Letsquote:Op maandag 9 januari 2006 12:35 schreef Airelle het volgende:
Geweldig dat het weer is begonnen. Toch één van de meest vermakelijke shows op de buis
. Ik vond dat zweedse/noorse meisje (ken haar naam niet) wel een goede kandidaat.
quote:
Lluvvy is llievy!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik dacht aan de foto's in dit topic te zien dat dit deel vol horken zou zitten, maar op tv vielen ze wel mee. Alleen Michelle vind ik echt lelijk.. wat doet die ertussenZelfs Lluvy viel wel mee op tv. En vanavond alweer een nieuwe aflevering
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lluvvy is llievy!![]()
Die Michelle is inderdaad niet te doen. Had dan die Catbitch erin gedaan, dan hadden we tenminste nog wat extra hilariteit in plaats van dat we tegen deze mislukte kruising tussen de yeti en een leguaan moeten kijken![]()
![]()
Idd, maar dat geldt ook voor deze draak.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
lady cat, ze was alleen zo lelijk...
hahahaquote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, maar dat geldt ook voor deze draak.En LC was tenminste nog confronterend...
Gelukkig zit Brittany er nog in, dat lijkt me echt een toffe freak!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
"you lick yourself!?"
"i'm sweet, as a good box of chocolate".
Me and Cousin Itquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Lisa hield gewoon van bubbels en Cousin It. Niks mis mee..
Wat een schaapquote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als die Brandy er niet uitvliegt deze ronde. Dan eet ik mijn pet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |