Je wou d'r wel overheen, geef maar toequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Vaak komen er topics voorbij over rukkende broertjes...nu dus één van een zusje.
Enfin, ik liep naar haar kamer toe om een cd te pakken. Na geklopt te hebben had ik het vermoeden dat er niemand aanwezig was, waarna ik de deur open deed.
Op dat moment zag in mn zusje op der bed liggen.
Zij: 'Is schrik mij de pleuris!'
Ik: 'Ik heb geklopt hoor...
Zij: 'Ow niet gehoord' *Rood aanloopt*
Ondertussen merkte ik ze tijdens dit korte gesprekje trachte om der hand zo onopvallend mogelijk uit der broek te halen.
Of je kamer nou prive terrein is of niet ga lekker ergens anders masturberen!
14 jarige meisjes moeten met barbies spelen i.p.v met zichzelf!!
1? Ik denk wel meer...quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:05 schreef Yildiz het volgende:
gofter, der loopt er echt 1 te F5-en hier
Lol, ff linkje doorsturen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:39 schreef renz0r het volgende:
Tering die vieuws
Gelukkig zit ze niet op Fok!
nutteloze kick.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef renz0r het volgende:
ach naja, niet iedereen kan perfect zijn
quote:Op donderdag 10 november 2005 01:12 schreef SeLang het volgende:
* wacht op zusje.rar
14-jarige meisjes hebben vaak al geneukt, gepijpt, zijn gebefd, enz. enz. zou ik ook doen als m'n poppencollectie me ging vervelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef renz0r het volgende:
Of je kamer nou prive terrein is of niet ga lekker ergens anders masturberen!
14 jarige meisjes moeten met barbies spelen i.p.v met zichzelf!!
Zegt ie: "Gaaf man, ik doe mee", en gaat tegenover je zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:05 schreef classpc het volgende:
Zit je ff lekker te rukken, stormt een vriend zo je kamer binnen...
Zo ging het helaas niet. Was wel leuk geweest voor een goed topic op FOK.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zegt ie: "Gaaf man, ik doe mee", en gaat tegenover je zitten
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:45 schreef renz0r het volgende:
Ze is trouwens al die tijd wel single geweest en ze is naar mijn mening nog maagd.
nee in USPUB trekken ze meestal een kwart miljoen views met bepaalde S&W topicsquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef renz0r het volgende:
Al een record? Op pagina 4 zitten en zoveel views?
Waar je niet in mag reageren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Herald het volgende:
[..]
nee in USPUB trekken ze meestal een kwart miljoen views met bepaalde S&W topics
ja wordt aardig verdachtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:47 schreef nlboy het volgende:
Jij moet wel heel erg vaak naar je zusjes kamer merk ik...
Ze blijft toch de rest van haar leven zijn zusjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zolang het zijn zusje blijft wel ja
Ik doelde erop, dat er maar vooral geen topics over mijn zusje moeten worden geopendquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ze blijft toch de rest van haar leven zijn zusje
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:20 schreef borisz het volgende:
Het heeft wel weer 14k vieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |