Inderdaad. Ze gooiden bij vorige series toch ook wel eens een opdracht of een ander gezellig iets erin op de zaterdagavond?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Daarom is het des te belangrijker dat Talpa NU ingrijpt. NU DUS!
Ze zei dat het haar kut leek als je niet nat kon wordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:20 schreef ruby het volgende:
Volgens Linda zijn er vrouwen die niet nat kunnen worden.
Er wordt lacherig gereageerd.
Daarna ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zei dat het haar kut leek als je niet nat kon worden
Ralph zei dat je daar als man onzeker van kon worden. Ik denk dan: je bent brandweerman, zet je slang er even opquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zei dat het haar kut leek als je niet nat kon worden
Nee Ingrid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef Lolalala het volgende:Wat bedoelt Ingrid met " doe maar" , neuken in de ochtend oid?
Of was dat Linda?
Dan lig je lekker nog te maffen, maar je partner wil wel ff een wippie maken. Dan heeft zij zo iets van "doe maar". Zij kan dan gewoon blijven liggen en partner stopt 'm er in.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef Lolalala het volgende:Wat bedoelt Ingrid met " doe maar" , neuken in de ochtend oid?
idd ik vind het ook heerlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat heerlijk toch dat Rob en Joost samen buiten zitten. kan ik lekker rustig naar de andere stream luisteren
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan lig je lekker nog te maffen, maar je partner wil wel ff een wippie maken. Dan heeft zei zo iets van "doe maar". Zij kan dan gewoon blijven liggen en partner stopt 'm er in.![]()
Inmiddels is joost weer aan het bier dankzij Rikkertquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
Dat clubje buiten (dido, joost, nathalie en Rob) is alweer alc. vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |