waar heb je hem dan besteld?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:11 schreef deGVR het volgende:
Had ik er maar eentje om op te laden... Wat gaat morgen een llllaaaaange zondag worden.
Gaat het laden bij jou ook zo sloom?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef vannilesoep het volgende:
gaaf dit, zit dit dus te typen op m'n pspen het gaat nog best makkelijk ook!:)
ik denk dat dat aan je verbinding ligt bij mij gaat het redelijk terwijl ernog 2 pcs op deze verbinding zittenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:20 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Gaat het laden bij jou ook zo sloom?
Vrijdag bij Bart Smit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
waar heb je hem dan besteld?
Kijk...dat weet ik dan weer wel...helemaal linker menu..."Beveiligingsinstellingen"...wachtwoord wijzigen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef MIster911 het volgende:
je hoeft niets in je pc te stoppen je hebt een wireless router nodig.
Ik heb trouwens ook een domme vraag:
Hoe stel ik in dat de psp een w8woord vraagt als ik mijn psp opstart .
heb ik gedaan maar hij vraagt m niet tijdens het opstarten of komt dat omdat ik versie 1.52 heb?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Kijk...dat weet ik dan weer wel...helemaal linker menu..."Beveiligingsinstellingen"...wachtwoord wijzigen...
Gewoon scannen via je je PSPquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb eigenlijk geen zin om een wireless router te kopen...
Hoe kan ik gebruik maken van de buurman z'n wireless router?
oh ik heb dus niets aan dat w8woord gebeuren. trouwens de firmware downgrader is er nog steeds nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef vannilesoep het volgende:
dat wachtwoord dat je kan instellen is voor je internetbrowser
Wachtwoorden zijn voor Ouderlijk Toezicht. Zo kun je voorkomen dat kids geweldadige games op kunnen starten. Zet Ouderlijk Toezicht aan op het strengste niveau, en er wordt voor elke game eerst om het wachtwoord gevraagd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef MIster911 het volgende:
heb ik gedaan maar hij vraagt m niet tijdens het opstarten of komt dat omdat ik versie 1.52 heb?
als je hem niet meer wil moet je me het zeggenquote:Op zondag 4 september 2005 00:51 schreef Thetallguy het volgende:
Bij DTM staat ook een 'foul language' icoontje
en ik zuig hard in Virtua Tennis men
Hebben ze de PSP nog wel bij bart Smit.com ? Ik denk erover hem daar te bestellen namelijk. Ik betaal via mijn creditcard, dan kan ik een maandje wachten tot mijn geld is afgeschreven. Over twee weekjes komt het spaarloon vrij, en ik kan echt geen twee weekjes wachten!quote:
is het tegenwoordig mogelijk om games te ruilen dan?!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm F1 Grand Prix is het toch niet.
Morgen meteen ff ruilen
Volgens mij wel.quote:Op zondag 4 september 2005 01:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hebben ze de PSP nog wel bij bart Smit.com ? Ik denk erover hem daar te bestellen namelijk. Ik betaal via mijn creditcard, dan kan ik een maandje wachten tot mijn geld is afgeschreven. Over twee weekjes komt het spaarloon vrij, en ik kan echt geen twee weekjes wachten!
euhmm nee, dat zal het zijn. Bedanktquote:Op zondag 4 september 2005 10:32 schreef Darkzell het volgende:
Heb je de PSP wel in USB modus gezet in het menu.
Ik hoop het wel. We zullen zienquote:Op zondag 4 september 2005 03:15 schreef menesis het volgende:
is het tegenwoordig mogelijk om games te ruilen dan?!
zo ja: chill!
Ik denk dat er meer geluid uit je stereo komt. En voor onderweg kun je beter een goede koptelefoon hebben dan zo'n logitech setje met kleine boxjes. Dus waarom zou je het kopen?quote:Op zondag 4 september 2005 10:52 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Iemand dit setje al gekocht? Komt er goed geluid uit?
[afbeelding]
Zou het kopen om mee te nemen op vakantie...lekker in een houten bungalowtje op een tropisch strand een filmpje kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer geluid uit je stereo komt. En voor onderweg kun je beter een goede koptelefoon hebben dan zo'n logitech setje met kleine boxjes. Dus waarom zou je het kopen?
dat probleempje heb ik ook, dan moet je op quit drukken het proggie opnieuw opstarten en je kan hem op je psp zetten, de video doet het wel gewoonquote:Op zondag 4 september 2005 10:35 schreef Max-Westerman het volgende:
PSP vdeo 9 probleempje
[afbeelding]
Zelfde probleemquote:Op zondag 4 september 2005 10:35 schreef Max-Westerman het volgende:
PSP vdeo 9 probleempje
[afbeelding]
Nee pas 3x ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 12:29 schreef cyberrobin het volgende:
http://www.freerecordshop(...)code=1646_or6fWl0dhV
3 halen 2 betalen, klinkt wel goed! (Is deze link al langsgeweest??)
da's minder.. las dat ze bij Dixons/ergens anders juist weer goedkoper zijn?quote:Op zondag 4 september 2005 12:35 schreef deGVR het volgende:
Alleen lullig dat de spellen bij FRS dan zo ongeveer een tientje duurder zijn dan elders, dus betaal je met die actie nog steeds bijna het volle pond.
Dixons zijn de meeste games idd 43 euroquote:Op zondag 4 september 2005 12:37 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
da's minder.. las dat ze bij Dixons/ergens anders juist weer goedkoper zijn?
Dixons had ze ook goedkoper ja. Bart Smit had ook alle games voor 44. Media Markt ook.quote:Op zondag 4 september 2005 12:37 schreef cyberrobin het volgende:
da's minder.. las dat ze bij Dixons/ergens anders juist weer goedkoper zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |