Vanavond, RTL5 00:10.quote:2-delige Komische documentaire uit 2002 van Kevin Smith, over regisseur Kevin Smith, bekend van Dogma, Jay and Silent Bob strike back, Chasing Amy en Clerks.
Smith maakte een tour langs vijf Amerikaanse universiteiten en sprak met studenten over tal van uiteenlopende onderwerpen, variërend van diens gedachten over religie tot zijn relatie met acteur Jason Mewes, vertolker van het karakter Jay in tal van Smiths films.
Jep.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef static het volgende:
Ik herkende hem bijna niet qua gezicht.
Hij is zo ad rem.
Wheheh, ik werd een beetje moet van zijn 'open wond' verhaalquote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef Klingon het volgende:
Ik heb erg gelachen, vooral over hoe hij z'n huidige vrouw heeft leren kennen
Volgens mij niet hoorquote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef Newien het volgende:
ow vandaag weer? YES, gister was echt vet![]()
Via deze link is ie maar US$6.95, ongeveer ¤5.50.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:30 schreef Durbin het volgende:
Voor de liefhebbers, de dvd is hier te verkrijgen voor een magere 5,99 Britse Ponden. Ik heb er destijds ongeveer het driedubbele voor betaald.Maar de dvd is het meer dan waard. Geweldig hoe die man zijn anekdotes verteld.
![]()
En toch NTSCquote:Op maandag 5 september 2005 12:42 schreef FremantleDockers het volgende:
en wel gewoon de regio 2 natuurlijk.
Euh, jah ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hij was echt goed....
iemand em al op dvd????
You placed the following order:quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:30 schreef Durbin het volgende:
Voor de liefhebbers, de dvd is hier te verkrijgen voor een magere 5,99 Britse Ponden. Ik heb er destijds ongeveer het driedubbele voor betaald.Maar de dvd is het meer dan waard. Geweldig hoe die man zijn anekdotes verteld.
![]()
Duur zeg...quote:Op woensdag 7 september 2005 09:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
You placed the following order:
DVD Region 2 An Evening With Kevin Smith £4.79
TOTAL PAYMENT: £4.79
Het is een NTSC versie die R1 t/m R4 gecodeerd is. De versie in de VS is gelijk aan de versie in de VK. De meeste Europese tv's kunnen ook gewoon met NTSC overweg.quote:Op maandag 5 september 2005 17:38 schreef FremantleDockers het volgende:
Nee, dan is ie vier pond 80 ofzo, ongeveer 7 euro. Bij kleine bedragen is een kortingslink goedkoper dan 20% (20% van weinig is heel weinig)
Is trouwens de UK versie, maar ik weet even niet meer of engeland NTSC of PAL is. Als het PAL is staat het er gewoon verkeerd denk ik.
ik zag je link te laatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |