Die gezichten van de andere mensen toen hij dat zei.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
En ook respect voor Kanye West:
http://sr1.mytempdir.com/142865
Of auto's die een keer NIET 2 op 1 rijden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
, gaat niet om de typefouten
Ik heb nog geen koffie op he, pas op
Maar goed, laat ze lekker aan de autoloze zondagen gaan.
Ik vond Myers eerder geïrriteerd kijken dan verbaasd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Die gezichten van de andere mensen toen hij dat zei.
haha.. die is best grappig om te zienquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Helemaal niet...ik denk dat de burgemeester zijn hart bij het volk heeft. Je zag hem ook weinig op televisie, het lijkt voor hem dat elk minuut eentje te veel is, hij heeft hard gewerkt als ik de berichtgeving mag geloven. Kun je niet zeggen over de gouveneur van Louisiana die maar blijf zeiken op televisie met dreigtaal alsof het oorlog is. En de senator van Louisiana die maar iedereen blijft prezen en het niet over echte zaken heeft (hulpverlening).quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:42 schreef yup het volgende:
Juist dit wilde ik zeggen.
Ik weet dat de burgemeester (hoe klein het ook is) ook doet om aan populariteit te winnen, maar als hij de kans had om iets eraan te doen, dan zou hij het ook wel doen volgens mij...
Volgens mij is Bush echt bang dat Irak uit de hand gaat lopen vandaar dat ie niks/niemand daar vandaan haalt...
Ik begrijp hieruit dat jij ervaring hebt op dat gebied?quote:Op ]zaterdag 3 september 2005 10:05 schreef klez het volgende:
na 4 dagen zonder eten heb je niet zo'n honger dat je mensen hoeft dood te schieten.
Dat werd drie delen geleden al gezegdquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:09 schreef boekenworm het volgende:
Tja... ik mag zeker niet zeggen dat dit wel in een klap een goede etnische zuivering is? Ik bedoel, enkel de aso's zijn getroffen en de rest kon een vlucht betalen.
Nee, het maakt je alleen een mens zonder gevoel voor de mensheid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:09 schreef boekenworm het volgende:
Tja... ik mag zeker niet zeggen dat dit wel in een klap een goede etnische zuivering is? Ik bedoel, enkel de aso's zijn getroffen en de rest kon een vlucht betalen.
O... maar de mensheid doet me helemaal niks. En toch zijn ze daar in een klap van de zwak sociale mensen af. Mensen zonder geld, werk of andere nuttige dingen. Ze bejatten elkaar, vermoorden en verkrachten elkaar. Roven de winkels leeg. In een klap van die bende af als je lang genoeg wacht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:18 schreef Stratos het volgende:
[..]
Nee, het maakt je alleen een mens zonder gevoel voor de mensheid.
Een deel van de agenten heeft al ontslag genomen. Een huis hebben ze niet meer dus waarom zouden ze hun leven nog wagen om een stad te verdedigen die momenteel bijna alleen nog op papier bestaat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:24 schreef yup het volgende:
Ik wil die gasten niet goedpraten (de politie dus) maar ik wil jullie ook erop wijzen dat het levensgevaarlijk is voor de politie, als die hun werk gaan doen...
Iedereen heeft daar wapens (is de USA he) en als een agent dom gaat doen is er wel een groot risico om neergeknald te worden. If you can't beat them, join them kan je hier letterlijk nemen dus
Een irritantere inleiding is niet mogelijk. De richting die je aan de discussie wil geven vind ik ook niet echt passend in deze topic. Misschien een idee om het op een wat hoger abstractieniveau elders te proberen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:09 schreef boekenworm het volgende:
Tja... ik mag zeker niet zeggen
Mike Myers, toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef Toad het volgende:
"Bush doesn't care about black people", zegt-ie. Toch een verschil.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:48 schreef popolon het volgende:
Kanye West (schrijf ik dat zo goed?), rapper en een van de hosts van het benefietconcert nu op televisie, zegt gewoon keihard in de camera "George Bush hates black people"![]()
Live televisie.
Ik heb ooit eens een week niet gegeten. Doelbewust. En ik ben de laatste die zal zeggen dat het makkelijk is. Maar om dan anderen dood te gaan schieten, nou nee. Dat heeft wel degelijk met beschaving ed te maken. Dit is gewoon een van de negatieve effecten van het feit dat je in elke maatschappij een "onderklasse" hebt die beteugeld en gecontroleerd moet worden. Valt die controle weg, dan...quote:Ik begrijp hieruit dat jij ervaring hebt op dat gebied?
Misschien moet jij eens 4 dagen geen eten krijgen en overal je heen de chaos steeds groter zien worden. Dan ben ik heel benieuwd of jij ook kalm blijft.
En dat weet jij omdat je daar alles over weet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat stukje waarin er sprake was van kannibalisme geloof ik dus niet he. Na vier dagen ben je nog niet zover dat je de walging daarover opzij zet.
Maar de strekking is duidelijk, heel duidelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Bush doesn't care about black people", zegt-ie. Toch een verschil.
Het enige "bericht" van kanibalisme dat ik gezien heb, was een stukje op een weblog. Geloof ik dus ook geen reet van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef JackyVie het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je daar alles over weet?
Of omdat je een lul bent en je niet kan inleven in de situatie van mensen die al meer dan vier dagen op een dak zitten en niks gegeten hebben?
Mij lijkt het ook sterk, maar ik vind het altijd zo sneu als mensen hun mening er weer eens voor waar tussengooien en daarvoor terugvallen op iets waar ze nauwelijks in thuis zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het enige "bericht" van kanibalisme dat ik gezien heb, was een stukje op een weblog. Geloof ik dus ook geen reet van.
Met wat voor doel?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef klez het volgende:
Ik heb ooit eens een week niet gegeten. Doelbewust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |