waar heb je hem dan besteld?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:11 schreef deGVR het volgende:
Had ik er maar eentje om op te laden... Wat gaat morgen een llllaaaaange zondag worden.
Gaat het laden bij jou ook zo sloom?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef vannilesoep het volgende:
gaaf dit, zit dit dus te typen op m'n pspen het gaat nog best makkelijk ook!:)
ik denk dat dat aan je verbinding ligt bij mij gaat het redelijk terwijl ernog 2 pcs op deze verbinding zittenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:20 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Gaat het laden bij jou ook zo sloom?
Vrijdag bij Bart Smit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
waar heb je hem dan besteld?
Kijk...dat weet ik dan weer wel...helemaal linker menu..."Beveiligingsinstellingen"...wachtwoord wijzigen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef MIster911 het volgende:
je hoeft niets in je pc te stoppen je hebt een wireless router nodig.
Ik heb trouwens ook een domme vraag:
Hoe stel ik in dat de psp een w8woord vraagt als ik mijn psp opstart .
heb ik gedaan maar hij vraagt m niet tijdens het opstarten of komt dat omdat ik versie 1.52 heb?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Kijk...dat weet ik dan weer wel...helemaal linker menu..."Beveiligingsinstellingen"...wachtwoord wijzigen...
Gewoon scannen via je je PSPquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb eigenlijk geen zin om een wireless router te kopen...
Hoe kan ik gebruik maken van de buurman z'n wireless router?
oh ik heb dus niets aan dat w8woord gebeuren. trouwens de firmware downgrader is er nog steeds nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef vannilesoep het volgende:
dat wachtwoord dat je kan instellen is voor je internetbrowser
Wachtwoorden zijn voor Ouderlijk Toezicht. Zo kun je voorkomen dat kids geweldadige games op kunnen starten. Zet Ouderlijk Toezicht aan op het strengste niveau, en er wordt voor elke game eerst om het wachtwoord gevraagd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef MIster911 het volgende:
heb ik gedaan maar hij vraagt m niet tijdens het opstarten of komt dat omdat ik versie 1.52 heb?
als je hem niet meer wil moet je me het zeggenquote:Op zondag 4 september 2005 00:51 schreef Thetallguy het volgende:
Bij DTM staat ook een 'foul language' icoontje
en ik zuig hard in Virtua Tennis men
Hebben ze de PSP nog wel bij bart Smit.com ? Ik denk erover hem daar te bestellen namelijk. Ik betaal via mijn creditcard, dan kan ik een maandje wachten tot mijn geld is afgeschreven. Over twee weekjes komt het spaarloon vrij, en ik kan echt geen twee weekjes wachten!quote:
is het tegenwoordig mogelijk om games te ruilen dan?!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm F1 Grand Prix is het toch niet.
Morgen meteen ff ruilen
Volgens mij wel.quote:Op zondag 4 september 2005 01:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hebben ze de PSP nog wel bij bart Smit.com ? Ik denk erover hem daar te bestellen namelijk. Ik betaal via mijn creditcard, dan kan ik een maandje wachten tot mijn geld is afgeschreven. Over twee weekjes komt het spaarloon vrij, en ik kan echt geen twee weekjes wachten!
euhmm nee, dat zal het zijn. Bedanktquote:Op zondag 4 september 2005 10:32 schreef Darkzell het volgende:
Heb je de PSP wel in USB modus gezet in het menu.
Ik hoop het wel. We zullen zienquote:Op zondag 4 september 2005 03:15 schreef menesis het volgende:
is het tegenwoordig mogelijk om games te ruilen dan?!
zo ja: chill!
Ik denk dat er meer geluid uit je stereo komt. En voor onderweg kun je beter een goede koptelefoon hebben dan zo'n logitech setje met kleine boxjes. Dus waarom zou je het kopen?quote:Op zondag 4 september 2005 10:52 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Iemand dit setje al gekocht? Komt er goed geluid uit?
[afbeelding]
Zou het kopen om mee te nemen op vakantie...lekker in een houten bungalowtje op een tropisch strand een filmpje kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer geluid uit je stereo komt. En voor onderweg kun je beter een goede koptelefoon hebben dan zo'n logitech setje met kleine boxjes. Dus waarom zou je het kopen?
dat probleempje heb ik ook, dan moet je op quit drukken het proggie opnieuw opstarten en je kan hem op je psp zetten, de video doet het wel gewoonquote:Op zondag 4 september 2005 10:35 schreef Max-Westerman het volgende:
PSP vdeo 9 probleempje
[afbeelding]
Zelfde probleemquote:Op zondag 4 september 2005 10:35 schreef Max-Westerman het volgende:
PSP vdeo 9 probleempje
[afbeelding]
Nee pas 3x ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 12:29 schreef cyberrobin het volgende:
http://www.freerecordshop(...)code=1646_or6fWl0dhV
3 halen 2 betalen, klinkt wel goed! (Is deze link al langsgeweest??)
da's minder.. las dat ze bij Dixons/ergens anders juist weer goedkoper zijn?quote:Op zondag 4 september 2005 12:35 schreef deGVR het volgende:
Alleen lullig dat de spellen bij FRS dan zo ongeveer een tientje duurder zijn dan elders, dus betaal je met die actie nog steeds bijna het volle pond.
Dixons zijn de meeste games idd 43 euroquote:Op zondag 4 september 2005 12:37 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
da's minder.. las dat ze bij Dixons/ergens anders juist weer goedkoper zijn?
Dixons had ze ook goedkoper ja. Bart Smit had ook alle games voor 44. Media Markt ook.quote:Op zondag 4 september 2005 12:37 schreef cyberrobin het volgende:
da's minder.. las dat ze bij Dixons/ergens anders juist weer goedkoper zijn?
maar bij de mediamarkt is het ook 3 halen 2 betalen... teminste in Rotterdam.... (tis dattik niet genoeg geld hadquote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef deGVR het volgende:
Als je er écht drie op het oog hebt is de frs volgens mij net een paar euro goedkoper... Maar als je er dan alleen maar eentje bij neemt omdat 't moet, kun je volgens mij beter naar een van de goedkopere winkels gaan.
Whahaahahahaquote:Op zondag 4 september 2005 12:50 schreef cyberrobin het volgende:
3 maanden zonder psp terwijl je weet dat ie al wel in huis is.. wat een hel..
Heb hem al even mogen testen jaquote:Op zondag 4 september 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even serieus though, test hem iig uit. De omruilgarantie van de PSP is een maand, daar buiten krijg je een refurbished, en dat zou zonde zijn. Test of alles goed werkt.
standaartje?quote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Wow zeg , de video en mp3 functies werken ook zeer relaxed zeg! Ik heb er meteen maar wat 2pac en daft punk videos opgezet.Die psp heeft wat gekost, maar dan heb je ook wat! fijn standaardtje ook...(die bij dat pakket zat)
in de value pack?quote:Op zondag 4 september 2005 13:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Heb je die niet? Daar kan je mee opladen terwijl je een film zit te kijken.
Kost dat geintjequote:Op zondag 4 september 2005 13:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Heb je die niet? Daar kan je mee opladen terwijl je een film zit te kijken.
Edit:|quote:Op zondag 4 september 2005 13:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg de filmpjes niet op me PSP afgespeeldeze video kan niet worden afgespeeld*
En hij is geconver naar MPG4
Geen dank sletquote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Edit:|
heb het al via 3GP_Converter
* kijkt op van z'n PSP scherm...hey 't is al weer licht! *quote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef deGVR het volgende:
De dag krrrruipt voorbij...
quote:Op zondag 4 september 2005 15:04 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
* kijkt op van z'n PSP scherm...hey 't is al weer licht! *
Als je je echt HEEL ERG verveeld kan je altijd nog BB5 streams gaan kijken.quote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef deGVR het volgende:
De dag krrrruipt voorbij...
Nee dank je, ik ga liever gewoon van ouderdom dood.quote:Op zondag 4 september 2005 16:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als je je echt HEEL ERG verveeld kan je altijd nog BB5 streams gaan kijken.
Ik was net met 2 vrienden aan het PSP-lannen...quote:Op zondag 4 september 2005 13:51 schreef Djeez het volgende:
Ohja, ik denk erover Fired UP PSP mee te bestellen. Is dit een beetje vette game ?
Ja dat heb ik oök.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:31 schreef vannilesoep het volgende:
van sites enzo? gaat niet echt supersnel natuurlijk/plaatjes laden duurt paar sec, zal wel aan psp liggen. ik ga nu de hond uitlaten en kijken hoever me router komt*post nog steeds van psp
Ja lijkt me gewoon wel!quote:Op zondag 4 september 2005 18:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand enig idee of die 14 dagen omruiltijd bij de FRS ook voor PSP-games geldt?
Heb afgelopen vrijdag midnight club 3 gekocht en kon het gisteravond pas testen..
Wat een (imho) baggerspel
Neem een credit cardquote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef gamecube_master het volgende:
Help! Ik zit met een probleem
Ik zit er aan te denken om Burnout Legends 15 sept te halen alleen wil ik ook wel gebruik maken van de 3=2 actie bij de FRS. Maar bij de Dixons zijn de games weer 43,99. Ik heb nu al Everybody's Golf, Lumines en Wipeout Pure. Wat zouden dan de andere 2 spellen moeten zijn? Ik zit misschien al te denken aan Medievil maar ik zou een 3de niet weten.
Op de achterkant van de bon staat niets over software, wel staat er:quote:Op zondag 4 september 2005 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Op software zit vaak slechts 24 uur ruilgarantie
Bart Smit heeft in de Algemene Voorwaarden een hoofdstukje over software -> binnen 24 uur.quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op de achterkant van de bon staat niets over software, wel staat er:
* Ruilen binnen 14 dagen.
Kan ik ze daaraan houden denk je?
Heb jij die AV ooit bij een aankoop te lezen gekregen dan?quote:Op zondag 4 september 2005 21:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Bart Smit heeft in de Algemene Voorwaarden een hoofdstukje over software -> binnen 24 uur.
DTMquote:Op zondag 4 september 2005 21:52 schreef vive_la_vida het volgende:
Ridge Racer of Nfsu Rivals?
Ridge Racer.quote:Op zondag 4 september 2005 21:52 schreef vive_la_vida het volgende:
Ridge Racer of Nfsu Rivals?
Het staat op de kassabon en de verkoper moet het melden bij verkoop.quote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heb jij die AV ooit bij een aankoop te lezen gekregen dan?
Ik had gewoon mazzel het kabeltje van mn digicam past er op (canon a60)quote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef Sickert het volgende:
ik heb m ook sinds vandaag (234 bij toys r us) en NBA street
maar hoe zetten jullie stuff op het geheugen kaartje? (mijn cardreader kent geen sony blabla)
hmm wtf die heb ik ook! alleen nu niet hier bij mn vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |