SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Dat is s04e06.quote:Maandag 9 oktober, 19.35 uur
Transference
De Krypton kristallen leiden Clark naar de gevangenis, waar Lionel van lichaam probeert te wisselen met Lex.
Oke, ik verstond Ryan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:56 schreef twi het volgende:
Yup, die woonde in Gotham. Ze willen nog al eens dat soort geintjes uithalen tussen de verschillende strips. En Raya is die meid die Clark hielp ontsnappen uit de Phantom Zone.
Helaas is er maar plek voor 1 super(wo)men in de seriequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:14 schreef Wytze het volgende:
Ahh, dat verstond ik ook niet.
Ik hoop dat zij het heeft overleefd, vond haar lief
Lol ik dacht dat ie kleiner was! Vandaar die lange intro met dat basketballen! Supergirl heet trouwens Raya.quote:
Kara Zor-El.quote:Op zondag 5 november 2006 01:55 schreef athlonkmf het volgende:
Ben even vergeten wat de naam van Supergirl was... was dat niet...?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:11 schreef Ogala het volgende:
[afbeelding]
iewl zwanger van Lex, wat een slet is het ook!
Ja, terwijl de vorige seizoenen zo werd ingehamerd dat ze zo onschuldig was. Alle relaties wat ze had waren allemaal sexloos, ook al waren ze jaren bij elkaar, woonden maandenlang samen, zaten samen in een hotel in parijs.quote:Op maandag 13 november 2006 10:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ja in een relatie sex met de persoon hebben waarmee je die relatie hebt! Wat een hoer!!
![]()
![]()
![]()
Lana is lief!
![]()
anyway... in de stripverhalen heeft Lex een kind gekregen... dus wie weet
Uuuuuuuuhhhquote:Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef athlonkmf het volgende:
(niet echt snugger dat je je vriendje niet meer herkend als ie een zonnebril op heeft, maar whatever)
Dunno what you're talkinga boutquote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
UuuuuuuuhhhNu haal je Lana Lang en Lois Lane door elkaar athlonkmf
Lois Lane date met Oliver Queen/Green Arrow (die draagt de zonnebril als hij zich vermomd als Green Arrow) en Lana Lang date met Lex Luthor (tamelijk kaal en zonnebril-loos
)
Echt? Vond ik een van de sterkere verhaallijnen van de serie. Dat Clark en Lana-gedoe ergert me meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb een groot deel van seizoen 3 maar overgeslagen. Dat hele Lex-Lionel verhaal hangt me de keel uit.
Ja dat is waar. Ik vind Lex luthor an sich wel een heel interessant personage.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Echt? Vond ik een van de sterkere verhaallijnen van de serie. Dat Clark en Lana-gedoe ergert me meer eigenlijk.
Klopt wel, de serie wordt met het seizoen beter. En Lois Lane is een heel vet personagequote:Op vrijdag 17 november 2006 10:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel seizoen 3 een beetje traag op gang kwam, dus heb ik de laatste aflevering van seizoen 3 gekeken en die vond ik wel weer heel leuk.
In de eerste aflevering van seizoen 4 komt Lois Lane en is chloe dood. Belooft veel leuks dus ( maar ik loop achter op jullie ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |