Ik ken die Broussard alleen van een dramatische uitzending waar hij in huilen uitbarst voor de camera. Dat hij verantwoordelijk zou zijn voor de roadblocks verbaast me, ik had begrepen dat de militairen hiervoor verantwoordelijk waren, dezelfde troepen die die vluchtelingen in de dome vasthielden.quote:Op maandag 5 september 2005 12:08 schreef Doderok het volgende:
[..]
Broussard is misschien degene die bevel gegeven heeft geen "vluchelingen" toe te laten in Jefferson Parish:
Mayor Ray Nagin criticized Jefferson Parish for closing the door to exhausted refugees who trudged over the Crescent City Connection to escape the ruined city and reach high ground on the West Bank.
[..]
En dan moet je je nog eens voorstellen dat in elk huisje een man of 4 woonde...quote:Op maandag 5 september 2005 12:39 schreef MartijnA3 het volgende:
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/3060/afbeelding12ih.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik op dit soort simplistische reacties. Te vroeg om schuldigen aan te wijzen en zeker om alles Bush in de schoenen te schuiven, alleen om je primitieve behoefte aan een duidelijke vijand te ledigen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:23 schreef Setambre het volgende:
Fuck die Bush Administration. Er zijn nog duizenden mensen in de stad en liggen op sterven en gewoon blijven beweren dat de fucking stad leeg is...
Netzoals er geen oorlog is in Iraq. Ik KOTS op die mensen![]()
Jaja we weten het inmiddels jij bent pro-Bush.quote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef klez het volgende:
[..]
Ik op dit soort simplistische reacties. Te vroeg om schuldigen aan te wijzen en zeker om alles Bush in de schoenen te schuiven, alleen om je primitieve behoefte aan een duidelijke vijand te ledigen.
quote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef Setambre het volgende:
[..]
Jaja we weten het inmiddels jij bent pro-Bush.
Na talloze feiten die in het vorige deel durf je nog steeds te ontkennen dat Bush er niks mee te maken heeft? Hij stuurt ná drie dagen échte hulp
De feiten zijn ondermeer, dat Bush desondanks de waarschuwen, die de FEMA heeft gegeven dat New Orleans binnen een paar jaar word gestroffen door een zeer zware orkaan, die meer vier van de vijf exits naar New Orleans verwoest ?
Maar Bush heeft er niks mee te maken hoor![]()
Laconiek reageren op deze post was inderdaad het beste wat je kon doenquote:Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef klez het volgende:
[..]
![]()
Bush is schuldig. Probleem opgelost.![]()
http://news.independent.co.uk/world/americas/article310195.ecequote:But the skimping has worsened since President Bush's election, particularly after September 11. Federal spending on flood control in south-east Louisiana has been cut by almost half since 2001, from $69 million per year to $36.5 million. Funds for work at Lake Pontchartrain, the source of the flooding, have fallen by nearly two-thirds over three years, from $14.25 million to $5.7 million. As a result, work on New Orleans' east bank hurricane levees stopped last summer for the first time in 37 years.
http://www.hurricane.lsu.edu/_in_the_news/houston.htmquote:A big storm, scientists said, would likely block four of five evacuation routes long before it hit. Those left behind would have no power or transportation, and little food or medicine, and no prospects for a return to normal any time soon
1. Is de federale overheid verantwoordelijk te stellen voor de dijkversterkingen? Dat vraag ik me af.quote:Op maandag 5 september 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.independent.co.uk/world/americas/article310195.ece
Mogelijk, mogelijk, mogelijk, maar Bush heeft gefaald. Bush heeft Amerika zwakker gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2005 13:49 schreef klez het volgende:
[..]
1. Is de federale overheid verantwoordelijk te stellen voor de dijkversterkingen? Dat vraag ik me af.
2. Hebben de lokale autoriteiten hun verantwoordelijkheid genomen?
3. Heeft de regering Bush terecht andere prioriteiten gesteld na 911? Zou best wel eens kunnen.![]()
Hetzelfde als van het feit dat de VS Iran hulp aanboden na de aardbeving van een paar jaar terug. Prima toch?quote:Op maandag 5 september 2005 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg klez wat vind jij van het feit dat landen als Iran hulp aanbieden?
Bron BBCquote:"They killed a man here last night," Steve Banka, 28, told the Reuters news agency before he left on Sunday.
A body lies face down in water next to the Superdome
Death was everywhere, both inside and outside the Superdome
"A young lady was being raped and stabbed.
"And the sounds of her screaming got to this man and so he ran out into the street to get help from troops, to try to flag down a passing truck of them.
"He jumped up on the truck's windscreen and they shot him dead," Mr Banka said.
en uit deel 5:quote:Op maandag 5 september 2005 14:13 schreef Beezz het volgende:
[..]
Bron BBC
Ik heb vaak genoeg gruwelijke/ranzige dingen gezien en gelezen op internet, maar na zoveel berichten over zulke dingen krijg ik er toch wel een beetje een naar gevoel bij.
Verschrikkelijk gewoon!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Lees en huiver:
[..]
Other survivors recounted horrific cases of sexual assault and murder.
Sitting with her daughter and other relatives, Trolkyn Joseph, 37, said men had wandered the cavernous convention center in recent nights raping and murdering children.
She said she found a dead 14-year old girl at 5 a.m. on Friday morning, four hours after the young girl went missing from her parents inside the convention center.
"She was raped for four hours until she was dead," Joseph said through tears. "Another child, a seven-year old boy was found raped and murdered in the kitchen freezer last night."
Several others interviewed by Reuters told similar stories of the abuse and murder of children, but they could not be independently verified.
[..]
http://news.yahoo.com/s/nm/20050903/ts_nm/mayhem_dc
Triest dit, heel triest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |