jij had toch sex met je zus gehad, of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:24 schreef heiden6 het volgende:
Wat geinig, ze zal zich wel doodschamen.
Niet dat ik weet, maar al zou ik het willen; ik heb alleen een broertje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij had toch sex met je zus gehad, of was dat iemand anders?
oh bah...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar al zou ik het willen; ik heb alleen een broertje.![]()
oud, herkenbaar, gekopieerd verhaal,quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Vaak komen er topics voorbij over rukkende broertjes...nu dus één van een zusje.
Enfin, ik liep naar haar kamer toe om een cd te pakken. Na geklopt te hebben had ik het vermoeden dat er niemand aanwezig was, waarna ik de deur open deed.
Op dat moment zag in mn zusje op der bed liggen.
Zij: 'Is schrik mij de pleuris!'
Ik: 'Ik heb geklopt hoor...
Zij: 'Ow niet gehoord' *Rood aanloopt*
Ondertussen merkte ik ze tijdens dit korte gesprekje trachte om der hand zo onopvallend mogelijk uit der broek te halen.
Of je kamer nou prive terrein is of niet ga lekker ergens anders masturberen!
14 jarige meisjes moeten met barbies spelen i.p.v met zichzelf!!
dat hij met zijn voet richting haar kruis gaat en ze er niks over durft te zeggen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:27 schreef Pony-Lover het volgende:
dat worden ongemakkelijke stiltes, vanavond aan tafel
"Oh sorry, had je het zelf willen doen?"quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hij met zijn voet richting haar kruis gaat en ze er niks over durft te zeggen?
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Huh? Deja-vu?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef Blokhut het volgende:
Ik zou het er bij het diner gewoon over hebben vanavond, als je er niet over praat krijgt ze vast een trauma of masturbatie-angst
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef Blokhut het volgende:
Ik zou het er bij het diner gewoon over hebben vanavond, als je er niet over praat krijgt ze vast een trauma of masturbatie-angst
serieus? volgens mij heb ik dit topic al eens eerder gezien? Identiek? Ik dacht namelijk dat het een oud topic was, maar die datum klopt dan niet helemaalquote:
Dat dacht ik ook, zie mijn eerste post hier.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:32 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
serieus? volgens mij heb ik dit topic al eens eerder gezien? Identiek? Ik dacht namelijk dat het een oud topic was, maar die datum klopt dan niet helemaal
Ga is weg.quote:
of met de beste vriend van tsquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ach meisjes worden groot, wees blij dat ze niet met een dildo bezig was
Dan had je wel wat gehoordquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
of met de beste vriend van ts![]()
Kijk eens in je fobo!quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:50 schreef Burbo het volgende:
Pics, anders oprotten
hehe die lemming kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef vamos1 het volgende:
broodje aap......
( jongen verpest leuk webcam avontuur )
en anders...
hier hetzelfde
[afbeelding]
quote:
quote:
Hoe puberaal ben je als je denkt dat iemand daarmee te chanteren is? Het zal je ouders jeuken of ze vingert of niet. Iedereen doet het.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:32 schreef veldmuis het volgende:
Chantage-mogelijkheden genoeg, misschien.
Groetjes,
veldmuis
Ik denk dat hier het euvel ligt:quote:
quote:Heb je een grote familie?
Ja zeker, alleen ken niet iedereen
hoe naïefquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Beuh het volgende:
[..]
Hoe puberaal ben je als je denkt dat iemand daarmee te chanteren is? Het zal je ouders jeuken of ze vingert of niet. Iedereen doet het.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef SeLang het volgende:
"Ik zal niks tegen mamma zeggen, maar dan moet je me wel eerst pijpen"
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef SeLang het volgende:
Kom op zeg. Dat soort ouders moet je gelijk tegen de muur zetten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
hoe naïefer zijn werkelijk ouders die daar moeilijk over doen. (refo's
)
ik denk dat veel kinderen dat niet doen door de immense indoctrinatie gedurende hun jeugd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:23 schreef Beuh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat soort ouders moet je gelijk tegen de muur zetten.
Ey, die opmerking wilde ik net maken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef SeLang het volgende:
Been there, done that.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef SeLang het volgende:
Ouders van een vriend van me zouden heel erg boos worden als ze erachter kwamen dat hij al sex heeft gehad met meisjes...best ouderwets idd, maar dat is opvoeding, net als bejaarden die zich niet door negers willen laten wassen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:23 schreef Beuh het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat soort ouders moet je gelijk tegen de muur zetten.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef Quara het volgende:
[..]
Maar hij is nou nog niet dicht
De verloedering van Fok!
![]()
dan maak je haar toch onherkenbaarquote:Op zondag 4 september 2005 13:06 schreef renz0r het volgende:
Uit priveredene geen foto. Zij moet natuurlijk nog wel over straat kunnen.
Niks foto, FILMUH!!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:25 schreef vbmot het volgende:
Hoe lang duurt het tot de eerste "foto's" post?
Maak jij dat Brechtje eens duidelijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Seks met zusje is bah, iddquote:Op zondag 4 september 2005 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat vooral veel jongens zonder zusje dit topic geil vinden. ik denk dat mannen die zussen hebben dit topic niet helemaal als geil kunnen zien... ts doet een poging, maar ik denk niet dat ie een zussie heeft. of hij behoort tot de zeldzame groep mannen die met zijn zusje vrijt.
quote:Op zondag 4 september 2005 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat vooral veel jongens zonder zusje dit topic geil vinden. ik denk dat mannen die zussen hebben dit topic niet helemaal als geil kunnen zien... ts doet een poging, maar ik denk niet dat ie een zussie heeft. of hij behoort tot de zeldzame groep mannen die met zijn zusje vrijt.
is daar toevallig een community of club van??quote:Op zondag 4 september 2005 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
weet ik niet, ga eens googelen?quote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is daar toevallig een community of club van??
gewoon nieuwsgierig
beetje ziekelikj dit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:32 schreef veldmuis het volgende:
Chantage-mogelijkheden genoeg, misschien.
Groetjes,
veldmuis
748858 bedoel je smeerlap ! niet overdrijvenquote:
[pedomode] Ja, we hoeven alleen haar jonge nog niet volgroeide lichaampje te zien [/pedomode]quote:Op zondag 4 september 2005 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan maak je haar toch onherkenbaar![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 16:08 schreef LSS het volgende:
[..]
[pedomode] Ja, we hoeven alleen haar jonge nog niet volgroeide lichaampje te zien [/pedomode]
![]()
ik was er zelf toch mooi ook ingetraptquote:
Sorry voor de late reactie maar ik heb er wel 1tje, gemaakt in de zomer in Dordrecht, centrum.quote:Op maandag 5 september 2005 14:14 schreef Maikuuul het volgende:
Hier met die fotos !
Wanneer is ze geadopteerd?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie maar ik heb er wel 1tje, gemaakt in de zomer in Dordrecht, centrum.
[afbeelding]
Da's veeel te oudquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef renz0r het volgende:
Ze is bijna 17. Ze vindt breezers voor Breezers
quote:
Doe mij maar lekker een gekookt eitje!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:12 schreef Dirktator het volgende:
Dit isch de laatschte aevondt dat deze jonckvrouwhe zichzelve moet bevreedigen. Den koenen ridder Dirktator isch gekoomen om haar lusten te vervullen.![]()
Hoe wil jij je eitje morgenvroeg? Gekookt, gebakken of bevrucht?
Wie zegt dat dat waarheid is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Samcali het volgende:
Interessante website heb je, vooral die vragenlijst:
[..]
![]()
papa en mama niet meer bij elkaar wonenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:21 schreef Quara het volgende:
Op je vakantie foto's sta jij met je ouders
Die foto op de tweede pagina klopt niet. Heb deze foto een tijd geleden al een paar keer voorbij zien komen op allemaal verschillende sites. Heb ooit es een keer met een meisje gechat die mij deze foto stuurde, en dat bleek achteraf dus ook niet te kloppen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie maar ik heb er wel 1tje, gemaakt in de zomer in Dordrecht, centrum.
[afbeelding]
De sloeriequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Die foto op de tweede pagina klopt niet. Heb deze foto een tijd geleden al een paar keer voorbij zien komen op allemaal verschillende sites. Heb ooit es een keer met een meisje gechat die mij deze foto stuurde, en dat bleek achteraf dus ook niet te kloppen.
Ze was toch 14?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef renz0r het volgende:
Dude, grow up..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Dude, wat ben jij voor een conservatieveling?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Dit jaar was ze nog 14quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef renz0r het volgende:
Godver, Zwijndrecht, das lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:30 schreef renz0r het volgende:
Nee 16. Die lemming van Herald zegt 14 maar ze is 1619-11-1988
Bijna 17
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je der niet eens geneukt ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Vaak komen er topics voorbij over rukkende broertjes...nu dus één van een zusje.
Enfin, ik liep naar haar kamer toe om een cd te pakken. Na geklopt te hebben had ik het vermoeden dat er niemand aanwezig was, waarna ik de deur open deed.
Ondertussen merkte ik ze tijdens dit korte gesprekje trachte om der hand zo onopvallend mogelijk uit der broek te halen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef renz0r het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
.............
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef PDOA het volgende:
Je kreeg zeker een harde piemel pym0L toen je eraan terug dacht he?
Uitdrukkingloze kop en plat van vorenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je der niet eens geneukt ?
![]()
moet je kijken man
[afbeelding]
Omdraaien en van achterlangs nemenquote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uitdrukkingloze kop en plat van voren
* Yildiz fotoboek checktquote:Op zondag 6 november 2005 04:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb 5 zusjes in de aanbieding.![]()
Hoeveel wil/kan je er missen?quote:Op zondag 6 november 2005 04:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb 5 zusjes in de aanbieding.![]()
Nee, jij ziet er zo lekker uit wil je zeggen ?quote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
nou, daar ben ík het niet mee eens hoorquote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je wou d'r wel overheen, geef maar toequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
1? Ik denk wel meer...quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:05 schreef Yildiz het volgende:
gofter, der loopt er echt 1 te F5-en hier
Lol, ff linkje doorsturen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:39 schreef renz0r het volgende:
Tering die vieuws
Gelukkig zit ze niet op Fok!
nutteloze kick.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef renz0r het volgende:
ach naja, niet iedereen kan perfect zijn
quote:Op donderdag 10 november 2005 01:12 schreef SeLang het volgende:
* wacht op zusje.rar
14-jarige meisjes hebben vaak al geneukt, gepijpt, zijn gebefd, enz. enz. zou ik ook doen als m'n poppencollectie me ging vervelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Zegt ie: "Gaaf man, ik doe mee", en gaat tegenover je zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:05 schreef classpc het volgende:
Zit je ff lekker te rukken, stormt een vriend zo je kamer binnen...
Zo ging het helaas niet. Was wel leuk geweest voor een goed topic op FOK.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zegt ie: "Gaaf man, ik doe mee", en gaat tegenover je zitten
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:45 schreef renz0r het volgende:
Ze is trouwens al die tijd wel single geweest en ze is naar mijn mening nog maagd.
nee in USPUB trekken ze meestal een kwart miljoen views met bepaalde S&W topicsquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef renz0r het volgende:
Al een record? Op pagina 4 zitten en zoveel views?
Waar je niet in mag reageren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Herald het volgende:
[..]
nee in USPUB trekken ze meestal een kwart miljoen views met bepaalde S&W topics
ja wordt aardig verdachtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:47 schreef nlboy het volgende:
Jij moet wel heel erg vaak naar je zusjes kamer merk ik...
Ze blijft toch de rest van haar leven zijn zusjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zolang het zijn zusje blijft wel ja
Ik doelde erop, dat er maar vooral geen topics over mijn zusje moeten worden geopendquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ze blijft toch de rest van haar leven zijn zusje
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:20 schreef borisz het volgende:
Het heeft wel weer 14k vieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |