quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Frey het volgende:
Ben je daar eindelijk![]()
Straks een uitgebreide mening van jou
Van de hele vrijdag en van alle vernieuwingenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik moet nog mijn verslag uitbrengen over 3000 he??
volgens mij zei hij dat Robert in 15 jaar nog nooit een boek had gelezen,quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
Hij had het over 'lezen in GTST', hij vond dat er meer gelezen moest worden.
ik vind haar wel wat jong overkomen, in vergelijking tot Jackquote:
Ik kijk het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij zei hij dat Robert in 15 jaar nog nooit een boek had gelezen,
omdat ie enigszin sexverslaafd was
ps. waarom zitten we vandaag nou wéér de hele tijd met Stefano opgescheept?!?!
Die komen vrijdagquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Mvnl het volgende:
Frey, heb je toevallig ook de scènes erna... Heb nu vrijwel alle Val-scènes uit afl.3000 behalve degene waar t me omgaat.. die 2 huil/verzoen-scènes over de schuur met Barbara dus...
DNA-test? Ik heb het gemist, welke test?quote:
Ideetje van Doro om te bewijzen dat Dennis haar zoon is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
DNA-test? Ik heb het gemist, welke test?
Waarom casten ze dan iemand van 23quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marly is best schattig op die chat![]()
Volgens haar moet Nina 15 jaar oud voorstellen en volgens Everon is Bing 18/19
Ja gelukkig voor Laura had ze genoeg verhalen achter de hand.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef Mvnl het volgende:
Beetje cheap om Valerie als afleidingsmanoeuvre te gebruiken, Lau...
vraag Everon meteen even [namens ons allemaal] of hij het niet erg vindt om het meest saaie personage in gtst ever te spelen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marly is best schattig op die chat![]()
Volgens haar moet Nina 15 jaar oud voorstellen en volgens Everon is Bing 18/19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |