Tot groot verdriet van SCH....quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen flauw idee MM, er gaan altijd vrouwen naast me zitten.
Ha Blauwe Vaduzquote:
Homo's mogen ook alles zeggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, best gezellig. Heb alleen even gevraagd waar ze haar borsten verstopt had![]()
Alles oke, ben nog even aan het genieten van de laatste dagen vakantie.quote:
Ook? Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Homo's mogen ook alles zeggen.
Voor Golfer wel ... voor Bluezz was het wel een uitwedstrijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was toch een thuiswedstrijd
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was toch een thuiswedstrijd
Oh. Was er dan ook een combiquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor Golfer wel ... voor Bluezz was het wel een uitwedstrijd
Tot ziensquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Zo, ga de boel afsluiten.
Prettige avond nog allen!
Dat lijkt me iets persoonlijks.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Komt het VBL A-B-C nog digitaal?
Overigens was ik de laatste zeker?
Jammer...quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me iets persoonlijks.
Je mag het album vast wel eens inkijken als je koffie bij het bruidspaar gaat drinkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Komt het VBL A-B-C nog digitaal?
Overigens was ik de laatste zeker?
Niet dat ik weet wat een apostolisatie isquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:19 schreef pfaf het volgende:
Gratis bier dan maar?
Of schrikt mijn apostolisatie jullie af?
Nieuw woord.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet wat een apostolisatie is
Is dat alles?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Iedereen die iets gedaan heeft voor het album, bedankt - ze zijn er echt heel blij mee!!! Of ze deden alsof.
waar heb ik dat nou gelezen vanmiddagquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat alles?
Heb je daarom m'n mailbox zo vol lopen spammen?
Volgens mij heeft die aandachtstrekker daar gewoon proberen de show te stelen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
waar heb ik dat nou gelezen vanmiddag
best romantischquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Net met het huwelijkspaar "gesproken" Trudie heeft Paul over de drempel gedragen.
ja al tig keer gezien, beetje uitgemolken op tv helaasquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Geweldige film op net 5!!
American beauty!!
Flauw.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef tong80 het volgende:
Tong ging even liggen om 21.00 uur. Ben net weer wakker en zie dat Nederland - China is gestaakt op het WK-Honkbal.
Het derde honk is gestolen.
barbaar ..quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja al tig keer gezien, beetje uitgemolken op tv helaas
Morgen Huntenpop
zeg ik dat hij slecht is danquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
barbaar ..![]()
hij's gewoon meesterlijk!
Persoonlijk ken ik ze niet... smaken verschillendquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ik dat hij slecht is dan
weet wel betere films daar niet van maar hij is wel erg vaak op tv
Golfer is maar een mazzelaarquote:
ze hebben vast geoefendquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef just me het volgende:
zo en dan is dit even de laatste... tijd voor mij om te gaan slapen en ik denk dat onsmaar eens flink moet gaan nuecken want nu mag het
![]()
[afbeelding]
het lukt nog pascalquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
leuk
jm heb je nog plek nodig voor de foto's?
ok is goed, slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
het lukt nog pascal
alle foto's worden nu naar golfer gemaild en ik ga dromen van huwelijksnachten
Samen met die rare snuiter met die bril van dat plaatje uit de OPquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
Is die mevrouw met die hoed ontsnapt uit een inrichting?
Die hebben ze alweer gevonden, die zat met een foto van Tieme Klompe op een bankjequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Samen met die rare snuiter met die bril van dat plaatje uit de OP
Och germ toch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Die hebben ze alweer gevonden, die zat met een foto van Tieme Klompe op een bankje
ja muts.. ik had ze naar jouw quicknet gestuurd.. werkt dat nog?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz@fok.nl
en hoe heette dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef tong80 het volgende:
Wel een bekend festival. Bestaat het festival van Lochem nog ?
Lochempop dacht ik.quote:
Weltruste en Tong ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier Pascal, ik ga holwaarts. Welterusten!
truste en succes morgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier Pascal, ik ga holwaarts. Welterusten!
Inderdaad...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
wat een geweldig nummer blijft het ook![]()
![]()
Van dat nummer wordt ik altijd wel even stil. Cd is ook erg goed iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad...
Ik krijg er kippevel van... zeer mooi.
Trouwens de hele CD is mooi
Truste, ik blijf nog wel even op, totaal geen zin om te gaan maffenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Van dat nummer wordt ik altijd wel even stil. Cd is ook erg goed idd
Ik ga maar eens slapen, truste Bos![]()
Hoe doet hij het?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil al een uur naar bed. Ben nog steeds BB aan het kijken
En dat Wessels aan het tennissen is, schiet ook niet op.
Pas net begonnen, break achter in de eerste set.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe doet hij het?
Hier zie ik dat alleen Eurosport uitzend en dat is op dit moment Clement - Murray
Oke, dank jequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pas net begonnen, break achter in de eerste set.
Weer lekker aan de Grolsch gezeten ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:34 schreef 9christensen het volgende:
dag hooor![]()
weer een mooie avond gehad
Heey Bosquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:34 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond/nacht dndiek
Veel plezier daarquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
Hoi en houdoe
Straks weer naar Engeland
uiteraard, wat jij?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weer lekker aan de Grolsch gezeten ?
2 Leffe Dubbelquote:
zozo Leffe dat kennen we hier nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 Leffe Dubbelen ben nu aan mijn derde Bavaria Bezig
Kan ik me niet voorstellen. Misschien omdat ik ietsjes dichter bij Belgie woonquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zozo Leffe dat kennen we hier niet
ik heb er wel eens van gehoord, maar ben het nog nooit ergens tegen gekomenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Misschien omdat ik ietsjes dichter bij Belgie woon
oké, dan komt het inderdaad doordat ik dicht bij België woon (ik woon, mocht je het niet weten in de regio Eindhoven). Hier kun je dus in iedere supermarkt Leffe kopen. Erg goede trappist.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik heb er wel eens van gehoord, maar ben het nog nooit ergens tegen gekomen
aha, nou een rondje Leffe dan maar!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oké, dan komt het inderdaad doordat ik dicht bij België woon (ik woon, mocht je het niet weten in de regio Eindhoven). Hier kun je dus in iedere supermarkt Leffe kopen. Erg goede trappist.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
aha, nou een rondje Leffe dan maar!
Weltrustequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:59 schreef dndiek het volgende:
Trusten Hools!!![]()
Ik ga een gat in de zaterdag slapen. Tot morgen 16 à 17uur![]()
.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Bossie! Ook nog wakker?
Mooi bruiloft feestje gehad zojuist
Ik ook niet, maar moet zo welquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Mooi,![]()
Ja ik ben nog wakker.
Totaal geen zin om te gaan slapen.
Ja ik las hetquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar moet zo wel
Enorme feestdag hiero
Idd, is ook wel heel velel; geluk natuurlijk, maar ja...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik las het
alletwee een baan is wel een feestdag waard
We leven hier niet in Vietnam, JM.quote:
ja drukke dag hequote:Op zaterdag 3 september 2005 10:17 schreef appelsientje het volgende:
Zo zo jullie zijn allemaal vroeg wakker
De eerste call heb ik al weer gehad..
ja, naar Huntenpopquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Oja je ging ergens naar toe...
ben ff de naam kwijt
Het is wel droogalleen ik mis de zon een beetje..
Dan maak je maar zinquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Goed bezig SCH!
Ik moet ook weer eens aan de bak, maar heb nu geen zin...
Appelsientje.. morgen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Noca en Clau.. zien wij elkaar morgen ??
Heb jij lenzen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef Suijk het volgende:
Of is het toch weer tijd voor nieuwe lenzen?
iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Appelsientje.. morgen?
Oww! Dan ben je in Scheemde zeker!
Hee blauwe appie!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Zachte lenzen, -3 met cilinder.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb jij lenzen?![]()
* SCH is dol op gehandicapte mannen![]()
Ik denk dat we niet in die contreien aanwezig zijn morgen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd
wordt mooi weer!!
Dus als jullie zin hebben
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:14 schreef Suijk het volgende:
Oei, dan moest je je haren kammen pfaf!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet in die contreien aanwezig zijn morgen...
Maandag gaan we er even een midweek tussenuit, dus dat wordt wassen enzo morgen, aangezien ik straks naar het voetjebal ga en clau naar haar zus.
Laat maar zien dan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen. Vanmorgen een foto-sessie gehad voor m'n ouders zilveren jubileum.
Inderdaad. Goede trend. Hoewel ze nu bij DETO een nieuw jeugdhonk hebben hè...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:26 schreef Dos37 het volgende:
de amateurbijlage van de tubantia was weel leuk.
leuk om te zien dat Dos groter is als Deto
ik ben er niet geweestquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Goede trend. Hoewel ze nu bij DETO een nieuw jeugdhonk hebben hè...
Hoe was't feest gisteren. Heb één persoon kort gesproken en hij had erg naar z'n zin gehad.
Aaah joh.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ben er niet geweest
Het kon er financieel al niet meer uit
ik moet over een half uur alweer op de voetbal zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaah joh.![]()
![]()
Ik vond je al zo vroeg uit bed
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
wat moet ik dan in Scheemda doen.. op zondag is er helemaal niks te bleven
Ik ga zo met het 4e naar Daarle. Voor velen dé derby van het seizoen. Hoewel het 4e dit jaar ook wel naar de Boys moeten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik moet over een half uur alweer op de voetbal zijn.
Wij moeten tegen DVOquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ga zo met het 4e naar Daarle. Voor velen dé derby van het seizoen. Hoewel het 4e dit jaar ook wel naar de Boys moeten.
Dit jaar al 4 wedstrijden die bij voorbaad uit de hand lopen.![]()
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wij moeten tegen DVO![]()
het 4de daar speelt ook een italiaan in![]()
zo. Die zat vorig jaar nog bij ons in het team.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja!
Vorige week bij z'n debuut 2 keer gescoord.
Succesquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er vandoor, tot later!
Kan ook nauwlijks voetballen, had veel geluk. Ik geef 'm nog 2 weken en hij zit ook bij ons in het 6e o.i.d.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zo. Die zat vorig jaar nog bij ons in het team.
Dat was hetzelfde bij ons. Daar probeerde hij het ook in het 4de niet gekomen en toen met een bult gedonder vertrokken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kan ook nauwlijks voetballen, had veel geluk. Ik geef 'm nog 2 weken en hij zit ook bij ons in het 6e o.i.d.
Vaduz.en succes.
Verder zeurt hij ook veel te veel. Als het aan mij lag, speelde hij nu al weer in 't geel-zwart.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was hetzelfde bij ons. Daar probeerde hij het ook in het 4de niet gekomen en toen met een bult gedonder vertrokken.
succes vaduz
Doe ons dat A.U.B. niet aan. Laat hem maar naar Daarle gaan mooi er tussen inquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verder zeurt hij ook veel te veel. Als het aan mij lag, speelde hij nu al weer in 't geel-zwart.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Doe ons dat A.U.B. niet aan. Laat hem maar naar Daarle gaan mooi er tussen in
*snik*quote:
Sorry sientje.. moet je je toch maar bij je oma vermaken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*snik*![]()
Ik keek er zo naar uit...
Ga je kerken tellen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:28 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben ook eten en dan naar Werkendam. Wellicht nog tot laat op de middag, anders succes met Oranje!
Ja dat ga ik maandag ook maar ff doen denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Sorry sientje.. moet je je toch maar bij je oma vermaken.
Wij gaan onze OV even inleveren en dan ga ik naar het voetbal, misschien tot zo
Het is echt een kwestie van opbouwenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk Eilanden, het hardlopen gaat al beter
Helemaal troe - ga n u een half uurtje, met veel lopen tussendoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is echt een kwestie van opbouwen
En het geeft, mijn in ieder geval, een lekker geval als je steeds wat meer van jezelf kan eisen
50/50 denk ik, maar als het maar beweegt toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef Eilanden het volgende:
Of is het een half uurtje lopen met wat rennen tussendoor?
Ik plaag maar wat SCH! Ik vind het echt serieus goed dat je nu al een half uur bezig bent in plaats van de zes minuten eerst!quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
50/50 denk ik, maar als het maar beweegt toch?
Ik heb nu wel een radiootje mee - anders ben ik veel te veel aan het denken waar ik mee bezig ben en hoe lang ik nog moet etc.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik plaag maar wat SCH! Ik vind het echt serieus goed dat je nu al een half uur bezig bent in plaats van de zes minuten eerst!
Doe ik ook .. ik ga niet lopen zonder mijn MP3-spelerquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een radiootje mee - anders ben ik veel te veel aan het denken waar ik mee bezig ben en hoe lang ik nog moet etc.
hey!! DVS '33quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
vanmiddag lekker weer naar het voetballen.
NIVO-Sparta - DVS-33 Ermelo.
Doe ik ook wel eens tijdens het skeeleren.. maar das toch best gevaarlijk met al die auto's die je niet hoort...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Doe ik ook .. ik ga niet lopen zonder mijn MP3-speler
Moet jij niet op reis?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef golfer het volgende:
PC, na crash, weer enigzins aan de praat gekregen.
Moet er nog heel wat progjes opzetten en ben al mijn mailadressen weer eens kwijt.
Lekker is dat.. ik dacht al.. waar blijft Golfer.. ik dacht dat jij je wittebrood weken aan het vieren wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef golfer het volgende:
PC, na crash, weer enigzins aan de praat gekregen.
Moet er nog heel wat progjes opzetten en ben al mijn mailadressen weer eens kwijt.
Eén oortje indoen danquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens tijdens het skeeleren.. maar das toch best gevaarlijk met al die auto's die je niet hoort...
We moeten nog dat wittebrood kopen zometeenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
Lekker is dat.. ik dacht al.. waar blijft Golfer.. ik dacht dat jij je wittebrood weken aan het vieren was
dat wittebrood gisteren was ook ergquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We moeten nog dat wittebrood kopen zometeen
Wit smaakt beter!quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We moeten nog dat wittebrood kopen zometeen
Ligt eraan wat je erop doet! Een bruine boterham met kaas smaakt toch echt beter dan een wittequote:
JM, ik heb nog niets van je binnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:38 schreef just me het volgende:
![]()
dat wittebrood gisteren was ook erg![]()
We hadden gisteren grote schalen met witte sandwiches, met sla, toeters, bellen, zalm of brie erop. Ik ben normaal ook niet van het witbrood maar dit smaakte erg lekker en zag er prima uit iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erop doet! Een bruine boterham met kaas smaakt toch echt beter dan een witte
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hadden gisteren grote schalen met witte sandwiches, met sla, toeters, bellen, zalm of brie erop. Ik ben normaal ook niet van het witbrood maar dit smaakte erg lekker en zag er prima uit idd
Oh en de korstjes hadden ze eraf gesneden viel me op
vanwege de leeftijd van het bruidspaar![]()
Ah, het is gaan nazomeren in Nederland zie ik, kom ik in ieder geval niet in een koud huis terugquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Zeur niet AZ
Het is hier ook 26 graden![]()
Hoe lang zit je er nog ?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, het is gaan nazomeren in Nederland zie ik, kom ik in ieder geval niet in een koud huis terug
Ik heb nog twee weken vakantie, ben er nog niet helemaal uit wanneer ik terug rij. Hoewel, als ik de ontwikkeling van de benzineprijs zo zie, vraag ik mij af of ik nog wel ga eigenlijk
Vanmorgen al een tankwagen hier geweest: 1000l olie voor de CV, alvast voor de winter. Die prijs was ondertussen ook alweer flink gestegen, dus toch wel handig dat het bijtijds besteld was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gewoon een flinke tankwagen mee terug nemen
Maar je bent wel aan het genieten van je vakantie!! lekker.. je hebt het verdient
Vaarwelquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vanmorgen al een tankwagen hier geweest: 1000l olie voor de CV, alvast voor de winter. Die prijs was ondertussen ook alweer flink gestegen, dus toch wel handig dat het bijtijds besteld was.
Hm, het luchtalarm gaat hier af: het teken dat de brandweer ergens nodig is. Eens buiten kijken of ik een rookpluim zie.....
Geen brand. Er kwam ook gendarmerie en een ambulance met loeiende sirenes langs, dus er zal wel weer iemand zichzelf te pletter hebben gereden...quote:
Leuk vakantie plekjequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen brand. Er kwam ook gendarmerie en een ambulance met loeiende sirenes langs, dus er zal wel weer iemand zichzelf te pletter hebben gereden...
Foto's is de reden dat ik nu achter de computer zitquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk vakantie plekje
Waar zit je eigenlijk ook al weer??
En je hebt zeker geen foto's ?
district 34: Herault. Zo duidelijker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:47 schreef appelsientje het volgende:
Nu weet ik alleen niet waar je zit
... ja zuid-frankrijk.. maar das best groot
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij gewonnen met 6-2, Excelsior'31 1 met 4-2, mijn dag kan niet meer stuk!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
district 34: Herault. Zo duidelijker?
het dorp staat er nog op ookquote:
En hoe heet het dorpje ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
het dorp staat er nog op ook
Het ligt aan de Orbquote:
Ik hoor de krekels alquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het ligt aan de Orb
en zo ziet het er uit vanaf het terras:
[afbeelding]
Met mn andere hand .... dan is opgave nog een betere optiequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:59 schreef Suijk het volgende:
Met je andere hand natuurlijk.
Hoe is het met je toekomstige ex?
Slim om geen vriendin te hebben tijdens de vakantie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met mn andere hand .... dan is opgave nog een betere optie
En mn toekomstige ex is al een tijdje mn huidige ex
Met jouw ook alles goed?
Arme Macedoniersquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Slim om geen vriendin te hebben tijdens de vakantie.
Hier ook alles prima, zit me al te verkneukelen op het NL elftal!![]()
Prachtig woordquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Slim om geen vriendin te hebben tijdens de vakantie.
Hier ook alles prima, zit me al te verkneukelen op het NL elftal!![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Prachtig woord
Nu zie ik Suijk al voor me: in z'n handen wrijvend met zo'n speels glimlachje roepend ooh, wat heb ik er zin in
En zat je jezelf te verkneukelen nadat je het getypt had, zo van; dat heb ik even mooi getypt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is de eerste keer in mijn leven dat ik dat woord heb ingetypt.
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook maar eens BBQen. Stinkt dat trouwens erg als je dat binnen doet ?
Gewoon bij je raam zetten, raam open. Prima te doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook maar eens BBQen. Stinkt dat trouwens erg als je dat binnen doet ?
Ja behalve dat mijn enkel 5x normale omvang heeft omdat ik daar met mn volle gewicht op ben gevallen toen die dubbel klapte. ik wilde een bal onder mijn voet terughalen maar het was zo'n plastic ding dus die vloog wegquote:
Oei, dat is wat minder.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja behalve dat mijn enkel 5x normale omvang heeft omdat ik daar met mn volle gewicht op ben gevallen toen die dubbel klapte. ik wilde een bal onder mijn voet terughalen maar het was zo'n plastic ding dus die vloog weg.
Misschien een scheurtje in de enkelbanden en in de pezen die daar lopen.
Naast een amerikanen voet is ie ook blauwquote:
* Boez biedt schouder aanquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Uitkijken vanavond ik ben al uitgescholden voor Josti Zeikerd en sukkel. Hou je humor binnenboord want fok is een serieuse zaak.
Vroeger wel, maar hij loopt tegenwoordig met die spleenheup hequote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kunt toch wel tegen een stootje?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloez biedt schouder aan[/me]
Niet huilen Tongie, kom maar hoor .....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |