Het feest gaat alleen door bij voldoende belangstelling.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef MaRySe het volgende:
Spannenddd !!
Oja wie op mijn feest wil komen;
stuur mailtje naar: marysemeister (at) gmail (dot) com
Maryse en ik hadden misschien wel 30 minuten aan de OP besteed (eigenlijk wilde ze zelf een verjaarstopique openen )quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef Quara het volgende:
De visualisatie valt mij tegen
Dat niemand terug wilde rijden naar MarySe om die discman op te halen. Daaruit concludeer ik dat het tegenviel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar ik ga tv kijken
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:36 schreef brainster het volgende:
[..]
Maryse en ik hadden misschien wel 30 minuten aan de OP besteed (eigenlijk wilde ze zelf een verjaarstopique openen )
Die Maryse tochquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:38 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Gekke meid hoor die MarySe
Viel best mee hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef Quara het volgende:
[..]
Dat niemand terug wilde rijden naar MarySe om die discman op te halen. Daaruit concludeer ik dat het tegenviel.
Die mag je niet zonder toestemming plaatsen lijkt mequote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Quara het volgende:
Als de foto van MarySe in haar jurk nu in de op stond zouden er heel misschien meer mensen komen
Moet ze ff toestemming gevenquote:Op zondag 4 september 2005 00:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die mag je niet zonder toestemming plaatsen lijkt me
Ik wil best komen als het mag, ik ben altidj in voor een feestje, maar jullie kennen mij niet.. Is dat erg?quote:Wie komen er als het doorgaat?
-brainster
-Gizmore
Mail Maryse maar, en... hoe meer zielen hoe meer vreugdequote:Op zondag 4 september 2005 01:06 schreef Amp het volgende:
[..]
Ik wil best komen als het mag, ik ben altidj in voor een feestje, maar jullie kennen mij niet.. Is dat erg?
Ik had iedereen die zeurde er uit getraptquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ging daar nog uit met paar mensen die daar waren (omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat M. thuis zou blijven en ik nog een aantal uren moest wachten op de trein) en toen was ik dat vergeten. Niemand wilde nog even heen en weer rijden van dr huis naar t station dus zodoende ligt dat ding daar nog..
Wat heb je met die discman gedaan?quote:Op zondag 4 september 2005 10:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik had iedereen die zeurde er uit getrapt
Denk je nu niet dat half fok deel 1 gaat doorspitten opzoek naar een deel van je nummer?quote:Op zondag 4 september 2005 10:43 schreef MaRySe het volgende:
En niet meer mijn telefoon nummer posten
Ook niet een klein stukje
quote:Op zondag 4 september 2005 10:43 schreef MaRySe het volgende:
Verkocht
Over deel 1 deden we een dag of 9. Dinsdag is de grote dag, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 4 september 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Yippie !
Maar geen deel 3 hè want dit is gewoon een 2e slowchat. Dus ik zou het maar rustig aan doen anders is ie zo vol !
Das niet helemaal waar, want je zei toen dat je nog niet wist wat je ging doen de rest van de tijd en ik moest nog een aardig tijdje wachten tot de trein kwam... Dus ging maar met de zeikerts meequote:Op zondag 4 september 2005 10:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik had iedereen die zeurde er uit getrapt
Jij wou toch ook uit?quote:Op zondag 4 september 2005 17:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar, want je zei toen dat je nog niet wist wat je ging doen de rest van de tijd en ik moest nog een aardig tijdje wachten tot de trein kwam... Dus ging maar met de zeikerts mee
Ja maar dat was dan ook het punt: je wist niet of je nog wat ging doen tot ik de trein kon pakken. Als je uiteindelijk niks was gaan doen had ik daar beetje niks zitten doenquote:Op zondag 4 september 2005 18:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jij wou toch ook uit?
Ga dan niet naar iemand feest als het enige waar je het over kan hebben is dat je uit wilt gaan (niet jij hoor)
Met de gene die over bleven was t nog gezellig tot 6 uur in 't bos gezeten
MaRySe Diequote:Op maandag 5 september 2005 21:19 schreef MaRySe het volgende:
Nog 2 uur en 41 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is jarig
Ow wat zijn we blij
Hiep hiep hiep HoeraaaWhoaaah
quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
Als je jarig bent maar een apart topic openen: das duidelijker
Vraag dan aan ijsmeis of ze deze dichtgooit, dan kan je die ander vast klaarzettenquote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik zet hem alvast klaar
Hmmmz.. dat mag niet van ijsmeis.
Conflictquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Conflict het volgende:
sorry, open en TT aangepast, ik begreep de vraag in FB niet goed...
Maakt niet uit, bedanktquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Conflict het volgende:
sorry, open en TT aangepast, ik begreep de vraag in FB niet goed...
* erover nadenkt om een fantopic te openenquote:
Ik zou zweren dat ik die post in een ander topic had gepost.quote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef MaRySe het volgende:
Je bent 10 minuten te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |