abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30284424
Typerend? Sommige bloggers berichten dat de vlaggen in Washinton halfstok hangen nav het overlijden van William Rehnquist. Dat dit niet gebeurde nav de grootste natuurramp die de VS in lange tijd meegemaakt heeft lokt verontwaardigde reakties uit.

Bevestiging hiervan kan ik zo direkt niet vinden.
pi_30284531
CNN: nu bericht men dat het water in NO in enkele weken zou kunnen weggepompt worden (zou statement van de burgemeester zijn)
pi_30284722
Fuck die Bush Administration. Er zijn nog duizenden mensen in de stad en liggen op sterven en gewoon blijven beweren dat de fucking stad leeg is...

Netzoals er geen oorlog is in Iraq. Ik KOTS op die mensen
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_30285141
  maandag 5 september 2005 @ 12:39:45 #131
2618 Beezz
Criticaster
pi_30285158
Nader heeft gezegt dat ze een nieuw 'drain' systeem willen proberen.

Zoals wij het strand opbaggeren ieder jaar. (gestopt volgens mij). Willen hun het water wegpompen op die manier.

edit: was gister al bekend trouwens
pi_30285192
Ik weet niet of dit al gezegd is maar de minister van (ik meen) Binnenlandze Zaken van de VS waarschuwde dat men zich in New Orleans moest voorbereiden op afschuwelijke taferelen als het water weggepompt is.
pi_30285265
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:08 schreef Doderok het volgende:

[..]

Broussard is misschien degene die bevel gegeven heeft geen "vluchelingen" toe te laten in Jefferson Parish:
Mayor Ray Nagin criticized Jefferson Parish for closing the door to exhausted refugees who trudged over the Crescent City Connection to escape the ruined city and reach high ground on the West Bank.
[..]
Ik ken die Broussard alleen van een dramatische uitzending waar hij in huilen uitbarst voor de camera. Dat hij verantwoordelijk zou zijn voor de roadblocks verbaast me, ik had begrepen dat de militairen hiervoor verantwoordelijk waren, dezelfde troepen die die vluchtelingen in de dome vasthielden.

Het is een rare toestand daar. Overheden die zich -kennelijk- bewapenen tegen overheden, schietincidenten, een media-oorlog, berichten over looting/muitende politie, hulpverlening die nog steeds moeizaam gaat, duizenden mensen die nog steeds vastzitten, vandaag het bericht dat niet iedereen gered zal kunnen gaan worden.

Het lijkt erop dat Bush een zware dobber heeft.
pi_30285320
quote:
En dan moet je je nog eens voorstellen dat in elk huisje een man of 4 woonde...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30285375
Ik vraag me af of die huizen verschoven zijn door het water of door Katrina.
  maandag 5 september 2005 @ 12:48:59 #136
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_30285398
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:23 schreef Setambre het volgende:
Fuck die Bush Administration. Er zijn nog duizenden mensen in de stad en liggen op sterven en gewoon blijven beweren dat de fucking stad leeg is...

Netzoals er geen oorlog is in Iraq. Ik KOTS op die mensen
Ik op dit soort simplistische reacties. Te vroeg om schuldigen aan te wijzen en zeker om alles Bush in de schoenen te schuiven, alleen om je primitieve behoefte aan een duidelijke vijand te ledigen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_30285505
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef klez het volgende:

[..]

Ik op dit soort simplistische reacties. Te vroeg om schuldigen aan te wijzen en zeker om alles Bush in de schoenen te schuiven, alleen om je primitieve behoefte aan een duidelijke vijand te ledigen.
Jaja we weten het inmiddels jij bent pro-Bush.

Na talloze feiten die in het vorige deel durf je nog steeds te ontkennen dat Bush er niks mee te maken heeft? Hij stuurt ná drie dagen échte hulp

De feiten zijn ondermeer, dat Bush desondanks de waarschuwen, die de FEMA heeft gegeven dat New Orleans binnen een paar jaar word gestroffen door een zeer zware orkaan, die meer vier van de vijf exits naar New Orleans verwoest ?

Maar Bush heeft er niks mee te maken hoor
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_30285540
Bush is een liegende, incompetente idioot. We hadden geen Katrina nodig om dat te zien.
  maandag 5 september 2005 @ 12:56:05 #139
70154 klez
pi_30285572
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef Setambre het volgende:

[..]

Jaja we weten het inmiddels jij bent pro-Bush.

Na talloze feiten die in het vorige deel durf je nog steeds te ontkennen dat Bush er niks mee te maken heeft? Hij stuurt ná drie dagen échte hulp

De feiten zijn ondermeer, dat Bush desondanks de waarschuwen, die de FEMA heeft gegeven dat New Orleans binnen een paar jaar word gestroffen door een zeer zware orkaan, die meer vier van de vijf exits naar New Orleans verwoest ?

Maar Bush heeft er niks mee te maken hoor

Bush is schuldig. Probleem opgelost.
pi_30285613
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef klez het volgende:

[..]

Bush is schuldig. Probleem opgelost.
Laconiek reageren op deze post was inderdaad het beste wat je kon doen
pi_30286211
quote:
But the skimping has worsened since President Bush's election, particularly after September 11. Federal spending on flood control in south-east Louisiana has been cut by almost half since 2001, from $69 million per year to $36.5 million. Funds for work at Lake Pontchartrain, the source of the flooding, have fallen by nearly two-thirds over three years, from $14.25 million to $5.7 million. As a result, work on New Orleans' east bank hurricane levees stopped last summer for the first time in 37 years.
http://news.independent.co.uk/world/americas/article310195.ece
pi_30286547
quote:
A big storm, scientists said, would likely block four of five evacuation routes long before it hit. Those left behind would have no power or transportation, and little food or medicine, and no prospects for a return to normal any time soon
http://www.hurricane.lsu.edu/_in_the_news/houston.htm
rapport uit 2001

Vier jaar van de voren ! Nu snel weg wezen, dat Bush er niks mee te maken heeft gehad
  maandag 5 september 2005 @ 13:49:35 #143
70154 klez
pi_30286808
quote:
1. Is de federale overheid verantwoordelijk te stellen voor de dijkversterkingen? Dat vraag ik me af.
2. Hebben de lokale autoriteiten hun verantwoordelijkheid genomen?
3. Heeft de regering Bush terecht andere prioriteiten gesteld na 911? Zou best wel eens kunnen.
pi_30287070
Zeg klez wat vind jij van het feit dat landen als Iran hulp aanbieden?
Allah Al Watan Al Malik
pi_30287126
Live toespraak Bush nu

edit: tot nu toe gaat het over de benoeming van een opperrechter.

edit 2: geen woord over NO, het is alweer voorbij
pi_30287148
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:49 schreef klez het volgende:

[..]

1. Is de federale overheid verantwoordelijk te stellen voor de dijkversterkingen? Dat vraag ik me af.
2. Hebben de lokale autoriteiten hun verantwoordelijkheid genomen?
3. Heeft de regering Bush terecht andere prioriteiten gesteld na 911? Zou best wel eens kunnen.
Mogelijk, mogelijk, mogelijk, maar Bush heeft gefaald. Bush heeft Amerika zwakker gemaakt.
  maandag 5 september 2005 @ 14:09:46 #147
70154 klez
pi_30287279
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg klez wat vind jij van het feit dat landen als Iran hulp aanbieden?
Hetzelfde als van het feit dat de VS Iran hulp aanboden na de aardbeving van een paar jaar terug. Prima toch?

Alleen heeft de VS in principe geen hulp van buiten nodig. Laten we het ze niet te makkelijk maken, toch? Dan maar een paar B2 bombers minder...
  maandag 5 september 2005 @ 14:13:07 #148
2618 Beezz
Criticaster
pi_30287371
quote:
"They killed a man here last night," Steve Banka, 28, told the Reuters news agency before he left on Sunday.

A body lies face down in water next to the Superdome
Death was everywhere, both inside and outside the Superdome
"A young lady was being raped and stabbed.

"And the sounds of her screaming got to this man and so he ran out into the street to get help from troops, to try to flag down a passing truck of them.

"He jumped up on the truck's windscreen and they shot him dead," Mr Banka said.
Bron BBC

Ik heb vaak genoeg gruwelijke/ranzige dingen gezien en gelezen op internet, maar na zoveel berichten over zulke dingen krijg ik er toch wel een beetje een naar gevoel bij.
pi_30288537
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:13 schreef Beezz het volgende:

[..]

Bron BBC

Ik heb vaak genoeg gruwelijke/ranzige dingen gezien en gelezen op internet, maar na zoveel berichten over zulke dingen krijg ik er toch wel een beetje een naar gevoel bij.
en uit deel 5:
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Lees en huiver:

[..]
Other survivors recounted horrific cases of sexual assault and murder.

Sitting with her daughter and other relatives, Trolkyn Joseph, 37, said men had wandered the cavernous convention center in recent nights raping and murdering children.

She said she found a dead 14-year old girl at 5 a.m. on Friday morning, four hours after the young girl went missing from her parents inside the convention center.

"She was raped for four hours until she was dead," Joseph said through tears. "Another child, a seven-year old boy was found raped and murdered in the kitchen freezer last night."

Several others interviewed by Reuters told similar stories of the abuse and murder of children, but they could not be independently verified.
[..]

http://news.yahoo.com/s/nm/20050903/ts_nm/mayhem_dc

Triest dit, heel triest
Verschrikkelijk gewoon!
M'n maag trok zich even samen, bwah!
Wat zijn dit voor zieke geesten?

Doet me denken aan een post van vorige week, waarin iemand zich heel erg druk maakte dat de hele meute die de Superdome binnentrok eerst uitgebreid gefouilleerd werd.
Is wel iets voor te zeggen, wat een tuig!
Enkelen dan.
pi_30288948
Wat ik niet goed begrijp in alle verhalen is dat de mensen de dome niet konden verlaten omdat militairen iedereen tegenhielden, maar dat bendes kennelijk wel in en uit konden lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')