wtf, staat yasmin al in de playboy?quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
Lucas wilde nog even rukken op de playboy (?) van Yasmin.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wtf, staat yasmin al in de playboy?
was een mooie "goof" geweest btw, om bij meneer harmsen een playboy neer te leggen met fajah
Deed me aan een BNN-reclame denkenquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef Frasier het volgende:
Moet ie natuurlijk wel de Xbox kapot trappen en niet de videorecorder. Zo gaat dat ding natuurlijk nooit uit.
jaa wil ik ook weten. Zat net een boekje te lezen omdat het zo saai was dus heb het niet gezien!quote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef JohnDDD het volgende:
wat zag harmsen nou toen dorothea net bij hem was? een eviction-notice ofzo?
IJdele hoop... de pubers die wel kunnen acteren zijn op.quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
Goed gecast, nu hopen dat ie kan acteren.
Dit is toch niet een blijvende Lucas, hèquote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
IJdele hoop... de pubers die kunnen acteren zijn op.![]()
Ik vind Nina wel aardigquote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
IJdele hoop... de pubers die wel kunnen acteren zijn op.![]()
Dat bedoel ik... dat waren de laatste 2.quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
Ik vind Nina wel aardig. iig de troep die ze uitkraamt. En Gyman Jr. was toch ook wel grappig
.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
En Gyman Jr. was toch ook wel grappig.
Wie weet tracteert RTL4 (als familiezender) ons wel op een familiedrama. Exit Stefano/Lucas en ontroostbare Janine wordt weer in de armen van Ludo gedreven. Doen ze ook meteen weer iets actueels.quote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef DaMart het volgende:
Lucas wilde al naar zijn graf, jammer dat Stefano hem tegenhield
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |