Hij doet het niet bij mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef Juweel het volgende:
[..]
Deze komt uit deel 3, en ik denk dat ie wel weer even omhoog gehaald mag worden![]()
![]()
Ja, dat kan wel kloppen. En mtv is de koningin der herhalingen, dus het zal vast nog wel herhaald worden. Kijk anders eens op www.tvgids.nlquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:24 schreef Torio het volgende:
[..]
Oh heet dat programma miss Seventeen? En wordt het herhaald?
wowquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef Juweel het volgende:
[..]
Deze komt uit deel 3, en ik denk dat ie wel weer even omhoog gehaald mag worden![]()
![]()
Dat is Tiffany.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wowniet eens gezien
en hij komt uit season 2 toch? dat is toch camilla? en wat had ze geflikt?
Klopt, komt gewoon uit deel 4 dus..ben wel benieuwd waar al dat geschreeuw over ging zegquote:
oh nou zie ik hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:06 schreef Torio het volgende:
[..]
Klopt, komt gewoon uit deel 4 dus..ben wel benieuwd waar al dat geschreeuw over ging zeg![]()
Shandi.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht dat diegene die er nast stond die ene uit cycle twee was, met die flaporen *naam ff kwijt is*
Nee, deze komt uit 4.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
hij blijft leuk!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, deze komt uit 4.
Deze komt uit 5:[afbeelding]
weet je ook de reden waarom ze het met zon smoel doet/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:31 schreef Toeps het volgende:
Ze zegt LISA.
Omdat Lisa gestoord was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je ook de reden waarom ze het met zon smoel doet/toeps
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij doet het niet bij mijmaar dat stukje is zooooooooo tof
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |