nee niet weer zo'n uitgerangeerde ouwe die zo nodig in t nieuws moetquote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit van oud-politici gehoord.
Ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee niet weer zo'n uitgerangeerde ouwe die zo nodig in t nieuws moetkun je beter frits Wester aan tafel halen
Barend en van Dorp begint om 22.55quote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook.
Maar vanavond helemaal niemand.
Die tijden die zij hanteren zijn echt een staaltje "Hoe verlies ik zoveel mogelijk kijkers"quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Barend en van Dorp begint om 22.55
Ik heb het niet gezien, maar ik gok het mishandelen van scheidsrechters bij amateurwedstrijden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Viel net midden in een discussie over scheidsrechters en problemen bij het amateurvoetbal? Wat was dat precies?
de herhaling is zojuist begonnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Viel net midden in een discussie over scheidsrechters en problemen bij het amateurvoetbal? Wat was dat precies?
Ik heb voor het eerst Barend en van Dorp op Talpa gekeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:10 schreef Schupi het volgende:
Vanavond voor het eerst weer eens een leuke aflevering gezien:
De Roy van Zuiderwijn, Liesbeth List, André Ooyer en Rob Linschoten.
Voor zijn eigen zaak vond en vind ik m sterk. Over de politiek kreeg hij van Linschoten alle hoeken van het veld te zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst Barend en van Dorp op Talpa gekeken.
Het was toevallig een leuke uitzending![]()
Die Edwin De Roy van Zuiderwijn...Kwebbelt goed op lust![]()
Prima uitzending..
Mogen ze met jou ook wel doen. Domme kuttrut.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:34 schreef pberends het volgende:
Liesbeth List moet trouwens naar een onbewoond eiland verbannen worden. Ze doet net of ze overal verstand van heeft. Domme kuttrut.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:00 schreef Drimzef het volgende:
[..]
Mogen ze met jou ook wel doen. Domme kuttrut.
Erg hč?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:33 schreef nikk het volgende:
Het moet Henk van Dorp verboden worden Engels te spreken. Mijn god zeg...
Wie komen zondag 23 oktober in Carré !?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Oldbie het volgende:
Zondag 23 oktober zit ik in Carre. Ik heb er nu nog meer zin in
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie komen zondag 23 oktober in Carré !?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:40 schreef Oldbie het volgende:
Pieter Dirk Uys.
Ik heb het een stukje gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef Oldbie het volgende:
Cabaretier uit zuidafrika
Pieter Dirk Uys
Echt wel... Wel emotioneel hoor. Zou hij nu echt nog aan de drank zijn. Ben wel nieuwsgierig naar dat boek geworden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:58 schreef tong80 het volgende:
Boerebach nu
Die is zwaar aan de drank
Maar met reden.
Ik denk het wel.... trowuens vanavond Johan Cruijff en Wijn in discussie !!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
Zouden Barend en van Dorp dit topic nog vol kunnen krijgen dit seizoen?
Over het schenkingsrecht... Nee, echt historische televisiequote:Op maandag 17 oktober 2005 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.... trowuens vanavond Johan Cruijff en Wijn in discussie !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |