quote:Toen de P50, P60 en P70 te ouderwets werden voor de Oost-Duitsers, kwam Trabant met een nieuwe auto: de Trabant 601.
Hoe laat moest ik je ookalweer ophalen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
Zwart zusterjurkje met een lange rits voor en hakken, klinkt dat ok of TE voor een avondje stappen?
En ja ik ben een meisje, maar wil een guys opinion
In Brunssum, rond een uurtje of 10quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hoe laat moest ik je ookalweer ophalen?
Malieveld is beatstad ofzo
DEAL!quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
In Brunssum, rond een uurtje of 10
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sorry Muk, werd net gebeld door 2 meiden of ik mee naar de kroeg ga, hun verkleed als wat jij van plan bentquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
jep moest vandaag plotseling post rondbrenge en ik kreeg nog gewoon 2 bakken post in me bak, alleen is 1tje over me lexaanplaatje geleden en zit er nu een kras opquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ziet er goed uit Fugie, en er past zelfs nog boodschappen in de bak?
Altijd een plaid of slaapzak achterin liggen: Beschadigd er niks en als je je lam zuipt op een feest, achterbank naar beneden en ik kan pittenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
jep moest vandaag plotseling post rondbrenge en ik kreeg nog gewoon 2 bakken post in me bak, alleen is 1tje over me lexaanplaatje geleden en zit er nu een kras op![]()
Moet het alleen nog even afmaken maar daar had ik geen zin in vandaag (de grijze bekleding die je ziet wil ik ook nog plankjes voor maken zodat de bak helemaal afgesloten is)
alles ligt erover en kan er nog uit mocht ik me reservewiel nodig hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alleen heb je nu geen ruimte meer voor je reservewiel? Of zit die daar ook nog onder? *Op het eerste gezicht lijkt dat Turantula ding in je opberggat te liggen*
plexiglas kan je heel goed polijsten met tandpastaquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
alles ligt erover en kan er nog uit mocht ik me reservewiel nodig hebbenDat wou ik ook zo houden, moet praktisch blijven. En die kras is een ongelukkig samenloop van omstandigheden. Ik ga nu gewoon die plaat plastificeren met doorzichtige boekenkaft zooi, ik wou het al eerder doen maar wist niet waar het lag
![]()
ik had zon beetje zooi gekocht in een telefoonwinkel, maar dat werkte niet echtquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
plexiglas kan je heel goed polijsten met tandpasta
thxquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
@ foto die je gepost heb in dat vrouwen S&G topic.
Om slowchat daar tegen te gaan
als een lief en onschuldig meisje?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Sorry Muk, werd net gebeld door 2 meiden of ik mee naar de kroeg ga, hun verkleed als wat jij van plan bent![]()
![]()
PTA meet op een zaterdag avond geen idee. En dan wodka zuipenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
thx
fijne avond mensjes
Muuk gaat stappen
*tring* de wekker gaat, wakker wordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:26 schreef Tjabbo het volgende:
Supra verkocht. ik kom morgen met deze:
[afbeelding]
gewonequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik had zon beetje zooi gekocht in een telefoonwinkel, maar dat werkte niet echtMoet ik dan gewone tandpasta gebruiken of mijn super schuurmiddel (parandontax) tandpasta (vrij grove tandpasta
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |