* Lolalala moet het draaien nog steeds lerenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga maar eens een jointje roken. Cheers Roel, ik denk aan je.
Ik heb al bierquote:
Doe ook maar niet... Dan krijg je dat rete gezellige mee ge 'la la la la la la' .......quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:31 schreef Lolalala het volgende:
Come on Talpa, gooi er een optreden van die Jannes in of elke andere mongool s ook goed, maakt niet uit!
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:31 schreef Lolalala het volgende:
[..]
* Lolalala moet het draaien nog steeds leren![]()
![]()
Yes pleasequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Oefening baart kunst.![]()
Ik pass 'm zo wel even door. Kunnen jullie ook genieten.
Ja, gewoon flink lopen stoken tussen de bewoners. Heerlijk!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe ook maar niet... Dan krijg je dat rete gezellige mee ge 'la la la la la la' .......
Gewoon veel alcohol in die kamer en zuipen!!
Daarna de bewoners voor dat plasma scherm laten plaatsnemen en het filmpje van een overspannen Tanja vanmiddag draaien
Jawel want dan gaan ze vanzelf meer drinkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe ook maar niet... Dan krijg je dat rete gezellige mee ge 'la la la la la la' .......
quote:Gewoon veel alcohol in die kamer en zuipen!!
Daarna de bewoners voor dat plasma scherm laten plaatsnemen en het filmpje van een overspannen Tanja vanmiddag draaien
Wat ook slaapverwekkend isquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef ruby het volgende:
Gadver, die stream met Joost en holmaten vind ik slaapverwekkend. Pfffff. Gauw weer overschakelen naar de andere feestgangers.
Mooi is dat! Ik had het al aangepast, maar inmiddels heb ik het zelf al gepakt. Volgende rondjequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:33 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje geeft scanman een baco en eborn moet het zelf maar pakken want ik weet niet wat die wil
Sorryquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Mooi is dat! Ik had het al aangepast, maar inmiddels heb ik het zelf al gepakt. Volgende rondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |