Robquote:Op zondag 4 september 2005 11:29 schreef Miepje01 het volgende:
En er is nog iemand wakker.. Wie is 't ?
* Het is maar wat je onder goede gesprekken verstaat.quote:Op zondag 4 september 2005 11:19 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
* Chantal heeft meer goede gesprekken in het huis gehad dan Lieske.
* Rikkert is gay en heeft nog nooit een vriendinnetje gehad (zeiden zijn vrienden buiten het huis). Aandacht van een gaykerel telt niet mee.
* Aandacht van Rob? Dat is meer uit medelijden af en toe een arm om onzekere lieske heen. KOm op meisje je kan het wel. Hahha, dat idee. Zijn dochters hebben bijna lieske's leeftijd en bovendien is rob geen pedo. Die vorm van aandacht stelt dus niets voor.
* oh en roel? die koele kop wel eens bekeken? hij heeft het zelf al gezegd; als je langer in het huis zit kan het prettig zijn tegen een maatje aan te hangen. alternatieve roel kiest buiten het bb-huis nooit zo'n studenten-madame als een lieske.
Als je dit interessant vind, Ralph geniet van de zon in de tuin.quote:Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef Blue Thunder het volgende:
is het al de moeite waard om de streams aan te zetten?
Ik ben er maar weer uitgegaan.. zit nog wel buiten maar niet in de zon.. mij een beetje te warmquote:Op zondag 4 september 2005 11:30 schreef eborn het volgende:
* eborn is ook even naar de zon verkast.
Ze hebben wel een goeie tuin bij BB. Volgens mij de hele dag zon als het meezit.
Verkeerd begrepen. Menno kwam een halve minuut bij Ingrid zitten, maar Ingrid zei dat ze het wel even met hem had gehad. Dit naar aanleiding van de spanning die ze had van de Dido of Ingrid vraag. Toen Menno maar weer naar zijn plek wilde gaan wilde ze wel een kus, die kreeg ze in 'r nek.quote:Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Ingrid en Menno nou getongd vannacht of heb ik dat verkeerd begrepen uit de verslagen?
Nadeel is dat ik helemaal geen fluit zie in de zon met m'n laptopquote:Op zondag 4 september 2005 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er maar weer uitgegaan.. zit nog wel buiten maar niet in de zon.. mij een beetje te warm
Zulke "vrouwen van de wereld" ben ik ook enkele malen tegengekomen in mijn leven. Stuk voor stuk hoogst onaangename types, en klaarblijkelijk is Chantal daar geen uitzondering op.quote:Op zondag 4 september 2005 11:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
doe normaal chantal op een meiske als lieske jaloers??
chantal is een vrouw van de wereld zoals het lekker afgezaagd klinkt....
quote:Op zondag 4 september 2005 11:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik helemaal geen fluit zie in de zon met m'n laptopMaar ja, geen accu, dus ik heb geen zin om elke keer om te prikken
Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen danquote:
Ziet er leuk uit, schrijf me meteen in.quote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:
Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
Vakantie.. hmm inderdaad lekkerquote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen dan
Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
Iddquote:Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Tanja is d'r lange truitjes weer kwijt zie ik
Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaanquote:
Ja komt wel een beetje zo over idd.quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost zijn lichaamstaal komt nogal nichterig over. Of ligt dat aan mij?
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef teamlead het volgende:
waarom houdt die zeug toch steeds haar buik vast? Bang dat ze hem verliest ofzo??
Ja snap ikquote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef eborn het volgende:
[..]
Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaan
Ik denk dat dit gewoon normaal gedrag is voor Joostquote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat staat Josti nu te doen.. is ie weer aan het repeteren voor een ander achter saai stukje ofzo?
eh... wil me best aanmelden hoor... maar waar dan??quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vakantie.. hmm inderdaad lekker
En ja allemaal even aanmelden mensen![]()
Zo'n zwangere buik groeit hard en truitjes worden daardoor korter. Logica.quote:Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Tanja is d'r lange truitjes weer kwijt zie ik
ik wel...en dan hou ik me in haar geval nog in ookquote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |