Als die non hem nou dood maakt is ze wel gelijk populairquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak he....
zolang Ray daar nog rondloopt is het sowieso vrij dramatisch allemaal
Ik loop mezelf niet te herhalen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
waarom loop je jezelf nou te herhalen, Eef?!
Frey, dank je welquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:40 schreef Frey het volgende:
De eerste scènes van Rixt Leddy
ik vond Remco wel leuk, ik heb helaas zijn hele return gemist, daar kwam ik pas achter toen hij alweer weg was:)quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
Remco was eigenlijk best leuk gecast als zoon van Jeff
net als Jack... ben geen fan, maar hij líjkt wel op Frits
bijna net zoveel als Nina op haar tante..........
Jef had hem kennelijk compleet gewist...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:20 schreef Wup het volgende:
ik vond Remco wel leuk, ik heb helaas zijn hele return gemist, daar kwam ik pas achter toen hij alweer weg was:)
hij was echt wel grappig, een mislukt oplichtertje, best vreemd dat hij eruit geschreven werd
Mariekequote:wie is Nina's tante?
haha, ja ik had het al bedacht..... LOL wat was dat kind vreselijk, het was gewoon lachwekkendquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
Marieke
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
best knap eigenlijk:
Dian gooit haar telefoon kapot en wordt later alsnog door Jack gebeld?!
Nathalie Mourits, echt een ramp ja.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:24 schreef Wup het volgende:
haha, ja ik had het al bedacht..... LOL wat was dat kind vreselijk, het was gewoon lachwekkend
Thnxquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
als dank hier nog een klein stukje Dian toen Chris Jolles net begon als Dian in GTST
GTST januari 1995, Remco, Frits & Dian [save target as]
Dit is echt geweldig!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
als dank hier nog een klein stukje Dian toen Chris Jolles net begon als Dian in GTST
Laura valt volgens sommigen in die categorie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef babette21 het volgende:
een levend lijk zou ook een beetje erg raar zijn he![]()
Die is snel weg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
Ik vind hem wel ok, maar nog steeds best wel onoverzichtelijkquote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Airelle het volgende:
De nieuwe site is kut, de vorige ook trouwens.
Inderdaad. Maar gelukkig hadden ze altijd zo'n 'waar vind ik wat op de site'-knopje.quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok, maar nog steeds best wel onoverzichtelijk
Ja dat was wel handig, ik gebruikte het alleen nooit. Ik ging altijd als een gek zitten zoeken door die sitequote:Op zondag 4 september 2005 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar gelukkig hadden ze altijd zo'n 'waar vind ik wat op de site'-knopje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |