SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:48 schreef twi het volgende:
Tsja...Dat waren mijn gedachtes dus ook.. ik had beter verwacht. Al met al wel aardig goed gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-01-2006 00:26:44 (Spoilertags toegevoegd) ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef dady het volgende:Ik las volgens mij ergens in dit topic, dat in een van de verhalen (serie/comic/film?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-01-2006 00:27:01 (Spoilertags toegevoegd in quote) ]Bertje en Henk![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ik las volgens mij ergens in dit topic, dat in een van de verhalen (serie/comic/film?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrouwensZou wel kunnen kloppen, ik kan alleen Lois en Clark.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef dady het volgende:
spoilerZit iedereen heel subtiel in spoilers te praten, kom jij daar even doorheen walsen met een opmerking waar alles uit af te leiden valt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Gelukkig las ik dit NADAT ik de aflevering had bekeken, maar ik dacht hetzelfde, het eerste scenario had ik zelf een stuk beter en logischer gevonden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef dady het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
karina, wie is Zoey dan? Of bedoel je Chloe?
Een leuk plaatje uit de aflevering trouwens:
My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Mooie aflevering, heel schilderachtig verfilmd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer kunnen we stoppen met alles in spoiler tags plaatsen trouwens. Iedereen die Smallville fanatiek volgt heeft de aflevering nu toch wel gezien mag ik aannemen.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Al die spoiler is allemaal gehuil, je kan al bijna voorspellen hoe een serie in elkaar steekt het maakt de serie er niet minder om.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zit iedereen heel subtiel in spoilers te praten, kom jij daar even doorheen walsen met een opmerking waar alles uit af te leiden valt.
![]()
![]()
Ja, Chloe dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
karina, wie is Zoey dan? Of bedoel je Chloe?
Een leuk plaatje uit de aflevering trouwens:
[afbeelding]![]()
![]()
Toffe episode , je zag idd al aankomen dat de 1e 20 minuten niet echt waren . Jammer dat vader kent dood is trouwens.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Hoezo niet echt? Het was geen droom ofzo hoor. Het is gewoon gebeurt, alleen is die dag later nog een keer opnieuw gedaan, met andere beslissingen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:31 schreef Steve-O het volgende:
Toffe episode , je zag idd al aankomen dat de 1e 20 minuten niet echt waren . Jammer dat vader kent dood is trouwens.
Na die mooie rode pillen die pa kent laatst slikte wist ik bijna zeker dat hij de gene was
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Nee ik vind Smallville eigenlijk ook een beetje dood lopen nu
Zijn pa dood etc Ze moeten nu een beetje toe bouwen naar de originele superman storyline want dit gaat nergens over, ga louis naaien dump lana en wek je pa tot leven ofzo"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Dat Clark's vader overleed klopt volgens het orginele verhaal wel hoor. Alleen in de serie 'Lois and Clark' zijn ze daar van afgeweken. Tot nu toe klopt eigenlijk alleen de aanwezigheid van Lois totaal niet.
Toen Clark nog in Smallville woonde, was Lana de liefde van zijn leven. Lois ontmoet hij pas als hij gaat werken bij de Daily Planet.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Leuke nieuwe episode weer, met een hoofdrol voor Chloe ()
Prachtige laatste scene ook.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Als het zo door gaat kappen ze snel met smallville, word steeds slechter. Ik heb zo het idee dat ze nog een paar eps geven die gefocused zijn op bepaalde characters, zoals lex clark en dan is het over.
Give me back the feeling of season 2I'm a fucking miracle worker !!![]()
Ik vind het nog steeds prachtig.Chloe
Ik heb het idee dat ze zich focussen op hun publiek: tieners en jonge kinderen ipv mee gaan met de storyline.
Ik heb ook niet echt meer dat WOW gevoel bij Smallville"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Ik heb zojuist de nieuwe EP gezien, en vond 'm best wel goed eigenlijk. Vooral de slotzin van Lionel in deze afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bevestigde al mijn vermoedens uit dit hele seizoen, welke in deze EP sterker werden. Hoe naïef kan mama Kent zijn joh![]()
Ik vraag me af of Clark het nou eindelijk een keer aan Lana gaat vertellen. Het heel verhaal van de cyborg en z'n vriendinnetje, het zien van Lana welke er goed mee kan leven, dat moet toch doorslaggevend zijn voor Clark, dat leugenachtig bang schooljongetje?![]()
![]()
ben het met storm eens. goede aflevering.. lex lekker slecht.. clark volop goed.. en lionel mysterieus..
haha heerlijk. cant wait till next week![]()
Nooit natuurlijk. Als ze het 4 seizoenen lang kunnen rekken, dan kan dat nog wel een paar seizoenen lang zo door gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:08 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ik vraag me af of Clark het nou eindelijk een keer aan Lana gaat vertellen. Het heel verhaal van de cyborg en z'n vriendinnetje, het zien van Lana welke er goed mee kan leven, dat moet toch doorslaggevend zijn voor Clark, dat leugenachtig bang schooljongetje?![]()
![]()
Goede aflevering. Lionel die het weet (zal dus wel doodgaan binnenkort) en een leuke freak of the week dit keer.
Wat er niet helemaal klopt volgens mij, is dat Lionel ook Clark's echte naam opeens blijkt te weten.
Helaas moeten we nu tot april wachten voor de volgende aflevering
Dat hij dat weet was juist de cliffhanger! Volgens mij is er een stukje Jor El in onze Lionel blijven stekenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Goede aflevering. Lionel die het weet (zal dus wel doodgaan binnenkort) en een leuke freak of the week dit keer.
Wat er niet helemaal klopt volgens mij, is dat Lionel ook Clark's echte naam opeens blijkt te weten.
Helaas moeten we nu tot april wachten voor de volgende aflevering
Hoi![]()
Ik heb gisteren avond de pilot en de 2e aflevering gechecked, en ik ben onder de indruk! ik ga zeker het 1e seizoen eens uitzitten.. en dan wel weer eens verder zien
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik heb seizoen 5, aflevering 3 t/m 15 helemaal vertaald, dus als iemand nog subs zoekt...My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Tjesis, je had tijd te over?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb seizoen 5, aflevering 3 t/m 15 helemaal vertaald, dus als iemand nog subs zoekt...![]()
Heb je ze aan de hand van de Engelstalige subs vertaald trouwens?![]()
Ja... maar moest wel zo ongeveer alle tijden aanpassen, aangezien ze anders echt veel te kort in beeld kwamen. Iedere aflevering kost me zo ongeveer 5 uur. Mijn kinderen zijn Smallville fan en wilden seizoen 5 ook graag zien. Aangezien ze nog niet zo goed engels kunnen, heb ik die ondertitels dus gemaakt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef Meneer_Storm het volgende:
Heb je ze aan de hand van de Engelstalige subs vertaald trouwens?My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Je hebt veel voor je kinderen over Scanman
Ik ben Smallville fan af, vind het nergens meer over gaan. Vond wel Lionel's uitspraak heel cool afgelopen ep
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Ik heb tot en met Lexmas gekeken (5x09 geloof ik), maar het kon me eigenlijk helemaal niet meer boeien. Wel jammer, want ooit vond ik het wel een hele leuke serie.And there was much rejoicing.![]()
Ja ik ook, was super coole serie eerst.
Maar ze hebben niet echt meer een idee welke kant ze op willen met de serie denk ik.
Kan me ook niet voorstellen dat er hierna nog een vervolg seizoen komt"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Denken jullie nog echt dat season 6 gaat komen ? hmmm
[ Bericht 1% gewijzigd door Lexiun op 02-03-2006 23:52:59 ]I'm a fucking miracle worker !!![]()
Ik vind het nog steeds leuk
Ja, dat is al wel 99% zeker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:36 schreef Lexiun het volgende:
Denken jullie nog echt dat season 6 gaat komen ? hmmmMy soul is painted like the wings of butterflies![]()
Dat er hierna nog een seizoen komt ?
Lijkt me sterk
Heb je een bron ?"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Ik heb al meerdere keren gelezen dat er 7 seizoenen gepland staan voor Smallville.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef Wytze het volgende:
Dat er hierna nog een seizoen komt ?
Lijkt me sterk
Heb je een bron ?My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Ik snap ook niet waarom mensen daaraan twijfelen. De serie is nog altijd terecht vrij succesvol in amerika. Er worden vele forums over volgeluld.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Ik kijk alleen nog omdat ik Lex cool vinden Lana hot is
Maar ik wordt gek van Clark's mindset (echt hoe beperkt kun je denken) en vind iedere episode eigenlijk een beetje hetzelfde.
Maar Kristin Kreuk is jammie"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Lex mag er van mij eigenlijk meteen uit.... en zijn vader ook. Dat die twee telkens weer in de afleveringen worden geschreven vind ik jammer. Afleveringen waarin Lex centraal staat mogen ze helemaal wel skippen wat mij betreft.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Hallo
Wat mij betreft is Smallville een van de beste series van het moment, zo niet de beste.
Voor de comicliefhebber zit er gelukkig erg veel in wat direct overgenomen is uit de strips, en qua tv serie is het ook nog eens erg leuk. Vooral de subtiele verwijzingen naar het bronmateriaal vind ik geweldig! En ook die kleine details zorgen ervoor dat er veel te genieten valt.Faster than a speeding bullet.
More powerful than a locomotive.
Able to leap tall buildings in a single bound.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: