gym, en dat is de gewone leeftijdquote:Op zondag 4 september 2005 12:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nu je het zegt valt het idd wel mee, als ik dit jaar niet was blijven zitten had ik ook met 14 in de 4e klas gezeten.
![]()
Ik ben blij dat ik van gymnasium af benquote:Op zondag 4 september 2005 12:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
jupz ik doe nu ook met 15 jaar 4 gym, en dat is de gewone leeftijd![]()
Ik zat op mijn 16e in de 1equote:Op zondag 4 september 2005 12:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nu je het zegt valt het idd wel mee, als ik dit jaar niet was blijven zitten had ik ook met 14 in de 4e klas gezeten.
![]()
ik ben blij dat ik er nog op zitquote:Op zondag 4 september 2005 12:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van gymnasium af ben![]()
basisschool 8 jaar lang.quote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met 8 lager enzo ?
basisschool middelbare school (mavo) en daarna middelbaar beroeps onderwijs (mbo)quote:Op zondag 4 september 2005 12:56 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met 8 lager enzo ?
Wat is een nuttig gesprek dan?quote:Op zondag 4 september 2005 13:08 schreef Nashje het volgende:
Slowchat is gewoon kwestie van postopkrikken. Heb nog geen een nuttig gesprek gelezen..
's nachts worden hier wel altijd interessante discussies gevoerd enzoquote:Op zondag 4 september 2005 13:08 schreef Nashje het volgende:
Slowchat is gewoon kwestie van postopkrikken. Heb nog geen een nuttig gesprek gelezen..
Nee ik meende het. Jij vind misschien alleen religieuze topics 'nuttig' maar ik vind het complete bullshit.quote:Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kijk.
Bewijs genoeg om deze kut slowchat te beeindigen.
Inderdaad. Zo nu en dan praten we hier een beetje latijns enzo.quote:Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
's nachts worden hier wel altijd interessante discussies gevoerd enzo![]()
af en toe een wiskundig sommetje.quote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo nu en dan praten we hier een beetje latijns enzo.
Als je er niet dood aangaat word je er sterker vanquote:Op zondag 4 september 2005 13:17 schreef freiss het volgende:
Mijn moeder zat weer eens vandaag dat ik gister teveel bier had gedronkenDat doet ze altijd.
quote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar niet getreurd, binnen een maand is het er weer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |