Toekomstige downloads (simpele spelletjes) en game demo's.quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is de bedoeling van de optie om games te kunnen starten vanaf een memorystick in het menu?
Homebrew kan het niet zijn, dus is Sony van plan om zelf games op memorystick uit te geven ofzo?
Had dat nou eerder gezegdquote:Op zondag 4 september 2005 23:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik had gewoon mazzel het kabeltje van mn digicam past er op (canon a60)
ah, Game Demo's zou wel erg cool zijnquote:Op zondag 4 september 2005 23:41 schreef Pecker het volgende:
Toekomstige downloads (simpele spelletjes) en game demo's.
Hey kerel, jij postte toch ook J-pop clips op Tweakers? Daar kon ik je het volgende nooit vragen omdat ik daar niet geregged sta..quote:Op maandag 5 september 2005 03:10 schreef Crashcat het volgende:
Het is weer maandag!!!![]()
Hier weer twee clips voor jullie.
Zone - Good Days
Hello! Project - Joshi Kashimasi Monogatari
Tot donderdag 8)
Heb je een bron van dat gerucht?quote:Op maandag 5 september 2005 11:10 schreef deGVR het volgende:
En nog een mooi roddeltje: Blizzard denkt erover om Diablo uit te brengen op de PSP..
quote:In Blizzards most recent newsletter, the company asked its readers whether they are interested in buying the strategy game Diablo II on the Nintendo DS (and Sony PSP) if it would feature wireless multiplaying options. Right after this question, Blizzard continued with asking whether the readers would buy Realtime Strategy game StarCraft on the Nintendo DS (sorry, no PSP here).
Blizzard has not yet announced any plans for development for the Nintendo DS (nor for the Sony PSP), but is showing interest in the handheld business once more after its Lost Vikings and Rock 'n' Roll Racing on the GameBoy Advance."
Tijd voor een nieuwsberichtjequote:Op maandag 5 september 2005 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ze hebben in een news update/mailtje gevraagd of mensen het interessant zouden vinden als Diablo voor de Psp uitkwam
[..]
Moet je de screenshot natuurlijk ook een weerspiegeling geven.quote:Op maandag 5 september 2005 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
ff snel gemaakt, mocht je er nog een nieuwsbericht van willen maken
[afbeelding]
Tof, dank jequote:Op maandag 5 september 2005 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
ff snel gemaakt, mocht je er nog een nieuwsbericht van willen maken
[afbeelding]
uiteraard, maar dat kan ik dan weer niet, dus dat kun je dan beter weghalenquote:Op maandag 5 september 2005 11:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Moet je de screenshot natuurlijk ook een weerspiegeling geven.
je kan ook die glans eronder weghalen.. en opnieuw makenquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Screenshot verkeerd geflipt. Jammer dan
![]()
We kunnen er ook over ophouden want het bericht is toch allang geplaatstquote:Op maandag 5 september 2005 11:52 schreef spenky het volgende:
[..]
je kan ook die glans eronder weghalen.. en opnieuw maken
ik geloof dat de pro begint bij 1gig...quote:Op maandag 5 september 2005 12:03 schreef Djeez het volgende:
Wat is het verschil tussen een memorystick Pro en een memorystick Duo ?
Volgens sandisk nietquote:Op maandag 5 september 2005 13:05 schreef spenky het volgende:
[..]
ik geloof dat de pro begint bij 1gig...
De een past wel en de ander nietquote:Op maandag 5 september 2005 12:03 schreef Djeez het volgende:
Wat is het verschil tussen een memorystick Pro en een memorystick Duo ?
Net even gebeld met het FRS filiaal waar ik mijn Midnight Club 3 heb gekocht.quote:Op zondag 4 september 2005 21:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Bart Smit heeft in de Algemene Voorwaarden een hoofdstukje over software -> binnen 24 uur.
laat ons even weten of het er is en wat het kost!quote:Op maandag 5 september 2005 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht heeft Media Markt goedkope Memorysticks, ik ga daar straks of morgens eens kijken
Ja, maar alleen als het artikel nog is verzegeld en je de bon nog hebt en zo..quote:Op maandag 5 september 2005 14:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je bij de FRS ook het geld terug krijgen?
Als hij in de buurt komt van de Dreamcast versie wel, heb em nog niet gespeeldquote:
Tis een geupgrade port (zoals haast alle titels) dus in de buurt zal hij wel zittenquote:Op maandag 5 september 2005 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als hij in de buurt komt van de Dreamcast versie wel, heb em nog niet gespeeld
quote:Op maandag 5 september 2005 16:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis een geupgrade port (zoals haast alle titels) dus in de buurt zal hij wel zitten![]()
Ik wel, gelukkig heb ik die nooit gehadquote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Xenwolfie het volgende:
Haten jullie geen 32 MB flashkaartjes?
jaaa maar gelukkig haddik nog van me oude telefoon een memory stick duo 128 liggen...quote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Xenwolfie het volgende:
Haten jullie geen 32 MB flashkaartjes?
Dude check je fotoboek ffquote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa maar gelukkig haddik nog van me oude telefoon een memory stick duo 128 liggen...
net te weinnig voor lumines
Alsof je de DC-versie aan het spelen bent, heb zelf ook net VT opgehaald. (midnight club beviel niet)quote:Op maandag 5 september 2005 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als hij in de buurt komt van de Dreamcast versie wel, heb em nog niet gespeeld
Ik vind het scherm juist ideaal om een film op te bekijkenquote:Op maandag 5 september 2005 19:23 schreef Xrenity het volgende:
Heb er vandaag even op gespeeld(iemand op school heeft er 1 gekocht). Viel me wel tegen hoe lang het duurt voor je eindelijk bezig bent (DTM2), maar ik moet zeggen dat er echt schitterend uit zag
Ook is het scherm imo toch te klein voor films. Ik denk dat je niet echt helemaal 'in' de film komt te zitten...
Moet je lange busreis makenquote:Op maandag 5 september 2005 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
Scherm is idd wel goed genoeg om films op te kijken in de bus ofzo
Ik zit een uur in de bus, als het een komedie is of wat dan ook kan ik de 2e helft ook op de terugweg kijken. Het liefst zet ik er trouwens muziek video's opquote:
Ik ben geen laadtijden gewend (alleen met me PC dan), dus ik vind iedere laadtijd irritant.quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Met kerst pas wtf?
Ik vindt de laadtijden bij de games trouwens wel meevallen
Zelfs JIJ hebt laadtijden op de pc, ontkom je niet aan. Tenzij je oudere games speelt. iig geen Battlefield 2 of Halflife 2quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben geen laadtijden gewend (alleen met me PC dan), dus ik vind iedere laadtijd irritant.
Maar laadtijden op een handheld is 10 maal zo erg. Ik klik me handheld aan en wil direct gaan spelen in de trein of op school. Als ik uren de tijd heb en thuis zit ga ik wel op me console/pc spelen. Ik gebruik me handhelds juist in de andere momenten.quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef Pecker het volgende:
[..]
Zelfs JIJ hebt laadtijden op de pc, ontkom je niet aan. Tenzij je oudere games speelt. iig geen Battlefield 2 of Halflife 2
Sitecom!!! Networking products of the devil!! Retour dat halffabrikaat aub meteen! Je wilt niet weten hoeveel van die dingen ik wekelijks defect terug zie komen!!quote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef Sickert het volgende:
Vraagjuh!!
ik heb me laten vertellen dat ik een wirreles kaart in mn pc kon zetten en dan zo via mn pc kan internetten met mn psp het gaat om deze kaart
[afbeelding]
maar ik krijg het niet voor elkaar
wel kan die m soms vinden met een verbinding van 25% en dan geeft ie een error aan....
heeft iemand hier ervaring mee?
WOW, Teh useless.quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb net voor het eerst in m'n leven "gewardrived" met m'n PSP![]()
Eerste onbeveiligde verbinding reeds na 30 meter te pakken.
Gewoon met de webbrowser aan rondlopen en wachten op verbinding, of hoe doe je dat?quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb net voor het eerst in m'n leven "gewardrived" met m'n PSP![]()
Eerste onbeveiligde verbinding reeds na 30 meter te pakken.
Nieuwe verbinding aanmaken....scannen....en dan de onbeveiligde eruit zoeken.quote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon met de webbrowser aan rondlopen en wachten op verbinding, of hoe doe je dat?
de hele tijd op scannen drukkenquote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon met de webbrowser aan rondlopen en wachten op verbinding, of hoe doe je dat?
vergeet dan wel je switch niet om te zetten hahaquote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ga ik eens proberen dan, ik heb wireless internet nog niet getest van dat ding
Als je in de stad studeert/werkt/woont heb je wifi op elke hoek (hier in Rotterdam).quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef BMH het volgende:
Wanneer wil je op internet surfen? Het is leuk voor in de trein, helaas is er geen wifi netwerk in de trein. Thuis kan het, maar daar heb je ook een PC.
Al die functies die je nooit gaat gebruiken, maar waar je wel voor betaald. Lijkt wel een Xbox 360.
weet jij een paar (gratis) wifi spots in rotterdam dan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je in de stad studeert/werkt/woont heb je wifi op elke hoek (hier in Rotterdam).
Uiteraardquote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef spenky het volgende:
vergeet dan wel je switch niet om te zetten haha
BMH uber nintendo fanboy hou eens op johquote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef BMH het volgende:
Wanneer wil je op internet surven? Het is leuk voor in de trein, helaas is er geen wifi netwerk in de trein. Thuis kan het, maar daar heb je ook een PC.
Al die functies die je nooit gaat gebruiken, maar waar je wel voor betaald. Lijkt wel een Xbox 360.
Het is gewoon scannen en proberen ik ben wel een lijstje aan het maken van allerlei wifi spots.quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef spenky het volgende:
[..]
weet jij een paar (gratis) wifi spots in rotterdam dan?
oh je edit al hahaquote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is gewoon scannen en proberen ik ben wel een lijstje aan het maken van allerlei wifi spots.
Ik denk altijd van: Wat wil ik doen? en niet van Wat kan ik doen?.quote:Op maandag 5 september 2005 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je in de stad studeert/werkt/woont heb je wifi op elke hoek (hier in Rotterdam).
Gamer, die niet gaat betalen voor "coole" functies waar hij toch niets mee gaat doen. En ik trap ook nooit meer in een hype (zoals de PSP).quote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
BMH uber nintendo fanboy hou eens op joh![]()
De DS zit ook vol port games.quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk altijd van: Wat wil ik doen? en niet van Wat kan ik doen?.
Ik kan ook wel op een mountainbike door de stad racen. Maar daar heb ik geen zin in. Het zelfde gevoel heb ik bij de PSP/Xbox 360. Films kijken, MP3's luisteren, foto's & web browsen.... Dit kan ik ook thuis doen op me PC/TV.
Ik zit nog op school. Ik bekijk me rooster, een enkel tussenuurtje hier en daar. 50 minuten de tijd... Wil ik dan een halve film kijken, of muziek luisteren op me PSP, of foto's bekijken? Nee, ik wil gamen. En wat krijg je voorgeschoteld? Een berg console game ports die je al hebt gespeeld.![]()
De PSP heeft nog niet genoeg exclusieve games om mij te interreseren.
niet allemaal ports.. maarik denk dat ze dat doen... om zo snel mogelijk goeie spellen uit te brengen.. Ik denk dat er later nog wel meer goeie games komen.. en porten is natuurlijk wel het makkelijst..quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk altijd van: Wat wil ik doen? en niet van Wat kan ik doen?.
Ik kan ook wel op een mountainbike door de stad racen. Maar daar heb ik geen zin in. Het zelfde gevoel heb ik bij de PSP/Xbox 360. Films kijken, MP3's luisteren, foto's & web browsen.... Dit kan ik ook thuis doen op me PC/TV.
Ik zit nog op school. Ik bekijk me rooster, een enkel tussenuurtje hier en daar. 50 minuten de tijd... Wil ik dan een halve film kijken, of muziek luisteren op me PSP, of foto's bekijken? Nee, ik wil gamen. En wat krijg je voorgeschoteld? Een berg console game ports die je al hebt gespeeld.![]()
De PSP heeft nog niet genoeg exclusieve games om mij te interreseren.
Het gaat niet op de Ports, die negeer ik. Het gaat om de goede exclusives. En die heeft de DS nu wel, PSP niet.quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
De DS zit ook vol port games.
Het is trouwens interesseren en niet interreseren.
Wifi router is super easy. Alles is in te stellen via je PC (je kunt met je router connecten).quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Sickert het volgende:
MAAR ik heb nogsteeds t probleem dat het niet werkt hij herkent m wel alleen wil niet connecten....
wtf is dit?
en werkt zo'n wifi router meteen of?..
en wat kosten die krengen?
Heb je het gerucht al gehoord?quote:Op maandag 5 september 2005 21:12 schreef MIster911 het volgende:
Yoshihiroals je iets op 1 september belooft moet je het ook nakomen.
gewoon beneden op de bank lekker doelloos rommelen met mn psp... en natuurlijk mario karten als die er eindelijk isquote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Wifi router is super easy. Alles is in te stellen via je PC (je kunt met je router connecten).
Vraagje: wat wil je gaan doen met de wifi connectie op dit moment?
tyfus ding wat ik nu heb trouwens :S moetk weer helemaal terug... iemand suggesties wat wel een goede router is? ik wil trouwens mn pc niet draadloos... kan dat ook? enkel voor mn psp en dsquote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
gewoon beneden op de bank lekker doelloos rommelen met mn psp... en natuurlijk mario karten als die er eindelijk is![]()
nietzo bashen bmh ja het is een gehyped klote ding maar sommige mensen vinden het nu eenmaal leuk![]()
oh kan best wel, er is al een een fiilmpje : http://www.maxconsole.net/?mode=gotodownload&downloadid=1004 vanm een andere downgrader die ook 2.00 kan downgraden maar daar moeten we dus ook nog op w8en.quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je het gerucht al gehoord?
Yoshihiro is weg uit WAB.
(en WAB is opgeheven)![]()
linksys accespoint, ja dat kanquote:Op maandag 5 september 2005 21:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
tyfus ding wat ik nu heb trouwens :S moetk weer helemaal terug... iemand suggesties wat wel een goede router is? ik wil trouwens mn pc niet draadloos... kan dat ook? enkel voor mn psp en ds
Hij is helemaal niet weg uit WABquote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je het gerucht al gehoord?
Yoshihiro is weg uit WAB.
(en WAB is opgeheven)![]()
Wil jij een kapotte psp bezitten dan? Ik ook nietquote:Op maandag 5 september 2005 21:12 schreef MIster911 het volgende:
Yoshihiroals je iets op 1 september belooft moet je het ook nakomen.
Beter!quote:Op maandag 5 september 2005 21:35 schreef MIster911 het volgende:
[..]
oh kan best wel, er is al een een fiilmpje : http://hier.stondeenfilm.pje vanm een andere downgrader die ook 2.00 kan downgraden maar daar moeten we dus ook nog op w8en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |