Nee, heb er al een stuk of 10 a 15 op mijn naam staan maar er was er nog geen en kon niks anders stoms vinden met 599quote:
Ohw fuck man.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef BID112 het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat de kilometer stand bedraagt, en trouwens is dit topic niet bestemd voor Vraag & Aanbod
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef BID112 het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat de kilometer stand bedraagt, en trouwens is dit topic niet bestemd voor Vraag & Aanbod
Schone zaak...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:57 schreef PeuRac het volgende:
ik ga mn tent maar eens schoonmaken, die ligt al 3weken in de bijkeuken![]()
Waar denk je dat [PTA SC] voor staat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef BID112 het volgende:
ja kijkt toen ik die reactie had geplaatst was het nog geen SlowChat, dus bij deze *sorry* aight!
Jaaaaa, PTA SC Newbies baschenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waar denk je dat [PTA SC] voor staat dan?
geeft niets joh. 't is hier gezellig. blijf ff hangen
Hij rook wel een beetje mufquote:
Ach ja je moet toch wat hé met die mooie weerquote:
Goede mentaliteitquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef BID112 het volgende:
[..]
Ach ja je moet toch wat hé met die mooie weerhet is dat ik zelf een PTA SC newbie ben, maar anders ging ik ook lekker mee baschen, ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |