quote:
Doe mij maar lekker een gekookt eitje!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:12 schreef Dirktator het volgende:
Dit isch de laatschte aevondt dat deze jonckvrouwhe zichzelve moet bevreedigen. Den koenen ridder Dirktator isch gekoomen om haar lusten te vervullen.![]()
Hoe wil jij je eitje morgenvroeg? Gekookt, gebakken of bevrucht?
Wie zegt dat dat waarheid is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Samcali het volgende:
Interessante website heb je, vooral die vragenlijst:
[..]
![]()
papa en mama niet meer bij elkaar wonenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:21 schreef Quara het volgende:
Op je vakantie foto's sta jij met je ouders
Die foto op de tweede pagina klopt niet. Heb deze foto een tijd geleden al een paar keer voorbij zien komen op allemaal verschillende sites. Heb ooit es een keer met een meisje gechat die mij deze foto stuurde, en dat bleek achteraf dus ook niet te kloppen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie maar ik heb er wel 1tje, gemaakt in de zomer in Dordrecht, centrum.
[afbeelding]
De sloeriequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Die foto op de tweede pagina klopt niet. Heb deze foto een tijd geleden al een paar keer voorbij zien komen op allemaal verschillende sites. Heb ooit es een keer met een meisje gechat die mij deze foto stuurde, en dat bleek achteraf dus ook niet te kloppen.
Ze was toch 14?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef renz0r het volgende:
Ze is bijna 17. Ze vindt breezers voor Breezers
Dude, grow up..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Of je kamer nou prive terrein is of niet ga lekker ergens anders masturberen!
14 jarige meisjes moeten met barbies spelen i.p.v met zichzelf!!
Dude, wat ben jij voor een conservatieveling?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Dit jaar was ze nog 14quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef renz0r het volgende:
Godver, Zwijndrecht, das lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:30 schreef renz0r het volgende:
Nee 16. Die lemming van Herald zegt 14 maar ze is 1619-11-1988
Bijna 17
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie maar ik heb er wel 1tje, gemaakt in de zomer in Dordrecht, centrum.
[afbeelding]
Heb je der niet eens geneukt ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Vaak komen er topics voorbij over rukkende broertjes...nu dus één van een zusje.
Enfin, ik liep naar haar kamer toe om een cd te pakken. Na geklopt te hebben had ik het vermoeden dat er niemand aanwezig was, waarna ik de deur open deed.
Op dat moment zag in mn zusje op der bed liggen.
Zij: 'Is schrik mij de pleuris!'
Ik: 'Ik heb geklopt hoor...
Zij: 'Ow niet gehoord' *Rood aanloopt*
Ondertussen merkte ik ze tijdens dit korte gesprekje trachte om der hand zo onopvallend mogelijk uit der broek te halen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef renz0r het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Vaak komen er topics voorbij over rukkende broertjes...nu dus één van een zusje.
.............
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef PDOA het volgende:
Je kreeg zeker een harde piemel pym0L toen je eraan terug dacht he?
Uitdrukkingloze kop en plat van vorenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je der niet eens geneukt ?
![]()
moet je kijken man
[afbeelding]
Omdraaien en van achterlangs nemenquote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uitdrukkingloze kop en plat van voren
* Yildiz fotoboek checktquote:Op zondag 6 november 2005 04:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb 5 zusjes in de aanbieding.![]()
Hoeveel wil/kan je er missen?quote:Op zondag 6 november 2005 04:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb 5 zusjes in de aanbieding.![]()
Nee, jij ziet er zo lekker uit wil je zeggen ?quote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
nou, daar ben ík het niet mee eens hoorquote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |