Ach, zo gaan die dingen wel eens he. Is hij z'n kwakkie kwijt iig en weer blij.quote:
Dat hebben we dus net NIET nodig in BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind Rob en Joost geweldig. Die brengen tenminste nog wat gezelligheid in de tent!.
Doet me denken aan een grap van Youp van 't hekquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:24 schreef ruby het volgende:
Dan lig je lekker nog te maffen, maar je partner wil wel ff een wippie maken. Dan heeft zij zo iets van "doe maar". Zij kan dan gewoon blijven liggen en partner stopt 'm er in.![]()
Maar wat als het andersom is dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan lig je lekker nog te maffen, maar je partner wil wel ff een wippie maken. Dan heeft zij zo iets van "doe maar". Zij kan dan gewoon blijven liggen en partner stopt 'm er in.![]()
We hebben een kennerquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:26 schreef ruby het volgende:
Ach, zo gaan die dingen wel eens he. Is hij z'n kwakkie kwijt iig en weer blij.
Dan moet ie wakker wordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wat als het andersom is dan?
Sja, dan moet ze 'm gewoon nemen. Maar zij kan 'm er niet in stoppen nee..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wat als het andersom is dan?
Dat zijn óf kleine flessen óf hele grote glazenquote:
Denk het laatsequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zijn óf kleine flessen óf hele grote glazen
Maybe op stream 1 maar die is tijdelijk overledenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:29 schreef Lolalala het volgende:
Waarom zetten ze die cam op de tafel niet aan? Hello Talpa?
Of staat die te ver weg?
iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
Ik vind het hier gezelliger dan in het BB huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |