Ik vind die wel OK.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:53 schreef Nouk het volgende:
Ik heb toch een schurfthekel aan dat ene ADHD mens dat als een mongool rond loopt te springen. Ik hoop echt dat die dr snel uit is.
Gelukkig heb je een betere smaak qua avatars dan qua vrouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind die wel OK.
Net als jouw avatar trouwens.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een betere smaak qua avatars dan qua vrouwen.
Idd, toen ze binnen kwam lopen dacht ik meteen "FREAK!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:18 schreef amaranta het volgende:
Nee die bokster is pas lelijk.
Michelle ofzo?
Jezus wat een mormel.
ik snap niet dat zij gekozen is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, toen ze binnen kwam lopen dacht ik meteen "FREAK!!!"
Ze lacht ook zo gruwelijk.![]()
Ze worstelt.quote:
Ja, met d'r uiterlijk.quote:
Ja, dat ook. Maar misschien ook niet. De tijd zal het leren.quote:
Ja je hebt gelijk, Yaya ontpopte zich in de laatste paar afleveringen echt als een 'ik ben afgestudeerd en heel slim en ik kan nog veel meer dan alleen model zijn'-doosquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Eva had haar "Oh, ze is toch niet zo erg!" huil-sessies, Yaya kwam gewoon over als een arrogante trut.
En Tiffany is natuurlijk niet de enige kandidaat voor 'black bitch' van cycle 4, Brandy en Keenyah zijn er ook nog. Tot nu toe zijn ze geen van drieen echt bitchy geweest.
Die komt vanaf de volgende aflevering weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef amaranta het volgende:
Waar is dat silliconenmormel uit de jury eigenlijk gebleven?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die komt vanaf de volgende aflevering weer![]()
quote:
En ze stond in de promoquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze werd volgens mij ook nog genoemd hoor
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ze stond in de promo![]()
Ik wilde gewoon wat tegen je zeiken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef brando het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Dat doet me denken aan een serie die nu op mtv is. Zijn van die meisjes die zogenaamd heel slim zijn en een beurs kunnen krijgen, maar het belangrijkste is toch wel dat ze op de cover kunnen komen van Seventeen magazine.quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:06 schreef Torio het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, Yaya ontpopte zich in de laatste paar afleveringen echt als een 'ik ben afgestudeerd en heel slim en ik kan nog veel meer dan alleen model zijn'-doos![]()
Oh heet dat programma miss Seventeen? En wordt het herhaaldquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een serie die nu op mtv is. Zijn van die meisjes die zogenaamd heel slim zijn en een beurs kunnen krijgen, maar het belangrijkste is toch wel dat ze op de cover kunnen komen van Seventeen magazine.
Zie je ze later in New York lopen om een gids te maken voor de stad.
''Oke, dan gaan we eerst naar Manhattan.''
''Maar we zijn in New York, wat moet je dan in Manhattan?''
''Manhattan is een wijk in New York''
''Ohh, right. Ofcourse''
![]()
Deze komt uit deel 3, en ik denk dat ie wel weer even omhoog gehaald mag wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:32 schreef karoltje het volgende:
---- mini-spoiler seizoen 4-----
http://gorillamask.net/tyra_speech.shtml
Dit komt volgens mij uit seizoen 4, echt te triest voor woorden. Klote Tyra die elk mens een beetje denkt te kunnen doorgronden met r "ik heb zoveel meegemaakt"-houding.
.
Hij doet het niet bij mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef Juweel het volgende:
[..]
Deze komt uit deel 3, en ik denk dat ie wel weer even omhoog gehaald mag worden![]()
![]()
Ja, dat kan wel kloppen. En mtv is de koningin der herhalingen, dus het zal vast nog wel herhaald worden. Kijk anders eens op www.tvgids.nlquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:24 schreef Torio het volgende:
[..]
Oh heet dat programma miss Seventeen? En wordt het herhaald?
wowquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef Juweel het volgende:
[..]
Deze komt uit deel 3, en ik denk dat ie wel weer even omhoog gehaald mag worden![]()
![]()
Dat is Tiffany.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wowniet eens gezien
en hij komt uit season 2 toch? dat is toch camilla? en wat had ze geflikt?
Klopt, komt gewoon uit deel 4 dus..ben wel benieuwd waar al dat geschreeuw over ging zegquote:
oh nou zie ik hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:06 schreef Torio het volgende:
[..]
Klopt, komt gewoon uit deel 4 dus..ben wel benieuwd waar al dat geschreeuw over ging zeg![]()
Shandi.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht dat diegene die er nast stond die ene uit cycle twee was, met die flaporen *naam ff kwijt is*
Nee, deze komt uit 4.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
hij blijft leuk!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, deze komt uit 4.
Deze komt uit 5:[afbeelding]
weet je ook de reden waarom ze het met zon smoel doet/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:31 schreef Toeps het volgende:
Ze zegt LISA.
Omdat Lisa gestoord was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je ook de reden waarom ze het met zon smoel doet/toeps
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij doet het niet bij mijmaar dat stukje is zooooooooo tof
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |