Er zullen er nog wel meer in zitten gok ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef TRiXeS het volgende:
[offtopic]
Eborn, er zit een foutje in het Nominatiespel:
De database sluit op 3 september om 22:37 uur
[/offtopic]
Goed idee!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob: We gaan een seksspelletje doen, dat is leuker.
ik heb hem constant op 2 maar helemaal geen lastquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Buffert ie bij jullie ook zo vaak?
Nee, op dit moment gelukkig nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef clauwheee het volgende:
Buffert ie bij jullie ook zo vaak?
Got you lookin'quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij mij is er nu Jackass op MTV hoor
Ik heb alleen beeld bij 2 en 3, heb um nu op 2 maar die buffert veel. Dan zal het aan mijn verbinding liggen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ik heb hem constant op 2 maar helemaal geen last
via waar kijk je?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb alleen beeld bij 2 en 3, heb um nu op 2 maar die buffert veel. Dan zal het aan mijn verbinding liggen.
Ik wist niet dat vrouwen van programma's als de Andy Milonakis Show leuk kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Got you lookin'
edit: vautje, volgensmij is het over een uur, verkeerd gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |