Dat doet alleen ons overspannen lijk.quote:Op zondag 4 september 2005 00:56 schreef Uncle_Sam het volgende:
Wrijven alle zwangere vrouwen eigenlijk 24/7 over hun buik, of is dat slechts een eigenschap van het rokende kasplantje?
Dido had die al heel lang bedacht, ze keek linda een paar minuten daarvoor al bijna smekend aan om haar een dilemma voor te leggenquote:Op zondag 4 september 2005 00:57 schreef BBscanner het volgende:
Dido is lekker op dreef!
Dido; Joost jij inpotent of Brenda (zijn vriendin neem ik aan) vaginistische?
Joost; ?
wel strakke actiequote:Op zondag 4 september 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Aan Menno (die knus met Ingrid zit): De borsten van Ingrid of de billen van Dido.
Menno zegt meteen: "De billen van Dido
Ingrid: "En bedankt he".
die past zequote:Op zondag 4 september 2005 01:02 schreef ks_choice het volgende:
Aan Naat vragen: "Wat is lekkerder, sex met Ralph of sex met Joost?"
nee hij krabbelde terugquote:Op zondag 4 september 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Dido: Je heel lekker laten pijpen door een lelijke meid... of je laten pijpen door een mooie vrouw, die bijna het vel van je lul raspt......
Roel kiest voor het laatste
Ik ookquote:Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef Lolalala het volgende:
Oke, als Rob terug is en hij heeft verteld wat er was ga ik slapen.
Lijkt me logischquote:Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef clauwheee het volgende:
Lieske wordt niet echt meer in het spel betrokken
Nathalie ook niet. hmmmquote:Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef clauwheee het volgende:
Zr is al een tijdje in de keukenquote:Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef clauwheee het volgende:
Die is ook de weg al een tijdje kwijt.... die schamen zich dood als ze dit weer zien.quote:Op zondag 4 september 2005 01:13 schreef ruby het volgende:
Chantal wil weten of ze er nou echt dronken uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |