De een past wel en de ander nietquote:Op maandag 5 september 2005 12:03 schreef Djeez het volgende:
Wat is het verschil tussen een memorystick Pro en een memorystick Duo ?
Net even gebeld met het FRS filiaal waar ik mijn Midnight Club 3 heb gekocht.quote:Op zondag 4 september 2005 21:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Bart Smit heeft in de Algemene Voorwaarden een hoofdstukje over software -> binnen 24 uur.
laat ons even weten of het er is en wat het kost!quote:Op maandag 5 september 2005 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht heeft Media Markt goedkope Memorysticks, ik ga daar straks of morgens eens kijken
Ja, maar alleen als het artikel nog is verzegeld en je de bon nog hebt en zo..quote:Op maandag 5 september 2005 14:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je bij de FRS ook het geld terug krijgen?
Als hij in de buurt komt van de Dreamcast versie wel, heb em nog niet gespeeldquote:
Tis een geupgrade port (zoals haast alle titels) dus in de buurt zal hij wel zittenquote:Op maandag 5 september 2005 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als hij in de buurt komt van de Dreamcast versie wel, heb em nog niet gespeeld
quote:Op maandag 5 september 2005 16:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis een geupgrade port (zoals haast alle titels) dus in de buurt zal hij wel zitten![]()
Ik wel, gelukkig heb ik die nooit gehadquote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Xenwolfie het volgende:
Haten jullie geen 32 MB flashkaartjes?
jaaa maar gelukkig haddik nog van me oude telefoon een memory stick duo 128 liggen...quote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Xenwolfie het volgende:
Haten jullie geen 32 MB flashkaartjes?
Dude check je fotoboek ffquote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa maar gelukkig haddik nog van me oude telefoon een memory stick duo 128 liggen...
net te weinnig voor lumines
Alsof je de DC-versie aan het spelen bent, heb zelf ook net VT opgehaald. (midnight club beviel niet)quote:Op maandag 5 september 2005 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als hij in de buurt komt van de Dreamcast versie wel, heb em nog niet gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |