Hij vond die April uit cycle 3 (halve japanse ofzo) ook mooi.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef MiLalaa het volgende:
Fotograaf vond die punaise Christina helemaal geweldig? Daar begrijp ik ook echt geen bal van.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hij vond die April uit cycle 3 (halve japanse ofzo) ook mooi.
En die vond ik ook niet zo...
En wat is die Hawaiiaanse mooi met haar donkere haar. Nóg mooier.
Dat had ik kunnen raden, natuurlijk.quote:Dat Trekkie was Naima.
Er zal wel een slang of een rat voorbij komenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er is iemand epileptisch, voorspel ik je.
Ha, dat dacht ik ook! Vriendlief denkt meer aan epileptische aanvallen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:29 schreef brando het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooh!
(Michelle blijkt een man)
![]()
Brandy heeft op zich meer potentie. Brita is te dik. Dacht ik al, maar besloot uiteindelijk toch dat het spieren waren. Nu blijkt ze toch dik. Ze heeft wel een mooi koppie, maar ja, haar foto's was duidelijk de slechtste.quote:WAt onterecht dat Brita eruit is en niet Brandy. .
Waarom?quote:Ha, dat dacht ik ook! Vriendlief denkt meer aan epileptische aanvallen.
Nicole had knalrood haarquote:Vorig jaar was ik op slag verliefd op dat ongelofelijk lieve, prachtige mooie meisje met half lang bruin/zwart haar. Nicole ofzo heette ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |