Inderdaad, iemand mag zn muziek luisteren, maar Emos hebben gewoonweg geen waarde.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Marie_Louise het volgende:
[..]
je hoeft de muziek niet leuk te vinden, maar iedereen mag naar zun eigen muziek luisteren. laat elkaar in zijn of haar waarde man!
en als iemand naar andere muziek luistert hoef jij um echt niet meteen te gaan haten.
maar oke terug naar panic! at the disco; ze maken leuke muziek, maar alles lijkt zo op elkaar.. misschien een hitje of twee; maar daarna zullen ze wel uit het zich verdwijnen.
Het klinkt je wellicht raar in de oren, maar ik baseer m'n oordeel over mensen niet op hun muzieksmaak...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt niet een hekel aan iemand die R&B, Gabber, Hardstyle, Trance, Britney Spears of zoiets dergelijks luisteren?.. kan me niet voorstellen.
quote:Daarnaast geeft het Punkers, Goths, Metalheads, Grungeheads, Altos en Skaters een slechte naam.
Amenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef RemCOW het volgende:
Het kan mij echt geen fuck schelen dat iemand dit emo vindt, of dat ze dat zelf vinden, dat ze er niet uit zien of dat het juist 5 Brad Pritt klonen zijn, ze de gitaren vasthouden alsof het hun eigen lul is, of dat ze met hun lul spelen, dat het 5 incest homo's zijn (weet jij veel), of dat de Paus gister 3x een scheet heeft gelaten, whatfuckingever,
dit album heeft gewoonweg een paar heerlijke nummers imho.
OFfSprngr, ga aub ergens anders je ontzettend debiele leven verkondigen met je salvo meest bekrompen kutopmerkignen. BHFH heeft nog meer interessantere zaken te melden dan jij, en geloof het of niet: een nog intelligentere insteek ook nog. Ongelooflijk hoe iemand muziek kan afkraken omdat het niet underground genoeg is, of blijkbaar de hair-cut niet goed is (WHATEVER), muziek aanspreekt bij pubers (zegt iemand die van punk houdt...), het een slecht ontwikkelde muziekscene is (flikker toch op met die muziekontwikkeling-scene shit), blalalalBLALABLA.
Het kan mij niets schelen welke muziekgenre het is. Niet alles hoeft een afsplitsing te zijn van dit, of van dit. Al hebben ze zich gebaseerd op de Emo hardcore (ja, ik ken dat ook wel), misschien hebben ze van allemaal verschillende genres wat zaken uitgepikt en heeft iemand anders (of de platenmaatschappij, een blad, muziek'kenners' whatever) de stempel emo(core) er op geplakt. Imho heeft elke band weer een andere sound, zich laten beinvloeden door verschillende bands, spelen of speelden allemaal weer in een andere tijd, wel of geen creatief brein er achter. Als bands (ZELF, dat vind ik wel belangrijk) met hun geschiedenis (leeftijd, afkomst, sekse, whatever), creativiteit, invloeden, kansen dankzij platenmaatschappijen een leuke plaat hebben gefabriceerd vind ik het prima! Dat jij er dan druk om gaat maken dat het softe kutmuziek is wat afgeleid is wat je blijkbaar leuk vond/vind, het pubers aanspreekt, dat ze er niet uitzien en ze er er een leuk zakcentje aan verdienen: your loss.
En mag ik nog even lachen:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG! Get a life. Of liever misschien juist niet.
Dus dan doe jij het hier maar.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Het beargumenteerde anti-Emo topic is gesloten terwijl de Goth-bashers vrij spel krijgen, goed beleid.
Overigens is dat topic gesloten omdat de Goth-bashers het nodig vonden om het topic te verneuken.
goed idee.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:16 schreef MaJo het volgende:
Misschien ook een idee om weer even over de band te praten in plaats van allemaal emo-gelul
Is dat geen record en subtiele hint van kuttopic? Dat het 1 maand en 3 dagen duurt er er uberhaupt iemand reageert?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:22 schreef cleany2 het volgende:
geniale band...ik heb de cd...
Iig heb sommige mensen het nog door..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:13 schreef el_hombre het volgende:
Ik vind het een kutband, met onoriginele muziek, slechte teksten en een ongelovelijk irritant emo-imago.
Het is, in mijn ogen, gewoon populaire massa muziek voor mensen die niet bij de massa willen horen. En hun eigen massa creeeren
En daar heb je jou weerquote:Op zondag 14 mei 2006 01:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Iig heb sommige mensen het nog door..
Astmazang?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En die astmazang dus ook? Dat vind ik nou vreemd.
astmazangquote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En die astmazang dus ook? Dat vind ik nou vreemd.
Wat bedoel je dan wel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik bedoel niet die gewone zang, die is wel okee.
hmm..ik ga effe checken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:58 schreef evil-me het volgende:
BTW cameos van 2 van P!atd in de nieuwe FOB clip. a little less 16 candles.
Ach ach... ik was in de war met een andere bandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |