Je zou eerder zeggen dat het water de boosdoener is, zelfs de bomen vol in blad lijken er niet veel van te merken met die windsnelheden, denk ook niet dat dit gebied echt in het storm heeft gezeten lijkt het wel, terwijl er geen daken meer op de huizen zitten...daar is echter ook niet heel veel voor nodig lijkt me, die platen waaien met 60/70km/h wel van het huis af.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:03 schreef 12Beaufort het volgende:
Veel doden door de orkaan op de Filipijnen. En dan komt er binnenkort nog een zwaardere achteraan![]()
[ x ]
Als dit uit komt wordt die een forse cat 5quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:26 schreef 12Beaufort het volgende:
Tropical Depression THIRTYTWO. HAFS-A laat een kerndruk zien van 887 mb. Een run hiervoor lieten ze 872 mb zien.
Het is te hopen dat dit geen landfall gaat maken,
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze trekt veel verder naar het noorden. Het is nog maar de vraag of het daadwerkelijk landfall gaat maken...dat is nu nog niet precies te zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je zou eerder zeggen dat het water de boosdoener is, zelfs de bomen vol in blad lijken er niet veel van te merken met die windsnelheden, denk ook niet dat dit gebied echt in het storm heeft gezeten lijkt het wel, terwijl er geen daken meer op de huizen zitten...daar is echter ook niet heel veel voor nodig lijkt me, die platen waaien met 60/70km/h wel van het huis af.
[..]
Als dit uit komt wordt die een forse cat 5![]()
En hoe lullig en fout dit ook klinkt, als deze landfall maakt, tja doe het dan op dezelfde route gezien daar door alles grotendeels al plat ligt. Mensen evacueren zou dan wel de slimste optie zijn lijkt mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |