abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2005 @ 12:38:49 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30350478
Sterk stukje !
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30350518
Geinig stuk, en ik ben het er nog mee eens ook
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30350656
Hij heeft wel gelijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30351091
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]
Ik lig dubbel!
pi_30351484
idd een goed stuk!
Brett Holman
pi_30351606
ben volgens mij de enige die het niet zo leuk vindt.
pi_30351609
quote:
Jong Ajax verliest ook van amateurs

Na de afstraffing van 7-1 tegen Jong Vitesse, dat tot woede leidde van coach Van den Brom, heeft Jong Ajax zich niet echt kunnen herstellen tegen de amateurs van Katwijk. De oefenwedstrijd ging met 2-1 verloren. De van een blessure herstellende Lindenbergh deed weer mee voor Jong Ajax. Tegenover Highlow.nl was Van den brom opnieuw allerminst te spreken over de inzet van zijn elftal. "Ik ben geïrriteerd over alles. Dat die gasten gewoon niet oppakken wat je wilt. Verleden week een verschrikkelijke zeperd gehad. Daar is lang en uitgebreid over gesproken met de groep. [...] Dan hoop je dat ze het oppakken en dan doen ze het niet. Daar ben ik geïrriteerd over. Het is gewoon gemakzucht."
pi_30351661
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
dat denk ik ook!
pi_30351678
Binnenkort worden de contractbesprekingen begonnen met eerst Nigel de Jong en vervolgens met Steven Pienaar. Trabelsi heeft aangegeven niet meer te willen onderhandelen over een nieuwe verbintenis omdat hij na dit seizoen zeker weg wil.
pi_30352008
De herdertjes lagen bij nachten, zij lagen bij nacht in het veld ...daar hoorden ze engelen zingen... " zwarte schapen.."
Niets is zo complex als de eenvoud
  woensdag 7 september 2005 @ 13:33:22 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30352216
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef Radegast het volgende:

[..]
Mentaliteit is goed bij die jongens zie ik, kunnen zo door naar het eerste .
Get woke, go broke!
  woensdag 7 september 2005 @ 13:34:47 #187
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30352261
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:14 schreef Radegast het volgende:
Binnenkort worden de contractbesprekingen begonnen met eerst Nigel de Jong en vervolgens met Steven Pienaar. Trabelsi heeft aangegeven niet meer te willen onderhandelen over een nieuwe verbintenis omdat hij na dit seizoen zeker weg wil.
ik hoop dat steven en nigel bij tekenen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30352584
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:34 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik hoop dat steven en nigel bij tekenen
En hatem en maxie ook!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_30352636
Van mij mogen Hatem, Maxwell en Pienaar weg,
  woensdag 7 september 2005 @ 13:48:39 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30352684
Hatem hoeft niet weg, maar die gaat wel.

Maxwell, tja, is al zo lang stuk en speelde daarvoor ook belabberd.

Pienaar kan nog wel leuke dingen doen...
Get woke, go broke!
pi_30352753
Pienaar hangt al te lang rond zonder constant goed te presteren. Hij heeft het absoluut in zich; maar ik denk dat beide partijen moeten besluiten dat de -absoluut mooie- samenwerking lang genoeg geduurd heeft en dat beiden maar eens iets anders moeten zoeken.

Voor de Jong vind ik een beetje het zelfde gelden. Prima voetballer; maar misschien is het beter voor hem en voor Ajax dat hij naar Engeland gaat.
  woensdag 7 september 2005 @ 13:52:56 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30352792
We hebben al zo weinig echte kwaliteit, laat Ajax nou niet weer dezelfde fout maken en mensen wegsturen die ze dan over 3 jaar weer willen kopen...
Get woke, go broke!
pi_30353038
De Jong moet zeker blijven, Pienaar is niet onvervangbaar en Maxwell en Trabelsi zijn bijna zeker weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 7 september 2005 @ 14:06:15 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30353090
tja, niemand is op papier onvervangbaar maar je zit met 2 dingen.

Waar haalt Ajax een opvolger vandaan? Zo makkelijk gaat het niet allemaal

En als ze er zijn moeten ze eerst weer wennen aan het Ajax systeem enzo...

Spelers die je hebt moet je gewoon proberen te behouden.
Get woke, go broke!
pi_30353107
Ik denk dat de groep eens overhoop moet worden gehaald, zal voor verfrissing zorgen. Al weet ik dat goede vervangers niet altijd even makkelijk te halen zijn.
That's all folks!
pi_30353560
Pienaar wordt verkeerd gebruikt, als Blind daar mee door wil gaan kan ie beter weg. Hatem is niet meer te houden, Maxwell mag wel van mij en De Jong blijft gewoon.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 7 september 2005 @ 14:25:28 #197
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30353583
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
Hoewel ik 't met 't punt van het verhaal wel eens ben, vond ik het nou ook niet zo'n heel denderend stukje, op wat opmerkingen na. Je bent dus niet de enige

Hoe dan ook, Pienaar en De Jong mogen absoluut niet weg, en al zeker niet voor niks. Maxwell en Trabelsi zullen wel vertrekken.
  woensdag 7 september 2005 @ 14:29:11 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30353687
Messi halen?
quote:
Lionel Messi kost ineens 149,6 miljoen minder

7/9/2005 12:12

Barcelona zit flink in zijn maag met de zaak Lionel Messi. De Catalanen dachten de meest waarschijnlijke opvolger van Diego Maradona tot 2010 te hebben vastgelegd en hingen een prijskaartje van 150 miljoen euro om zijn nek.

De fans van de blaugranas verheugden er zich alvast op de spectaculaire dribbels van de achttienjarige Argentijn dit seizoen regelmatig te kunnen bewonderen in Camp Nou. Maar daar dreigt nu in ieder geval tot de winterstop geen sprake van te zijn.

Barcelona maakte namelijk een administratieve blunder door Messi in te schrijven als speler van het eerste elftal. De linkspoot die al vanaf zijn veertiende voor Barça uitkomt, geldt in dat geval als vierde speler van buiten de Europese Unie en dat is er eentje teveel volgens de Spaanse regels.

Messi mag daardoor niet spelen voor de hoofdmacht. Had Barcelona hem als speler van Barça B ingeschreven, dan had Messi als een tot Spanjaard geassimileerde speler gegolden omdat hij al sinds zijn veertiende voor de club uitkomt en was een plek in de schijnwerpers geen probleem.

Bovendien blijkt het megacontract dat Messi tekende, niet rechtsgeldig. Omdat hij minderjarig was toen de overeenkomst er was, hadden zijn ouders het contract beiden moeten ondertekenen. Pa Messi deed dat, maar de krabbel van ma is niet te bekennen op de officiële papieren.

Dat slordigheidje levert een pikante situatie op. Voor Messi treedt nu weer zijn oude (jeugd)contract in werking, met de bijbehorende bedragen. Niet alleen heeft hij nog maar recht op een schijntje van het beloofde salaris van 1,8 miljoen, hij kost inmiddels ook geen 150 miljoen meer, maar nog maar 400.000.

Die transfersom deed de alarmbellen rinkelen bij diverse topclubs. Zo zouden Juventus, Internazionale en AC Milan in Italië best oren hebben om dat bedrag op te hoesten en Messi in te lijven. Real Madrid ontkende een poging te wagen nog een galáctico weg te lokken bij Barcelona. De Madrilenen houden zich aan het herenakkoord, zo verzekerde technisch directeur Emilio Butragueño.

Barcelona is inmiddels druk bezig de betrokken instanties te bewegen tot een compromis te komen. De Catalanen zouden volgens Sport dicht bij een akkoord zijn om Messi alsnog direct inzetbaar te krijgen. Naast de drie niet EU'ers, zou iedere club één geassimileerde speler mogen opstellen. Barça hoopt nog deze week het groene licht te krijgen.

Messi zelf is er veel aan gelegen snel te kunnen spelen. Met het WK in aantocht maakt hij een goede kans op een plek in de selectie van Argentinië, mits hij op het hoogste niveau speelt en het goed doet. Messi speelde inmiddels al twee interlands, al was hij met een razendsnelle rode kaart tegen Hongarije en slechts twaalf minuten tegen Paraguay nog niet erg gelukkig.
  woensdag 7 september 2005 @ 14:31:53 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30353771
400.000 koopje .
Get woke, go broke!
pi_30353772
Zolang Pienaar als rechtsbuiten gebruikt wordt mag hij van mij weg hoor. Ik denk dattie op het middeveld veel beter is, helaas krijgt hij niet echt de kans om dat te laten zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')