Me too... dacht na 10 seconden zingen: "Oké Jef, krijg nou maar ff verdomd snel die beroerte!!"quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte toen ik Jef zo bezig zag.
Oeh jij bent slechtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:38 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Me too... dacht na 10 seconden zingen: "Oké Jef, krijg nou maar ff verdomd snel die beroerte!!"
![]()
Ga dan naar mijn website, daar staan ze.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand misschien ook de laatste 2 scènes voor de val van Val cappen en uploaden?
Vond ik namelijk érg mooi!
By the way alvast bedankt voor leader en cliff, erg leuk om nog ff een paar keer te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzinquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Ga dan naar mijn website, daar staan ze.
Angela Schijf komt in de kerstaflevering terug in GTST, ze komt de zieke Jef opvrolijken met haar dochtertje! Het is maar eenmalig..
Het klopt ook nog het is alleen zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik denk dat Valerie met dat "mes" zich zelf los snijdzou wel een aardig iets van der zijn
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik denk dat Valerie met dat "mes" zich zelf los snijdzou wel een aardig iets van der zijn
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Maar dat zou trouwens nog nergens op slaan: Barbara en Charlie kunnen Valerie bijna niet houden, en dan zou Charlie alleen wel ineens Barbara kunnen houden
Klopt het echt??quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het klopt ook nog het is alleen zo voorspelbaar![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Ga dan naar mijn website, daar staan ze.wil ik graag doen... maar wat is je website?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
Dit is mijn website.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:16 schreef Mvnl het volgende:
[..]
wil ik graag doen... maar wat is je website?
Waar op de site vind ik ze precies?quote:
quote:Op de vraag of ze wel terug zou willen keren in een soapserie is Anouk heel duidelijk. "Tuurlijk. Al het werk is meegenomen!" Anouk zelf is nog niet soapie af, maar of één van de soapseries haar een rol zou willen geven is nog maar de vraag.
Interview: Anouk van Nes in een of ander magazine..
Hier staan ze tussen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:41 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Waar op de site vind ik ze precies?
Kan ze namelijk niet vinden..
(ik bedoel die scènes waarin Valerie en Barb het uitpraten)
Oeps... m'n term 'gecapt" was misschien niet helemaal handig..quote:
Zoek je ruzie???quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Als ze maar niet terug in GTST komt![]()
quote:nina krijgt een vriendje in gtst genaamd vos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |