Wordt nog wat tussen die 2quote:Op zondag 4 september 2005 01:14 schreef Lolalala het volgende:
Lieske kreeg net een big hug van Roel
Nee niet menno maar RIkkertquote:Op zondag 4 september 2005 01:17 schreef Wokkel het volgende:
Joost twijfelt tussen een week wachten op salmiakknotsen, of nu Menno pijpen en meteen daarna salmiakknotsen??
nee, Rikkert pijpen was hetquote:Op zondag 4 september 2005 01:17 schreef Wokkel het volgende:
Joost twijfelt tussen een week wachten op salmiakknotsen, of nu Menno pijpen en meteen daarna salmiakknotsen??
iddquote:Op zondag 4 september 2005 01:19 schreef Wokkel het volgende:
[..]
OK, feit blijft dat hij zeer binnenkort wel uit de kast moet komen.
Denk dat ze Menno bedoeltquote:Op zondag 4 september 2005 01:19 schreef Lolalala het volgende:
Iemand vindt Ingrid echt heel leuk vertelt Chantal.
ja dat is hetquote:Op zondag 4 september 2005 01:21 schreef Kokstra het volgende:
Ingrid wil dus niks met Menno?
Dat doet ze met opzet. zodra ze merkt dat ze reageren. Dan heeft ze haar doel bereikt en verliest ze interesse.quote:Op zondag 4 september 2005 01:21 schreef ks_choice het volgende:
hij schijnt ook iemand anders leuk te vinden, maar diegene (Dido?) heeft gezegd, ik trek mannen aan, maar daarna stoot ik ze ook weer af.
Ik denk idd dat ze gewoon erg jaloers is..quote:Op zondag 4 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid vindt duidelijk Menno ook heel erg leuk, maar merkt dat hij Dido heel leuk vindt.
quote:Op zondag 4 september 2005 01:23 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid is JALOERSSSSS ...en gaat daarom slapen!
Ook zeker wel!quote:Op zondag 4 september 2005 01:23 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid is JALOERSSSSS ...en gaat daarom slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |