abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:05:08 #101
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_30223950
Grappig dat domme anti-Bush/VS gelul hier weer. Op state-level zijn er gewoon een hoop inschattingsfouten gemaakt. Veel arme inwoners hebben gruwelijk misbruik gemaakt van de situatie, na 4 dagen zonder eten heb je niet zo'n honger dat je mensen hoeft dood te schieten. Tenzij je de kans schoon ziet om er zelf beter van te worden. Gebrek aan beschaving dus, en ik heb weinig illusies dat het in de arme delen van Rotterdam of Den Haag anders zou verlopen.
Of dat onze bestuurders wel capabel op een ramp van deze omvang zouden reageren.

Louisiana is een democratic state waar de kliek van Bush weinig invloed heeft.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_30223973
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 04:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
En ook respect voor Kanye West:
http://sr1.mytempdir.com/142865
Die gezichten van de andere mensen toen hij dat zei.
pi_30224023
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 08:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

, gaat niet om de typefouten

Ik heb nog geen koffie op he, pas op
Maar goed, laat ze lekker aan de autoloze zondagen gaan.
Of auto's die een keer NIET 2 op 1 rijden.
For great justice!
pi_30224097
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:07 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik vond Myers eerder geïrriteerd kijken dan verbaasd.
Maar je ziet dat die West zich nog in staat te houden ook. ("And they....have given permission to shoot us")
Ik zie aankomen dat dit muisje nog een heel vervelend staartje gaat krijgen. Helemaal toen je Bush gisteren in Biloxi zag aankomen, en dan duidelijk bij wijze van goedmakertje de enige twee zwarte bewoners die er rondliepen in zijn armen nam. Toen werd ik echt even misselijk.
Maar met de pijpleiding is het minder erg dan gedacht
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30224109
quote:

[..]

haha.. die is best grappig om te zien
pi_30224263
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:42 schreef yup het volgende:
Juist dit wilde ik zeggen.

Ik weet dat de burgemeester (hoe klein het ook is) ook doet om aan populariteit te winnen, maar als hij de kans had om iets eraan te doen, dan zou hij het ook wel doen volgens mij...

Volgens mij is Bush echt bang dat Irak uit de hand gaat lopen vandaar dat ie niks/niemand daar vandaan haalt...
Helemaal niet...ik denk dat de burgemeester zijn hart bij het volk heeft. Je zag hem ook weinig op televisie, het lijkt voor hem dat elk minuut eentje te veel is, hij heeft hard gewerkt als ik de berichtgeving mag geloven. Kun je niet zeggen over de gouveneur van Louisiana die maar blijf zeiken op televisie met dreigtaal alsof het oorlog is. En de senator van Louisiana die maar iedereen blijft prezen en het niet over echte zaken heeft (hulpverlening).

P.S. De burgemeester was al zeer populair voor de ramp, dus aan zijn populariteit hoeft hij niet te werken.
pi_30224307
quote:
Op ]zaterdag 3 september 2005 10:05 schreef klez het volgende:

na 4 dagen zonder eten heb je niet zo'n honger dat je mensen hoeft dood te schieten.
Ik begrijp hieruit dat jij ervaring hebt op dat gebied?
Misschien moet jij eens 4 dagen geen eten krijgen en overal je heen de chaos steeds groter zien worden. Dan ben ik heel benieuwd of jij ook kalm blijft.

Wat je Bush wel degelijk kunt verwijten is dat een zeer groot deel van de National Gard (let op het woord National) in Irak zit. De National Gard is juist bedoeld om in de VS bij dergelijke rampen hulp te bieden. Beetje raar dat je die dan niet in kunt zetten omdat ze in Irak zijn.

Niet alleen de manschappen zitten daar, maar ook de middelen die de mensen in New Orleans uitstekend hadden kunnen gebruiken.
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 10:42:30 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30224394
ja gevechtstanks enzo

er is nog meer dan genoeg national guard aanwezig in de regio alleen heeft iemand ze niet gemobiliseert en iedereen schuift de schuld op elkaar af
laat die figuren volwassen worden en zeggen 'mijn fout, wat nu?'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:09:51 #109
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_30224830
Tja... ik mag zeker niet zeggen dat dit wel in een klap een goede etnische zuivering is? Ik bedoel, enkel de aso's zijn getroffen en de rest kon een vlucht betalen.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_30224953
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:09 schreef boekenworm het volgende:
Tja... ik mag zeker niet zeggen dat dit wel in een klap een goede etnische zuivering is? Ik bedoel, enkel de aso's zijn getroffen en de rest kon een vlucht betalen.
Dat werd drie delen geleden al gezegd Je bent dus niet bijzonder meer.
pi_30224981
quote:
Nee, het maakt je alleen een mens zonder gevoel voor de mensheid.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:19:57 #113
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_30225015
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:18 schreef Stratos het volgende:

[..]

Nee, het maakt je alleen een mens zonder gevoel voor de mensheid.
O... maar de mensheid doet me helemaal niks. En toch zijn ze daar in een klap van de zwak sociale mensen af. Mensen zonder geld, werk of andere nuttige dingen. Ze bejatten elkaar, vermoorden en verkrachten elkaar. Roven de winkels leeg. In een klap van die bende af als je lang genoeg wacht.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_30225118
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:24 schreef yup het volgende:
Ik wil die gasten niet goedpraten (de politie dus) maar ik wil jullie ook erop wijzen dat het levensgevaarlijk is voor de politie, als die hun werk gaan doen...

Iedereen heeft daar wapens (is de USA he) en als een agent dom gaat doen is er wel een groot risico om neergeknald te worden. If you can't beat them, join them kan je hier letterlijk nemen dus
Een deel van de agenten heeft al ontslag genomen. Een huis hebben ze niet meer dus waarom zouden ze hun leven nog wagen om een stad te verdedigen die momenteel bijna alleen nog op papier bestaat.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_30225160
quote:
Tja... ik mag zeker niet zeggen
Een irritantere inleiding is niet mogelijk. De richting die je aan de discussie wil geven vind ik ook niet echt passend in deze topic. Misschien een idee om het op een wat hoger abstractieniveau elders te proberen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 september 2005 @ 11:25:50 #116
862 Arcee
Look closer
pi_30225161
quote:
Mike Myers, toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 september 2005 @ 11:27:16 #117
862 Arcee
Look closer
pi_30225195
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:48 schreef popolon het volgende:
Kanye West (schrijf ik dat zo goed?), rapper en een van de hosts van het benefietconcert nu op televisie, zegt gewoon keihard in de camera "George Bush hates black people"

Live televisie.
"Bush doesn't care about black people", zegt-ie. Toch een verschil.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:29:41 #118
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_30225261
quote:
Ik begrijp hieruit dat jij ervaring hebt op dat gebied?
Misschien moet jij eens 4 dagen geen eten krijgen en overal je heen de chaos steeds groter zien worden. Dan ben ik heel benieuwd of jij ook kalm blijft.
Ik heb ooit eens een week niet gegeten. Doelbewust. En ik ben de laatste die zal zeggen dat het makkelijk is. Maar om dan anderen dood te gaan schieten, nou nee. Dat heeft wel degelijk met beschaving ed te maken. Dit is gewoon een van de negatieve effecten van het feit dat je in elke maatschappij een "onderklasse" hebt die beteugeld en gecontroleerd moet worden. Valt die controle weg, dan...

De Amerikaanse obsessie voor vrij vuurwapenbezit maakt het niet gemakkelijker natuurlijk. Van de andere kant, hoe zou het in Nederland gaan waar waarschijnlijk alleen de onbeschaafde lui over vuurwapens beschikken...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:29:45 #119
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_30225264
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat stukje waarin er sprake was van kannibalisme geloof ik dus niet he. Na vier dagen ben je nog niet zover dat je de walging daarover opzij zet.
En dat weet jij omdat je daar alles over weet?

Of omdat je een lul bent en je niet kan inleven in de situatie van mensen die al meer dan vier dagen op een dak zitten en niks gegeten hebben?
pi_30225265
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

"Bush doesn't care about black people", zegt-ie. Toch een verschil.
Maar de strekking is duidelijk, heel duidelijk
pi_30225322
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef JackyVie het volgende:

[..]

En dat weet jij omdat je daar alles over weet?

Of omdat je een lul bent en je niet kan inleven in de situatie van mensen die al meer dan vier dagen op een dak zitten en niks gegeten hebben?
Het enige "bericht" van kanibalisme dat ik gezien heb, was een stukje op een weblog. Geloof ik dus ook geen reet van.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:37:02 #122
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_30225412
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het enige "bericht" van kanibalisme dat ik gezien heb, was een stukje op een weblog. Geloof ik dus ook geen reet van.
Mij lijkt het ook sterk, maar ik vind het altijd zo sneu als mensen hun mening er weer eens voor waar tussengooien en daarvoor terugvallen op iets waar ze nauwelijks in thuis zijn.
Het bericht verwerpen omdat het uniek is en op een weblog staat is de enige reden waarom je het zou verwerpen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 september 2005 @ 12:00:04 #123
862 Arcee
Look closer
pi_30225952
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef klez het volgende:
Ik heb ooit eens een week niet gegeten. Doelbewust.
Met wat voor doel?
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:03:03 #124
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_30226022
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Met wat voor doel?
Slimfast
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:17:21 #125
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©