[offtopic]dit is de laatste offtopicquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vrouwen van programma's als de Andy Milonakis Show leuk kunnen vinden.![]()
Clauwhee als je dat tooltje download met 4 schermpjes er in dan moet je de 1e of de 2e hebben, die doen het hier perfect terwijl de 3e en de nieuwstje alleen maar bufferen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb alleen beeld bij 2 en 3, heb um nu op 2 maar die buffert veel. Dan zal het aan mijn verbinding liggen.
Via de site.quote:
Dat ga ik maar doen denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef Anitra het volgende:
[..]
Clauwhee als je dat tooltje download met 4 schermpjes er in dan moet je de 1e of de 2e hebben, die doen het hier perfect terwijl de 3e en de nieuwstje alleen maar bufferen.
idd, zij doen tenminste gezelligquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik begin Nathalie, Dido, Joost en Rob steeds leuker worden.
ik kijk via deze:quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Via de site.
Ik kan net weer voor het eerst kijken sinds gistermiddag, toch leuk, om die mensen te zien zonder fietspakje en met 'gewone' kleren
Duurt sowieso lang, minimaal een paar uur maar in het weekend kan je ervanuit gaan dat het nog langer duurt, iig zullen stream 1 en 4 deze avond/nacht niet meer werken helaas..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef Falco het volgende:
Het is zeker weekenddienst bij Talpa. Nog steeds maar 2 streams.
Bananen pijpen en komkommers inbrengen ofzo... Zeer diepgaand materiaal dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:52 schreef ruby het volgende:
Wat willen ze nou weer met bananen en komkommers doen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Even de kids in bed stoppen. Ik hoop niet dat ik al te veel mis
Cuall..je hebt mailquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
ff off topic...heeft iemand een foto van de dagboekkamer, liefst van buitenaf gezien
Die zijn er al meerdere gemaakt, en er is ook nog BBStreams2005quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef Stitch1 het volgende:
De verbinding laat te wensenover.
Ik heb een site gevonden met alle 4 cams tegelijk en dat alles zonder reclame.
Klik hier voor de sitehttp://www.newkey.nl/bblive1.htm
spamquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef Stitch1 het volgende:
De verbinding laat te wensenover.
Ik heb een site gevonden met alle 4 cams tegelijk en dat alles zonder reclame.
Klik hier voor de sitehttp://www.newkey.nl/bblive1.htm
Charmantquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
De zin van Roel:
"Als je me nu klaar pijpt dan spuit ik je zo hard in je bek dat je met je benen omhoog achterover valt"
Niet getreurd, ik snap je ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:00 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap mezelf gewoon eigenlijk niet dat ik hier naar aan het kijken ben en gewoon niet iets anders ga doen
Wo, tegen wie zei ie dat? Wat was de context?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
De zin van Roel:
"Als je me nu klaar pijpt dan spuit ik je zo hard in je bek dat je met je benen omhoog achterover valt"
Goh dat troost me toch welquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik snap je ook niet
LOL ... nee... dat was een zin die ze aan elkaar moesten door fluisteren. Onderdeel van het fantastische en gezellige spel fus.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wo, tegen wie zei ie dat? Wat was de context?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |