Nee in een gesprek met o.a. Chantal en Linda.. weet zo niet wie er nog meer bij waren, Lieske zelf iig niet..quote:
kan niet wachten op de screensquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dido doet geil met bananen .
quote:
mijn ogenquote:
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef Nano het volgende:
Hoelaat douchen ze ze?
In het kort. Chantal en Tanja (beide met hun eigen motieven) hebben Lieske een uur lang afgebrand dat ze zich als een sloerie had gedragen en dat ze verhalen verteld waar wij (de kijker) wel eens de verkeerde indruk van zouden kunnen krijgen. Chantal en Tanja wisten zelf natuurlijk beter maar het ging om de indruk die Lieske maakte en dat dit schadelijk voor haarzelf zou zijn, voor Lieskes bestwil dus (rrrrright!)quote:Op zondag 4 september 2005 04:54 schreef scanman01 het volgende:
Veel verschrikkelijk tenenkrommende zaken gezegd vannacht. Iedereen moet dat even lezen.
Het begint op onderstaande pagina
Commentaren op de live streams deel 82
En wel om 03:53 uur
Lees en huiver zou ik zeggen. Het is te veel om uit te leggen!
*Smul*quote:Op zondag 4 september 2005 04:54 schreef scanman01 het volgende:
Veel verschrikkelijk tenenkrommende zaken gezegd vannacht. Iedereen moet dat even lezen.
Het begint op onderstaande pagina
Commentaren op de live streams deel 82
En wel om 03:53 uur
Lees en huiver zou ik zeggen. Het is te veel om uit te leggen!
Ik lees dan gewoon de weblog van Fok!quote:Op zondag 4 september 2005 10:09 schreef Showtime het volgende:
Als je een dag mist en geen in hebt om alles door te lezen kan je ook gewoon op het nieuws gedeelte van de big brother site kijken. Staat genoeg in hoor, waarom moeilijk doen als het al voor ons wordt gedaan : http://www.talpa.tv/big-brother/nieuws.html
Ja natuurlijk voor de echt smeuige dingen moet je hier zijn, maar daar zal vast wel een eigen topicje over worden gemaakt.
quote:Op zondag 4 september 2005 10:35 schreef Ireth het volgende:
Ik lees dan gewoon de weblog van Fok!
Maar Talpa is toch De Vijand? Daarom zijn we hier ooit begonnen met de streamverslagen, om te kijken of de werkelijkheid wel overeenkwam met het beeld dat de productie schetst.quote:Op zondag 4 september 2005 10:09 schreef Showtime het volgende:
Als je een dag mist en geen in hebt om alles door te lezen kan je ook gewoon op het nieuws gedeelte van de big brother site kijken. Staat genoeg in hoor, waarom moeilijk doen als het al voor ons wordt gedaan : http://www.talpa.tv/big-brother/nieuws.html
Nevermind:quote:Op zondag 4 september 2005 19:11 schreef Lolalala het volgende:
Kan iemand in dit topic het huilen van Lieske vertellen? Het schijnt nogal lang geduurt te hebben.
Het lijkt me handig als er hier iets over in komt te staan
Nouja, rug misschien. Die baby kan er niks aan doen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik gun het Tanja echt niet dat Lieske er nu uitgaat.
Ik bedoel ze zit van af het begin al op Lieske te zeiken en wil haar er gewoon uit hebben.Nou Tanja bij deze hoop ik dat je een keer een schuivel maakt en keihard op je buik terecht komt
![]()
Wat voor service?quote:Op zondag 4 september 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
En we zien er niks van op tv. Nee dan zien we ze op een hometrainer en een minuutlang service op de tafel leggen.
En volgens de users ?quote:Op maandag 5 september 2005 16:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Rikkert heeft lopen rukken volgens de bewoners..
Waarna Naat zich met Dido terugtrekt in de badkamer en een heel jankverhaal ophoudt over hoe Ralph de hele dag bezig is om haar te sarren en te ergeren. Niemand die het ziet of merkt, maar Naat voelt het wel. Oh, en Dido ziet het natuurlijk ook en leeft ontzéttend met Naat mee, want die heeft het zóóóó moeilijk, dat ziet ze.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zitten net te spelen, Ralph doet een zet
Ralph : zo en helemaal eerlijk gespeeld, hey
Nath : oh.... nou...
Ralph :
Nath : nee, niets.
Ralph : ............ (combineert letters en woordjes, en dat duurt even bij Ralph)
[2 minuten later dus]
Ralph : oooooooooh, jij dacht dat ik vond dat jij niet eerlijk speelt.......... nee, joh gekkie, dat bedoelde ik niet
Nath :![]()
![]()
Ralph : hey?
Ralph doet laatste zet, en Nath loopt weg "Ik heb geen zin meer in nog een spelletje"
Linda zei dat ze er echt geil van werd en duwde hem daarom weg. Was heerlijk om te zienquote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef schatje het volgende:
Menno heeft Linda een beetje gek gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |