Tot groot verdriet van SCH....quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen flauw idee MM, er gaan altijd vrouwen naast me zitten.
Ha Blauwe Vaduzquote:
Homo's mogen ook alles zeggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, best gezellig. Heb alleen even gevraagd waar ze haar borsten verstopt had![]()
Alles oke, ben nog even aan het genieten van de laatste dagen vakantie.quote:
Ook? Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Homo's mogen ook alles zeggen.
Voor Golfer wel ... voor Bluezz was het wel een uitwedstrijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was toch een thuiswedstrijd
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was toch een thuiswedstrijd
Oh. Was er dan ook een combiquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor Golfer wel ... voor Bluezz was het wel een uitwedstrijd
Tot ziensquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Zo, ga de boel afsluiten.
Prettige avond nog allen!
Dat lijkt me iets persoonlijks.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Komt het VBL A-B-C nog digitaal?
Overigens was ik de laatste zeker?
Jammer...quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me iets persoonlijks.
Je mag het album vast wel eens inkijken als je koffie bij het bruidspaar gaat drinkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Komt het VBL A-B-C nog digitaal?
Overigens was ik de laatste zeker?
Niet dat ik weet wat een apostolisatie isquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:19 schreef pfaf het volgende:
Gratis bier dan maar?
Of schrikt mijn apostolisatie jullie af?
Nieuw woord.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet wat een apostolisatie is
Is dat alles?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Iedereen die iets gedaan heeft voor het album, bedankt - ze zijn er echt heel blij mee!!! Of ze deden alsof.
waar heb ik dat nou gelezen vanmiddagquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat alles?
Heb je daarom m'n mailbox zo vol lopen spammen?
Volgens mij heeft die aandachtstrekker daar gewoon proberen de show te stelen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
waar heb ik dat nou gelezen vanmiddag
best romantischquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Net met het huwelijkspaar "gesproken" Trudie heeft Paul over de drempel gedragen.
ja al tig keer gezien, beetje uitgemolken op tv helaasquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Geweldige film op net 5!!
American beauty!!
Flauw.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef tong80 het volgende:
Tong ging even liggen om 21.00 uur. Ben net weer wakker en zie dat Nederland - China is gestaakt op het WK-Honkbal.
Het derde honk is gestolen.
barbaar ..quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja al tig keer gezien, beetje uitgemolken op tv helaas
Morgen Huntenpop
zeg ik dat hij slecht is danquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
barbaar ..![]()
hij's gewoon meesterlijk!
Persoonlijk ken ik ze niet... smaken verschillendquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ik dat hij slecht is dan
weet wel betere films daar niet van maar hij is wel erg vaak op tv
Golfer is maar een mazzelaarquote:
ze hebben vast geoefendquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef just me het volgende:
zo en dan is dit even de laatste... tijd voor mij om te gaan slapen en ik denk dat onsmaar eens flink moet gaan nuecken want nu mag het
![]()
[afbeelding]
het lukt nog pascalquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
leuk
jm heb je nog plek nodig voor de foto's?
ok is goed, slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
het lukt nog pascal
alle foto's worden nu naar golfer gemaild en ik ga dromen van huwelijksnachten
Samen met die rare snuiter met die bril van dat plaatje uit de OPquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
Is die mevrouw met die hoed ontsnapt uit een inrichting?
Die hebben ze alweer gevonden, die zat met een foto van Tieme Klompe op een bankjequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Samen met die rare snuiter met die bril van dat plaatje uit de OP
Och germ toch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Die hebben ze alweer gevonden, die zat met een foto van Tieme Klompe op een bankje
ja muts.. ik had ze naar jouw quicknet gestuurd.. werkt dat nog?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz@fok.nl
en hoe heette dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef tong80 het volgende:
Wel een bekend festival. Bestaat het festival van Lochem nog ?
Lochempop dacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |